Mluví ženy sem tam s vlastními ňadry?

24. 01. 2017 15:15:01
Ponoukáni okolnostmi, okolím a svojí vlastní představivostí, můžete realitě odolávat poměrně dlouho. Pokud vám téměř nehrábne...

"Vona fakt chodí do divadla. Chápeš to? Do divadla!", zaslechl jsem z dvousedadla linkovýho autobusu přímo proti mě.

V sedě vedle sebe mířil do Prahy z Kladna pár, kterej zcela určitě nevynechá ani jeden topstármagacin, v Elle listuje víc než v učebnicích, vyzná se ve všech stylech a trendech, ale divadlo zná jen jako slovo.

Vytáh jsem z tašky lidovky, rozložil si je na klíně, na nos nasadil brejle, ale ... nečet jsem. Připravil jsem si tak mimikry pro jízdu do cíle a cílenej odposlech...

"No, když na to má nervy.", přímo zabasoval hlasem Šaljapina kluk sedící vedle vyštramanděný holky a prstem na zapařené okno autobusu nakrelil jednim tahem logo kapely Tři sestry. I ty pověstné chloupky kolem kosočtverce dodělal...

"...a to je co?", jako popuzeně hodila holka očima ke kresbě na zamlženém okně a čekala.

Plný netrpělivosti jsem čekal na odpověď s ní.

"To je ta tvoje.", zamachroval Šaljapin opět hlubokým hlasem a bříškem prstu ke kosočtverci dokreslil další chloupek.

"Si blbej.", odpověděla dívenka našňořená jako by jela na týden módy v New Yorku, ale z výrazu její tváře bylo i skrytým pozorováním možné zahlédnout v obličeji radost z toho, jak si jí její milý váží a jak dobře ji zná!

"Já chodim do divadla jen se školou. Nejsem kráva. Co bych se tam asi dozvěděla? Že nějaká stará tlustá ženská máváním rukama objevila Prahu? Nebo že se jiná ženská otráví v hrobce kvůli klukovi? V hrobce?!! To bych nedala.", pouštěla ze sebe a přitom si přes bundu zcela nepokrytě hladila prsa a říkala: "Klid, Chloe, už tam budeme."

Některé ženy, napadlo mě, možná dávají svým ňadrům jména a mluví s nimi. Trošku mě zmátlo, že holka opakovala pouze jedno jméno, i když pod bundou prokazatelně schovávala ňadra dvě.

Jsem ale jen obyčejnej chlap a nemusím všemu rozumět.

Z titulky lidovek rozložených na mém klíně na mě koukala Madonna, která se spojila s dalšíma lidma v Pochodu žen v den inaugurace pana Trumpa a mě napadlo, jestli i ona svoje kozy nějak pojmenovala. "Šibalky" třeba...?...

"Já taky nevim, co lidi na divadle viděj. Normální příběhy, kvůli kterejm musim do obleku. Má Chloe pořád ještě sračku?", spoutal k sobě v několika souvětích nesnášenlivost k divadlu a péči o Chloe chlapec kreslíř.

Jeho dotaz na střevní potíže té, kterou dívka ještě pořád hladila přes bundu, mě totálně rozhodil. Ještě víc jsem ale zkoprněl, když děvče položilo ruku dosud hladící její hrudník na stehno ilustrátora a prso pojmenované jako Chloe nezůstávalo v klidu. Hejbalo se. Jako by se uvelebovalo pod peřovou bundičkou a hledalo si svoje klidné místečko.

"Už je to dobrý. Naposled mě posrala v sobotu. Sem jí česala a ona jak je nervák z česání, tak jí musím mít v náručí no a stejně mně posrala celej rukáv.", mluvila klidně a plně informativně pusa dívky mířící s Chloe na newyorský týden módy v linkovym kladenskym autobusu.

"Tý jo! Neměla jsi na sobě, doufám, tu novou mikinu?", lehce zpanikařil chlapec.

Na listu otočené stránky novin na mě po Madonně koukal Trump, zatím co já si živě představoval, jak ta holka - sedící proti mě - doma češe svoji zřejmě chlupatou Chloe, která je nerves z česání do té míry, že přestává ovladat svěrač. Prostě den jak vymalovanej!

"To bych jí snad zabila. Viď, Chloinko?" a ruka samičky přejela zpět ze stehna kreslíře na hrudník a Chloinka dostala, co potřebovala. Pěkné poňuchňání a nebál bych se napsat, že i nějakej kousíček reiki.

"Tak jí nacpi granulema.", spustil rádcovsky chlapec, "vona se i trochu zvětší, ztvrdne a bude lepší do ruky."

Autobus vjel na kruhový objezd u letiště. Jako by toho všeho točení nebylo dost. Moje fantazie narážela v ostrých rifech do reálné skutečnosti mého okolí. Mám se zastřelit, abych tohle všechno normálně pochopil? - napadlo mě. Nebo mám čekat na rozuzlení celého toho freaky show přede mnou a modlit se, aby pár nevystoupil z linkovýho busu příliš brzy?

"Mě baví jak je měkká, právě. A chlupaťoučká. A jemnoučká. Viď, Chloinko..?" a dlaň jezdící po hrudníku opět nabrala bůhví z čeho energii a masírovala Chloinku pod bundou co to šlo. A Cholince to náramně pasovalo. Nešlo si nevšimnout.

"Sáhni si.", rozepnula zip, ale jen tak na zatím malou ještě ne chlapskou dlaň... a dodala: "No." a pohled očí jasně naznačil, k čemu má dojít.

A pak, tak lehce, jako když v prosluněný červencový ráno přijdete k oknu do zahrady, vjela dlaň kluka kreslíře pod tu bundičku směrem k Cholince.

Z kosočtverce vyvedeného na zamlženém skle stékaly dolů díky gravitaci proužky vody, které nevědomky a téměř minimalisticky dokreslovaly kosočtverci další a další chloupky.

"Je malá.", zazněl opět hlas pana Šaljapina.

Lidovky už byly otočeny na poslední stránku. Jejich obsah jsem ale totálně minul.

"Je malá. Je to moje malá ňuňuňu. Viď ty moje prdelko..." a pod bundu vjela její dlaň a dávala Chloince co proto.

Nejhorší, co vás na cestách může potkat, jsou jednak neovladatelné nevychovaní partachantové na vedlejším sedadle v economy class (kor při transatlantickym letu!!!) a hned v závěsu za nima ženský, co roztomile šišlaj.

"...vona je taková malinká myška, viď? A co to je? A co to je? Drápeček....majinkej djápeček....!!!"

Pomoooooooooooc. Chloinka má i djápeček! Jestli jsem si do té chvíle myslel, že jsem se stal účastníkem freaky show reality, opravdu jsem se bál pomýšlet na to, co bude následovat.

Voda stékající z loga Tří sester přestala na kosočtverci dokreslovat chloupky. V této fázi šlo již o regulérní délku vlasů Nšoči.

"Tak jí vyndej. Už jí musí bejt horko. Je tam celou dobu.", spustil Šaljapin další ze svých rad.

"Myslíš? Víš jak se bojí. Mi vyklouzne z rukou, svině, a už jí nechytim. Viď, že se bojíš? Fuj ven. Fuj ven. Ne ne, Chloinka zůstane tam kde je. Nemuší še bát. Nemušííí..."

Doprdeleprácetojecesta! Že jsou některý lidi super magoři vim už dávno. A mám takový lidi rád, protože je při jejich rozletech neomezují žádná klasicky zavedená pravidla a standardy. Letěj tam, kam je táhne srdce a nám všem na zemi stojícím ukazujou, co všechno je možný.

Ale TO sedící přede mnou nebylo jedním z příkladů magorů, který mě inspirujou a nechávaj na mejch vošuntělejch křídlech sem tam dorůst nějaký to brčko.

Na dosah mně sedělo stvoření, který si povídalo se svým pojmenovaným prsem, masírovalo ho přes bundu a vyprávělo o tom, co všechno spolu zažili.

A Chloinka, dosud pod bundou, pod palbou všech těch doteků a masáží a reiki a příběhů o ní, lehce pískla. Jako když Stella skousne pískací balónek (naštěstí to udělala asi 3x v životě a pokaždý takovej míček z hnusem pustila z mordy - díky Bože za tu přízeň). Bylo to jen lehounké upísknutí.

Chloinka umí k tomu všemu zatím zjištěnému ještě pískat. Blížili jsme se k Veleslavínu a zip u bundy naproti mně sedící holky se rozjel. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........

Chloinka vystrčila z bundy ven nejdřív kulatej čumáček černej jak pendrek a hned na to se pod ním objevily dva dlouhé zahnuté bílé zuby. Něco jako mamutí kly, kdyby je někdo bych schopen přeformovat do stylu bonsaje.

Ulevilo se mi.

"No podívej. Koukni še. Ty zlatíčko roztomiloučký. Lásečko moje. Ty..ty...ty...pusinko. Jedeme autobusem a už tam budeme." a zase zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz a Chloinka morčátko zase zmizela.

... a autobus zatočil z hlavní na konečnou a řidič otevřel dveře. Zaplať pánbu, napadlo mě. K čemu všemu by asi došlo, kdybych jel s Chloinkou, holkou z fashion weeku a Šaljapinem ještě třeba dvacet minut.

p.s. Jak dopadla spontánní kresba loga Tří sester nevim.

Autor: Marek Valiček | úterý 24.1.2017 15:15 | karma článku: 30.90 | přečteno: 1715x

Další články blogera

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 32.75 | Přečteno: 1747 | Diskuse

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma článku: 28.66 | Přečteno: 729 | Diskuse

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma článku: 23.93 | Přečteno: 670 | Diskuse

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma článku: 31.60 | Přečteno: 817 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 15.64 | Přečteno: 185 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 26 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.11 | Přečteno: 282 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.53 | Přečteno: 494 | Diskuse
VIP
Počet článků 1307 Celková karma 29.23 Průměrná čtenost 2417

muzskej, co rad zije

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...