Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mapování vaginální a mapování mužství

Když už si myslíte, že jste viděli a zažili všechno, tak ... ťuk ťuk na dveře a: "Dobrý den. Máte už zmapované mužství?"

Pevnou obuv, buzolu ani energii sbalenou na cesty potřebovat nebudete. Stačí někam "přinést" svojí vagínu nebo pinďoura. A nemusíte je přinést v ruce. Běžným způsobem přinešený "tó" úplně stačí.

 

Tentokrát jsem zavolal mámě já, protože komu jiným svěřit tak intimní věc, jakou je rozhodování o zmapování vlastního mužství. Tedy mého.

"A nebude to ňákej ten týmbylding?", zeptala se máma, když jsem jí dovyprávěl příběh o tom, jak si lidé jezdí na víkendové semináře nechat mapovat rozkrok. Teda rozkrok...vono to asi nebude zaměřený přesně tak, jak zní název semináře, tedy "Vaginální mapování a mapování mužství - procitnutí k potěšení", ale nazvali to tak a klamat lidi by mělo bejt trestný.

"A dělaj to v rukavicích nebo holou rukou? Co myslíš?", zněla další otázka na kterou nezbylo než fabulovat a domýšlet si. A že tohle my dva s mámou umíme téměř dokonale...

"Já myslim, že tam nesahaj.", začal jsem.

"Jak nesahaj? Dyť to mapujou, jak jsi říkal.", nechtěla od tématu ručního mapování rozkroků ustoupit moje matka.

"Voni na těch kursech uvolňujou stagnující emoce.", poučil jsem ji.

"Stagnující emoce nastartuje pani nebo pan, který neznáš? To je trochu vošajstlich, nemyslíš? Co když se mi nebude líbit? Můžu dát zmapovat vlastní vaginu někomu, komu bych třeba nesvěřila ani napumpování kola?", bádala matka dále v tomto tématu.

"No tak zavřeš voči, asi.", popsal jsem jednu z variant, která mi nepřipadala až tak mimo.

"Voči zavírám večer v posteli, nebo když musim tlačit na záchodě. Ale rozhodně bych je nazavírala při mapování vagíny. Svoje si člověk musí, hochu, hlídat s votevřenejma vočima. Nikdy nevíš...", analyzovala dál matka možný zážitek tohoto druhu. "A myslíš, že se mapuje hromadně v nějaký tělocvičně, nebo sólíčko?"

"Proč tě zajímá tohle?"

"Proč mě zajímá tohle? To se ptáš vážně? Umíš si vůbec představit, že si někde lehneš na žíněnku, stáhneš trenky, roztáhneš nohy a necháš se zmapovat?"

Představa, že ležím nahý na žíněnce v tělocvičně, kolem mě jsou další účastníci semenáře a mezi mými koleny klečí mapér nebo mapérka, byla opravdu jiskřivá.

"No, asi bych se styděl. Máš pravdu.", přiznal jsem.

"Styděl? Za co?", počechrala moje ego máma. Teda - já sem si myslel, že je tak hodná a čechrá mi ego sdělením, že bych se nemusel, nahej v leže na žíněnce obkrouženej účastníky mapování vagín a bimbasů za co stydět. Nahýho mě vídá v létě na zahradě pod sprchou u rybízu a zřejmě tedy ví, o čem mluví.

"No taky si myslim, že to neni tak hrozný. Ale dát v šanc kuličky nějaký cizí mapérce bych si fakt asi nelajznul.", byl jsem ještě pár vteřin namyšleným alfa samečkem.

"Jo takhle...", s ironií v hlase reagovala máma. "Proč máte, vy chlapi, jako celoživotní etalon centimetr, to fakt nechápu. A to jsem štont porozumět třeba ofsajdu nebo spalovacímu motoru.", dodala.

"Protože to je pro nás, hergot, důležitý. Jako pro vás prsa.", kontroval jsem.

"O mapování prsou se nebavíme", poučila mě vzápětí.

"No to máš recht, ale ty jsi před chvílí říkala, že bych se neměl za co stydět.", připomněl jsem.

"Přestaň přemejšlet kuličkama a zapni mozek."

Kuličkama...ještě před pár minutama mi máma zvedla sebevědomí větou, že se nemám za co stydět a najednou "kuličkama"... Krutá. Krutá je moje matka.

"Jde o mapování, jak jsi říkal, nebo nějakou řízenou masturbaci, jak zatim možná tutláš?", položila zřejmě základní otázku k tomuto semináři máma.

"Co já vim. Takhle konkrétně to nepopisujou.", čerpal jsem z článku, který jsem měl před sebou.

"Takže lidi si jedou zmapovat rozkrok a netušej, co se bude dít?", skoro zalapala máma po dechu.

"Píšou", pokračoval jsem, "že mě naučej jednu z nejefektivnější metod, která slouží k rozpouštění v těle uložených bolestí a jizev."

"A kurva...", ulevila si máma. "A já se celoživotně se svejma bolestma a jizvama tahám jako nána. Kdybych věděla, že existuje něco takovýho, už dávno, bylo by všechno blbý rázem vyřešený.", ulevila si objevně.

"No, přesně tak. A to za necelý tři tisíce na osobu.", dodal jsem.

"Cože?", vykřikla máma opět do telefonu, neboť jak jde o peníze, je vždy překvapena.

"No. Kurs stojí 2.700 a máš k tomu skripta, kafe a polívku.", upřesnil jsem obsah toho, co si účastníci kursu při mapování rozkroku užijou navíc.

"Tak to mě napadá jedině prdelačka.", řekla suše máma, "jinou polívku by na mapování pipek a finďousků podávat neměli!"

 

A pak už jsme si povídali o tom, jak nás oba bolej s přicházejícím podzimem klouby a že se u nás možná zastaví o víkendu, až pojedou s Jirkou z jižních Čech. "Mám spoustu novinek", řekla ještě, "tě zmapuju, jako dlouho už nikdo ne a nebude tě to stát ani kačku...."

 

 

 

Autor: Marek Valiček | čtvrtek 22.9.2016 9:05 | karma článku: 35,78 | přečteno: 2514x
  • Další články autora

Marek Valiček

... máte doma ženu, nebo něco takovýho?

Zdvořilosti stranou. Na plaché dotazy není v letech gendrového rozpoznávání čas. Kdo jsi, co máš? A odpovídej rychle.

6.4.2024 v 12:13 | Karma: 25,26 | Přečteno: 814x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma: 33,21 | Přečteno: 1927x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma: 28,86 | Přečteno: 753x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma: 24,43 | Přečteno: 785x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma: 31,60 | Přečteno: 927x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik