Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Udělej mi holku!

Léto, a hlavně prázdniny mají velkou moc. Často až tajuplnou, odvážnou a sem tam i gendrově vyvažující.

Normálně jsem zase po delší době záviděl.

Záviděl malejm klukům a holkám lítajícím po koupáku a řvoucím na lesy! Kluci měli pistole plný vody a holky pištěly a naschvál neuhýbaly vodním dávkám a pak křičely: "ty si pitoméééééééééj" a "néééch tohóóóó" a "mě nééééééé, mě nééééééééé". A já seděl u piva a mozkovej biograf mi hodil zpátky moje prázdniny, moje pistole, moje holky co na mě řvaly "ty si pitoméééééj".

Tenkrát jsem byli partou, ve který vládli "chlapi". Malejch kluků bylo tenkrát v našich chalupách víc, než malejch holek. A holkám bylo s ohledem na jejich menšinu předurčeno být v letních měsících klukem. Nefňukalo se!  Panenky šly na dva měsíce spát a probouzely se praky z větví a kolena odřený od asfaltky.

V bunkrech na mezi jsem zakládali funkční rodiny. Vařila se polívka z malin a vody z potoka, záchodem byly na sebe vyskládaný šutry z kraje polních brázd a dny nebyly nikdy tak dlouhý, abysme zažili všechno to, co jsme nutně zažít potřebovali.

A po loukách jsme lítali jako splašený můry a vlasy jsme po vykoupání měli hebký jako srst koloušků. A vítr rozvlnil pole za chalupou jako moře, jehož jedinými ostrovy byly meze a remízky v něm se koupající. A vzduch voněl posekanou trávou a tvarohovejma buchtama.

 

A poznávali jsme záhyby a taje klučičích a holčičích těl...

Holčičí prsa v rukách chutnaly jako bábovičky a pusy od lesních jahůdek byly svůdné. Naše tehdejší pindíky měly velikost a strukturu po dešti z hlíny vylezlých rousnic. Ruce byly tenké jako svlíkací párky, hrudníky široké jako list školního sešitu a fantazie obrovská jako celej náš tehdejší svět.

"Udělej mi holku", řekla jednou Gábina, když jsme vylezli promodralí z vod Kačáku.

Chvěl jsem se. Chvěl jsem se jako listí ve větru na lípě v naší zahradě. 

Chvěl jsem se zimou a očekáváním zároveň. Vyšeptalým froté ručníkem jsem si otíral vodu z obličeje a kolena o sebe mlátily nedočkavostí.

"Roztáhni nohy", začala Gábina něžně a její ručník sklouznul na trávník lehounce až smyslně. Zůstala přede mnou stát nahá. Malá, nahá, klepající se zimou i možným novým zjištěním.

I z mého ručníku se stal sirotek a lehnul si do trávy vedle ručníku Gábiny.

Stál jsem s roztaženýma nohama, nad hlavou modré nebe a v rozkroku ruce jedný malý holky.

Zkušeně, ale jemně vzala mojí rousnici do malé dlaně a spolu s obsahem útvaru narostlého pod rousnicí je zatlačila směrem k mému zadku.

"A teď dej nohy k sobě", řekla s rázností ženy, která v ní zatím spala hlubokým spánkem Šípkové Růženky.

Dal jsem nohy k sobě. Rousnice i útvar pod ní zmizely. Najednou bylo mezi mýma nohama prázdno. Stál jsem s nohama u sebe a rousnicí pryč na kraji rybníku a Gábina trochu poodstoupila.

Dívala se na mě z povzdálí a bůhví, co se jí honilo v hlavě.

Mě už to celkem bolelo...

Bolela mě žížala uvězněná mezi stehny. Bolely mě kuličky stehny presované do tvaru bramborových miniplaciček. Bolelo mě mužský ego a cejtil jsem se trochu blbě. Hra "udělej mi holku" mě i přes určité erotično prostě až tak nebavila.

Ale bylo léto, byli jsme nahatý a sami a Gábina byla nejkrásnější holkou ve vsi.

 

A pak se z okna chalupy vzdálené od nás na ostrý doběh ozvalo: "Markůůůů, Gábinóóóó - oběěěěěěd!" a babička, moje zástěrová babička, zase po zavolání přivřela okno kuchyně.

Rozkročil jsem se, žížala a kuličky zase dostaly svobodu, z trávy jsme sebrali ručníky, dali si je na hlavu a rozběhli se trávou, která nám do chodidel zapisovala prázdninové vzpomínky.

A běželi jsme, běželi jsme na květákovou polívku a koláč s rybízem, jehož semínka mi pokaždý zalezly mezi zuby.

 

Dopil jsem předevčírem svoje plovárenský pivo, otřel jsem si pusu a odešel jsem od křičících kluků a holek k mušli. Tam jsem si stoupnul, rozkročil lehce nohy, ale "holku" už jsem neudělal... Škoda.

 

 

Autor: Marek Valiček | úterý 14.6.2016 9:00 | karma článku: 35,28 | přečteno: 2344x
  • Další články autora

Marek Valiček

... máte doma ženu, nebo něco takovýho?

Zdvořilosti stranou. Na plaché dotazy není v letech gendrového rozpoznávání čas. Kdo jsi, co máš? A odpovídej rychle.

6.4.2024 v 12:13 | Karma: 25,25 | Přečteno: 806x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma: 33,21 | Přečteno: 1927x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma: 28,86 | Přečteno: 753x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma: 24,43 | Přečteno: 785x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma: 31,60 | Přečteno: 927x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Bývalý ředitel finančního úřadu kryl úniky a bral „dárky“, dostal podmínku

24. dubna 2024  15:01,  aktualizováno  16:48

Bývalý ředitel brněnského finančního úřadu Miroslav Kuba si už třikrát vyslechl podmíněný trest za...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28,  aktualizováno  16:44

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Svobodu se lidovci snažili dostat pryč ze strany, teď kauzu odkládají

24. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  16:13

Lidovecká snaha vystrnadit ze strany jednoho ze svých nejznámějších poliků, bývalého šéfa strany a...

Vláda je pro preventivní zadržení zbraně. Podezřelé nákupy se mají hlásit

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  16:10

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik