Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Rakovina? Hurá!

Jeden by řek´, že lidem dělá "dobře" láska, zdraví, důvěra nebo třeba jen obyčejná radost. Tohle ale přestává platit ve chvíli, když nad hlavou některých začne zářit "moje šťastná hvězda". 

Když nad hlavami některých Čechů začne svítit šťastná hvězda, neděje se to, co by se dít mělo. Lásku zhltne závist, radost spolkne nepřejícnost a spokojenost se sveze na stejných sáňkách jako nenávist.

A jindy nadějný svit "šťastné hvězdy" se promění ve světlo, které čtenáře zavede do smradlavých bažin smutného sebeuspokojení.

"Rakovina se vrátila!" "Ziskům z reality show obětuje mateřství." "Bartoška se ocitl ve finanční pasti." "Bílá se už nechce spálit a raději bude sama." "Drama začíná znovu!" "Připravila ho manželka o všechno?" 

Takové zprávy potěší a srdíčko nejednoho čtenáře zaplesá, že je na tom někdo ještě hůř, než on sám.

Nahromaděná nespokojenost a nepřejícnost se spokojeně rochňá v žumpách časopisů s názvem "Můj čas na kafíčko", nebo "Moje šťastná hvězda", anebo dokonce "Můj kousek štěstí".

Štěstí čtenáře je v takových případech plně závislé na hrůzách, nemocích, rozchodech, okrádání a nakonec i na smrti druhých.

Na levný recyklovaný papír porodí "novináři" opravdový odpad a hladovejm nepřejícníkům pak prodávají novinky ze života "slavných" za pár opravdu zasmrádlých kaček.

Mezi všema těma titulkama podobných magazínu mě v trafice nejvíce chytil ten, který tvrdí, že "11 let v seriálu Ulice jí zničilo život."

No bodejť by ne! Jen se každodenně dívat s vážností a vášní na příběhy, ve kterých se ztratí bicykl, zaběhne kočka nebo Milan šuká Radku namísto Lenky, nemůže skončit jinak. Kdepak Bergman!  "Ulice" svou lehkostí servíruje tupé příběhy tak, jak by je rádi prožívali ti, kteří usednou před bednu, roztrhnou pytlík s chipsama a těšej se z toho, že to jinde taky zrovna nešlape... A pak se hnedle, v následující scéně, mohou radovat z toho, jak snadná jsou řešení zapeklitých případů...

Slova v ústech herců plní nenažrané duše stejně efektivně, jako slova vylitá na papír ve shora zmíněných titulech. Jednomu se z nich chce krkat a prdět, pro jiné znamenají manu nebeskou.

Nejsem tak krátkozraký, abych netušil, jak funguje dobře podaná bulvární zpráva. Tady, nebo jinde na světě je to pořád to samý a pořád dokola. Příběhy, které jsou mozkem čtenářů zpracovány stejně mechanicky, jako jsou křupavé chipsy drceny zuby jejich jedlíků.

Jeden by nad tím vším mávnul nejraději rukou. Jenže...jenže mi to moc nejde.

Téměř všeobecná aktuální česká nasranost a nepřejícnost dělá z lidí oddané ovce, které na vymezeném prostoru likvidují zbytky nabízené českou mediální mini loukou. Nežvýkají sladké zelené výhonky, ale pochutnávají si - s prapodivnou radostí - na suchých, pichlavých bodlácích.

Jejich chuť, se podobných hostin účastnit, mě leká.

Všechno "moje" (Moje šťastná hvězda, Můj čas na kafíčko, Můj kousek štěstí) by podle mě mělo být výsostí. Něčím tak niterně a se mnou svázaným, že žitím jinde by se udusilo na první nádech. Rozhodně se nejedná o "moje" za deset devadesát vytištěné na LWC papíru! Takovou potupu by si moje "moje" nezasloužilo, ani kdyby zlobilo sebevíc.

"Moje" se teda v posledních letech často mění na "jejich moje". A čím je to "jejich moje" horší než moje "moje", tak sláva.

Rakovina? Hurá!!! ...

 

Něco je blbě.

 

 

 

 

 

Autor: Marek Valiček | pondělí 26.9.2016 9:06 | karma článku: 36,00 | přečteno: 3214x
  • Další články autora

Marek Valiček

... máte doma ženu, nebo něco takovýho?

Zdvořilosti stranou. Na plaché dotazy není v letech gendrového rozpoznávání čas. Kdo jsi, co máš? A odpovídej rychle.

6.4.2024 v 12:13 | Karma: 25,26 | Přečteno: 817x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma: 33,21 | Přečteno: 1927x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma: 28,86 | Přečteno: 753x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma: 24,43 | Přečteno: 785x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma: 31,60 | Přečteno: 927x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik