Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Žádnej chlap neumí pohladit jako sprcha v noční zahradě

"Lidi prej teď po ulicích lověj pokemóni, tak si musim dát setsakra pozor, aby mi tě neunesli. Jeden nikdy neví..."

Je tak nějak dusno a vlhko. Člověk v určitý chvíle netuší, jestli se neocit někde u Mekongu, i když na dohled do nebe trčí věž barokního kostela.

"Sem ulepená jako olízanej cukršpalek. Funim jako stará fena vlčáka a orosená jsem celej den jak skořápka vejce, který vytáhneš z lednice a necháš chvíli na lince.", řekla mi a já si matku představoval jako čerstvě vyprdnutý zapocený vejce. Některý moje představy a fantazie jsou opravdu zvláštní.

"U nás stejně, taky mám často zarosený vejce.", odpálil jsem matku hrubým humorem. Hrubým, ale pravdivým.

"A v noci se melu jako těsto v díži a polštář mám mokrej, jako bych na něj imrvére lila vodu z konve.", přisadila máma další z hrůz, kterými v tenhle červencovej čas prochází její tělo.

"V noci ze soboty na neděli to fakt nešlo vydržet a tak jsem se sebrala, vzala v koupelně ručník a šla se na zahradu osprchovat. V noci! Tma byla černá jako tér a nad hlavou jsem měla stříbro z rozsvícenejch hvězd. Nohy mi po vlhký trávě klouzaly jako po mokrym igelitu a všude bylo ticho tichoucí."

"Byla jsi nahatá?", zajímalo mě.

"Jasně že jo! Copak ty se sprchuješ oblečenej?", odpověděla logicky a pokračovala.

"Ručník jsem odhodila na keř rybízu, sundala jsem si brejle a viděla jsem už úplny hovno. Po paměti jsem našla kohoutek od sprchy a pustila jsem vodu. Žádnej chlap neumí pohladit jako sprcha v noční zahradě. Nejdřív mi pohladila hlavičku a pak ta voda tekla přes prsa na břicho a stehna a rozlechtala mi kolena a po lejtkách sjela k chodidlům a klouzalo to eště víc."

Představoval jsem si osleplou vílu přes sedmdesát, která se v noci nahá sprchuje na zahradě u keře rybízu.

"Ty si víla!", řekl jsem spontánně.

"Jen chvíli, hochu, jen chvíli...", zavarovala matka melodií v odpovědi a pustila se do popisu věcí následujících.

"Mejdlo mi nateklo do vočí, chodidla klouzaly jako splašený sáňky, tma jak v řiti a jak jsem se pod tou sprchou bláznivě otáčela, tak jsem ztratila přehled o prostoru. Totálně v háji."

Z víly se v mých představách máma změnila v tápajícího ztracence.

"A pak jsem začala rukama šátrat kolem sebe, protože jsem hledala ten ručník, co jsem hodila na rybíz. A jak jsem sek vydala směrem k němu - teda, myslela jsem, že jdu směrem k němu..., tak jsem stoupla na odhozenou konev, zakopla o ní a válela jsem se jako raněná svině mezi kýblem, rybízem, někde pohozenejma brejlema a schovanym ručníkem."

"No", poznamenal jsem, "eště že sis nic nezlomila nebo nevykloubila.", projevil jsem obavu o matčino zdraví.

"A jak se tam válim a hledám najednou slyšim hlasy, který neznám. V tom tichu bych slyšela i mluvit hady."

"V noci? Cizí hlasy v noci na naší zahradě?", udivilo mě.

"No, taky jsem čuměla - teda - nečuměla, protože jsem neměla ty brejle a viděla sem uplny prd."

"A pak...?", hořel jsem nedočkavostí.

"Pak jsem se ještě víc přitlačila k zemi, protože jsem byla nahatá a chtěl jsem se stát neviditelnou."

"Povedlo se?", strachoval jsem se o matčinu pověst.

"Nepovedlo.", řekla krátce.

"Tý jo, takže tě viděli?", zaradoval jsem se.

"Kdyby jen viděli...", pronesla matka dramaticky. "Najednou se nade mnou, ležící u rybízu, objevily dvě postavy, který jsem měla rozmlžený a zeptali se: "Jsme v Česku, nebo už v Německu?"

"Cha chááááááááááááááááá", nemohl jsem jinak.

"Dvě chlapský postavy! Ne, že bych je viděla, ale slyšela jsem mužský hlasy. Ručník v prdeli, brejle daleko a já určitě na tý zemi vypadala jako osprchovaný roztávající iglů."

"A to ti nepomohli vstát?", zeptal jsem se logicky.

"Díky Bohu tyhle choutky neměli!", skoro zvolala máma.

Představa nahé slepé matky válející se u nohou dvou oblečených mužů v noční zahradě mohla vyvolávat až impresionistické představy, skutečnost ale byla spíš jako z nějakýho hodně frivolního filmu pro dospělé.

"Tak jsem jim řekla, že jsou v Česku a že jsem nahá a nevidim, protože nemám brejle a v očích mám zbytky mejdla."

"Nebála ses?", mluvil jsem dál.

"Já ne. Ale voni byli asi hodně vyplašený, protože řekli "fajn" a "nashledanou" a jak z tý černý tmy přišli, tak zase do černý tmy odešli. Třeba to byli ňáky ty pokemoni, nebo co?"

"A co ty?"

"No co já? Brejle jsem našla až ráno a postel jsem měla plnou posekaný zelený trávy."

 

Je tak nějak dusno a vlhko. Člověk v určitý chvíle netuší, jestli se neocit někde u Mekongu, i když na dohled do nebe trčí věž barokního kostela a kousek od vás se v noci po trávě válí nahatá noční víla.

 

 

 

Autor: Marek Valiček | pondělí 25.7.2016 10:45 | karma článku: 35,56 | přečteno: 1647x
  • Další články autora

Marek Valiček

... máte doma ženu, nebo něco takovýho?

Zdvořilosti stranou. Na plaché dotazy není v letech gendrového rozpoznávání čas. Kdo jsi, co máš? A odpovídej rychle.

6.4.2024 v 12:13 | Karma: 25,26 | Přečteno: 813x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma: 33,21 | Přečteno: 1927x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma: 28,86 | Přečteno: 753x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma: 24,43 | Přečteno: 785x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma: 31,60 | Přečteno: 927x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  19:40

Nejvyšší soud USA se poprvé zabývá otázkou, zda mají bývalí prezidenti absolutní imunitu vůči...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Chcete peníze? Máme otázky! Jourová jménem Bruselu griluje Ficovu vládu

25. dubna 2024  19:25

Nikdo si nepřeje, aby Slovensko přišlo o peníze z evropských fondů, řekla ve čtvrtek...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik