Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pán se dusí. To je ale krásnej den!

Už dlouho mám podezření, že někde existujou utajený farmy na chov ženskejch podobnejch Kateřině Kristelový, Míše Ochotský a dalším podobnejm prototypům.

"...tak, holky, ať je rok Kohouta lepší, než roky Kozy", zvedla jedna ze tří "holek" skleničku se sektem a zbylé dvě provokovala k alkoholismu už kolem desáté ráno.

Ve Špindlu svítilo slunce, nebe bylo modrý jako někde u móře, sníh pod nohama křupal, mercedesy a volva stály zaparkovaný jeden vedle druhýho a já si posazenej na složený dece dával rum s horkou vodou na jedný z venkovních zahrádek českého Aspenu.

Musel jsem dolu do Špindlu sejít z roubenky ve stráni, abych dokoupil ještě nějaký potřebnosti k silvestrovskýmu stolu, ale když už bylo tak pěkně, tak jsem s těma nákupníma taškama seknul k nohám stolu a objednal jsem si grog.

Vůbec jsem nevypadal, jako aspeňan, spíš jako zapomenutej Bulhar z Vitoši - tepláky zastrčený v pohorkách, pořádnej teplej kabátec a na hlavě absolutně neznačkovou čapku. Grog příjemně vjel do krku a pak ohřál i zbytek vnitřního těla a v novinách jsem se dočet, kdo všechno umřel, kdo se vdal, kdo dostal jakou cenu a kterej sportovec vydělal úpně nejvíc. Takový ty zprávy z konce roku, kdy jste rád, že žijete a nejste rád, že se vám nepodařilo vydělat ani špetku v porovnání s ročním platem fotbalisty Ronalda.

"Koza pořád ještě jede, Simi.", reagovala na přípitek paní Sektové druhá "holka" a třetí si zapálila cigárko.

"No, já myslim od prvního, jasně, že ne už dneska.", pronesla paní Sektová a domlaskla zbytek obsahu vysoké sklenice na dlouhé noze.

"Ty si ztracená. Čínskej a ČESKEJ kalendář se lišej...", řekla Kouřilka a vyfoukla kouř ze rtů tučných jak dětské nafukovací polštářky sloužící k tomu, aby se děti při plavání nepotápěly. "Ty buď ráda, že máš Richarda.", znovu mocné natáhnutí z cigarety a vyfouknutí dýmu ven jak z pusy báby Futeře. 

Paní Richardová Sektová se lehce zavlnila na židli u stolu, dolila si do flétny další bublinky a s mírnou dramatickou pauzou pronesla: "Taky to trvalo, než sem ho urvala." a žbluňk, žbluňk, žbluňk - sekt se vpil do jejího těla.

"Dáme si ještě jednu, holky?" řekla ta, co zatím jen mlčela a pila (furt). V ruce zvednutá prázdná láhev zoufale mávala na číšníka stojícího opodál. Srknul jsem si grogu a projížděl infa o loňských slavných mrtvolách.

Kouřilka bušila v sedě chodidlama o dřevěnou podlahu předzahrádky a jednou dlaní si masírovala stehna obtažená do černých lesklých, skoro to vypadalo že gumových kalhot, ve kterých na fetišistických srazech voděj ženský nahý chlapy na vodítku. Stejně byla i nalíčená. Jasná domina.

Pak jsem si uvědomil, že stejný kalhoty maj všechny tři, stejně jsou i nalíčený a blonďatý vlasy se z jejich hlav stejně přelejvají přes okraj kapuce zdobené kožešinkou. Bundičky měly všechny ty tři sektový popíječky obtažený přes prsa, která i takto skrytá dávala jasně najevo, že se jen tak nezaleknou nad námi se trčících Kozích hřbetů. Kam se Kozí hřbety - i se svojí výškou přes 1000 metrů - hrabaly na to, co kryly rozkokošný růžový bundičky s velkým logem. 

Moje okopaný pohorky se studem třásly díky přítomnosti opravdu chlupatých bot, které měly ony tři dámy natažené na nohách a moje čapka si klekla do rohu hanby, když spatřila kulíšky popíječek zdobené zlatými nitkami a další várkou jemných chloupků.

Celá ta skupinka vedle u stolu vypadala, jako by se kolem jedný flašky sešly tři Kateřiny Kristelové, nebo tři Michaely Ochotské. Tolik "půvabu", neskrývaného požitku a mouder v jednom!

Číšník přinesl další láhev, špunt vylétl vysoko nad nás a všichni (včetně mě) jsme sledovali trajektorii jeho letu. Dopadl na střechu před námi zaparkovaného fordu.

"Jupíííííííí", zapištěla Simi a plácala přitom o sebe dlaněmi krytými pletenými rukavicemi, ozdobenými - světe div se - dalšími chloupky...

Upil jsem grog a otočil další stránku novin. Čekal na mě přehled nejdůležitějších svateb a rozvodů roku.

"Báro,", otočila se paní Mlčilku paní Sektová, "už vás rozvedli?", paní Mlčilka se stala Bárou.

Bára se znovu zhluboka napila bublinek, vydejchla a řekla: "No ty vole, eště ne! Kdybych chtěla, ani se nemůžu vdát, protože nejsem rozvedená."

"No to je peklo", kontrovala paní Richardová Sektová, "voni by se furt rozváděli, ale vlastně jen prchnou za nějakou novou nevytahanou kůžičkou a všechno je jim jedno.", nahnula k puse flétnu s pitím a přivřela oči.

"Nová nevytahaná kůžička" způsobila špatný polknutí grogu, horká voda s rumem se mi zašprajcovaly v krku, lehce mě přidusily a já poprskal informaci o tom, že se princ Trávníček stal otcem. Rozkašlal jsem se nepřeslechnutelně.

"Pán se dusí!", oznámila Simi Richardová Sektová svým kamarádkám.

Bára domina beze slova vstala od stolu, udělala dva kroky za moje záda a dala přes ně takovou herdu, že jsem jí chvíli považoval za převlečenou Helenu Fibingerovou. Účinek se ale projevil okamžitě - přestal jsem kašlat.

"Rádo se stalo.", slyšel jsem za sebou, pak se ke mně Bára víc natočila a řekla: "Vy jste odsud?"

Ptala se spíš mých okopaných pohorek a v nich zastrčených vytahaných tepláků, ve kterých jsem prožil minulou noc a nyní sezení v nóbl špindlerovskym podniku přímo na korze směrem k Medvědínu.

Do party holek s chloupkama jsem se dostal natotata.

Složil jsem noviny, čepici si stáhnul víc k obočí a získal tak o stupeň lepší hodnocení v kategorii "Socka roku 2016".

"Já sem z chalupy támhle nahoře", ukázal jsem prstama pravý ruky ke kopcím u Hromovky.

"Jo takže nejste ze Špindlu, vy bydlíte v chalupě, jo? Ne v hotelu, že ne?", potřebovala zjistit ta, který jsem zatím nedal jméno, ale vlastně to byla paní Otázková.

"Ne, je to chalupa, soukromá.", odpovídal jsem jako žáček na stupínku v první třídě před celou třídou na to, že soukromá chalupa není hotel.

"A jak tam vyjedete?", zeptala se Simi Richardová Sektová a zúčastněně na mě hleděla.

"Já to vyjdu pěšky.", odpověděl jsem s lehkým zaváháním, protože jsem se obával dalších otázek typu "fakt pěšky?", a "...a jako že pěšky?", nebo "...a pěšky i s tim nákupem?" Tašky s nákupem mi totiž pořád ležely u okopaných pohorek.

"No tak to klobouk dolu teda, když to dáte i ve vašem věku. Já chcípnu, než dojdu na Medvědín.", řekla Bára a trochu mě tím zklamala. Ne proto, že mi naznačila, že jsem dědek, ale proto, že jsem měl o jejích výkonech, s ohledem na její styl dominy, trochu lepší představy. O výdrži...například.

"Mě to taky sere, ale autem se tam dojet v zimě nedá.", přiznal jsem barvu.

"Nedáte si s náma skleničku, se vám pak pude líp.", zalaškovala se mnou Simi a začala mávat na číšníka, aby přines skleničku na sekt.

"Po tom čaji se vám bude chtít akorát tak čurat.", řekla Bára a pořád ještě ve stoje se rozhlížela kolem, a hlavně na to, jestli se někdo rozhlíží po ní - sem si tak řikal. "Holky, to je k posrání krásnej den, co?", ladně přiložila ke rtům sklo a dovolila bulbinkám zatancovat si na jejim jazyku.

"No to je,", řekla paní Otázková v reakci na k posrání krásnýmu dni, "ale vy fakt pudete nahoru pěšky?", zakončila svoje exposé.

Kolem jednoho stolu seděly na špindlerovském korzu tři prototypy žen vypěstovaných na nějaké tajné farmě pod dozorem kreativního týmu ve složení Kristelová/Ochotská. Chlupaté, blejskavé, prsaté, blonďaté, latexové a od roztomilé po dominu. Spolu s nimi u stolu přebýval i dědek v teplákách s kolenama vytahanejma jak vaky na splašený hady a ve vokopanejch promáčenejch pohorkách. Ženská stvoření ucucávala (a občas chlapsky hltla) sekt a dědek srkal už vychladlej grog.

"Vy jste tu s rodinou?", šla rovnou na věc paní Otázková a já si v duchu představoval, jak si ona představuje mojí rodinu...když mě tam tak viděla u toho grogu.

Číčník mi přinesl skleničku a Simi ji okamžitě naplnila s docela fajn vyřčenou větou : "... takže si nalijme čistého prosecca", a usmála se na mě a řekla. "no...no tak... šup tam s tim."

Proložil jsem v puse vychladlý grog hltem vychlazeného prosecca. Žádnej extra zážitek to teda neni. Nezkoušejte to.

"Tak jste tu s rodinou?", zeptala se mě paní Otázková stejně razantně, jak razantně rudé byly její rty.

"Vlastně jo." řekl jsem lehce zmateně, ještě pořád pod vlivem chuti mixu grogu a prosecca v mý hubě.

"No...vlastně jo.", řekla Bára, "ten můj je vlastně taky ještě pořád ženatej se mnou, ale už přes půl roku žije s tou novou - beze mě! Vy ste všichni stejný prostě.", smála se sice, ale kdyby mohla, tak mě na místě zmlátila do krve. (Což by vzhledem k tomu bílýmu sněhu všude kolem mohlo působit dostatečně barevně dramaticky.)

"Baru, nech toho.", usmála se Simi a cukrovala náladu kolem stolu, co to šlo. "Pán", pokračovala... 

"Marek, já sem Marek.", řekl jsem si o označování podle jména, ne slovem "pán".

"No..tak pán Marek za to nemůže, že jo?", podívala se na mě Simi a mrkla přilepeným řasama tak mohutně, až mi vzniklý vítr srazil z hlavy čepici.

"Nemůžu.", odpověděl jsem a doufal jsem, že odpovídám na to, že nemůžu za to, že Báru opustil manžel kvůli nový nevytahaný kůžičce.

"A navíc má před sebou cestu až nahoru", ukázala k horizontu dramaticky napřaženou dlaní skoro jako Libuše, "takže se napijem, holky a bude zase krásnej den. Tak...", mrkla na všechny, vstala, bundička se v patřičných místech vyšponovala a chloupky z kraje kapuce se rozzářily díky tomu slunci v poslední den roku 2016 eště líp, než to uměj kamínky od Swarovskiho.

Dopil jsem ledovej grog, vstal od stolu, na rameno hodil nakupní tašku s "potřebnostma" a rozloučil jsem se s holkama z farmy. Popřáli jsme si dobrej rok a já vyrazil do strání.

S cigaretou v ruce jsem míjel velmi barevné kombinézy i velmi zvířecí kožešiny, které si po reinkarnaci zvolily cestu kožichů pro lidi. Míjel jsem ženský nalíčený jak na Zlatý Glóby a málem mě přejely saně tažený koňma, ve kterých seděla celá rodina včetně babičky, zmzrlí na kost a babička říkala těm kolem: "Děti, to je ale krásnej den."

A byl to poslední den loňskýho roku, a tři ženský si určitě nalily čistýho prosecca i druhej den ráno a já si tim korzem štrádoval v teplákách a promoklejch pohorkách a svítilo slunce a nebe bylo modrý jako někdy v červenci. 

Děti, to vám byl ale krásnej den!

 

 

 

 

 

Autor: Marek Valiček | čtvrtek 12.1.2017 9:00 | karma článku: 37,66 | přečteno: 2294x
  • Další články autora

Marek Valiček

... máte doma ženu, nebo něco takovýho?

Zdvořilosti stranou. Na plaché dotazy není v letech gendrového rozpoznávání čas. Kdo jsi, co máš? A odpovídej rychle.

6.4.2024 v 12:13 | Karma: 25,26 | Přečteno: 814x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma: 33,21 | Přečteno: 1927x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma: 28,86 | Přečteno: 753x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma: 24,43 | Přečteno: 785x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma: 31,60 | Přečteno: 927x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik