Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

A ty to máš jak? Bičování nebo větrníky?

"...a co mám nakoupit?", ptám se mámy před sobotní návštěvou. "Ale nic, všeho je tu dost. Spíš bych si popovídala - třeba o bičování."

Čekal jsem třeba chleba, nebo kus cheddaru, nebo fajnovou čokoládu. Ale bičování...?

 

 

"O bičování? Proč?", chtěl jsem vědět.

"Protože to lidi tak nějak divně rozčiluje.", odpověděla ještě záhadnějc, než když nadhodila téma bičování. "Nějakej náměstek primátora z Brna se nechal na dovolený bičovat a lidi sou z toho úplně paf."

"A ty nejsi?", zajímalo mě.

"Jsem zvědavá, ale ne rozčílená. Jak můžu bejt rozčílená z něčeho, o čem prd vim? Proto mě to zajímá."

"A já bych měl bejt navigátorem tvýho nevědomí?", tápal jsem jako netopýr za plnýho letního dne.

"No co já vim. Možná bys moh vědět víc než já."

"O bičování?", zeptal jsem se s velkým otazníkem za holou větou.

"No to netušim. Spíš bys moh vědět, proč to lidi dělaj."

"Asi je jim v tom dobře.", odpověděl jsem tak, jak jsem v danou chvíli mohl.

"No. To je stejný, jako by se divili, že mám ráda větrníky. To je přece moje věc!"

"No to je, ale bičování a pojídání větrníků je trošku rozdíl, ne?", pokračoval jsem v rozhovoru o tom, co bych měl přivézt v sobotu mámě na chalupu.

"No, jak se to vezme", pokračovala máma, "von se nenechal bičovat na radnici, i když pořádně opratí přes záda by občas lidi v politice potřebovali. Nechal se bičovat na dovolený. A kdyby k tomu jezdil na slepici a na hlavě měl potápěčský brejle a šnorchl, mělo by to bejt každýmu jedno, ne?"

"No tak díky bohu zatím nevíme, jestli na sebe třeba rád nenechá i čurat.", rozvinul jsem lehce další možnosti zájmů lidí.

"Cože?", vyděsil jsem ji.

"No. To je taky jeden z fetishů."

"Takže by se nechal zmydlit a ještě počůrat? To si děláš srandu, ne?", poznamenala, a pak dodala: "... i když ... vyčůranejch politiků známe taky dost, že jo? Takže to sedí."

"Politiku bych do toho nemíchal. Prostě se nechal zbičovat, protože mu to dělá radost."

"Asi něco z dětství.", pronesla máma téměř prorocky.

"Zřejmě.", dal jsem jí za pravdu.

A ty to máš jak? Bičování, nebo větrníky?", šla máma přímo na komoru.

"Zatím ty větrníky", přiznal jsem bez otálení.

"No...tak to si hodnej, že nekecáš. Na všechno času dost..."

 

 

 

Autor: Marek Valiček | úterý 12.7.2016 9:20 | karma článku: 32,60 | přečteno: 1602x
  • Další články autora

Marek Valiček

... máte doma ženu, nebo něco takovýho?

Zdvořilosti stranou. Na plaché dotazy není v letech gendrového rozpoznávání čas. Kdo jsi, co máš? A odpovídej rychle.

6.4.2024 v 12:13 | Karma: 25,26 | Přečteno: 817x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma: 33,21 | Přečteno: 1927x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma: 28,86 | Přečteno: 753x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma: 24,43 | Přečteno: 785x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma: 31,60 | Přečteno: 927x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik