Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

... nesmrkej do toho ručníku, Milane

Když vás po dvanáctihodinové noční šichtě ze sotva hodinového spánku probere zvuk močení staršího (trvalo to opravdu dlouho) muže, je vám jasné, že příčky mezi hotelovými pokoji budou příčinou zábavy i rdění...

Vyjeli jsme natáčet mimo Prahu. V ty dny bydlíme po hotelích a penzionech. Jsme takoví cikáni toulaví a tentokrát jsme tábor postavili v Telči.

Romantickej podkrovní pokojíček s výhledem na hladinu Štěpnického rybníka nemohl být romantičtější.

Tedy jen do doby, než jsem se ráno po šichtě probouzel za šumění moči někde za mojí hlavou...

"...a nemysli si, že zas budeš čumět celej den na hokej.", přidal se k nepřetržitému šumění moči ženský hlas.

K hlasu ženy a šumění muže se ještě přidalo veselé ranní pískání, kterému razanci dodávalo koupelnové echo.

"Andulko šafářová"...znáte tu melodii...tak přesně do ní se ve finální fázi odpouštění postaral majitel pindíka i o zvukový doprovod formou těžšího upšouknutí - opět s několikanásobnou ozvěnou... 

"Milane, ty prase." ozvalo se za stěnou, u které jsem polehával v posteli.

"Co děláš, všechno zlý musí ven.", zaburácel Milanův hlas ve chvíli, kdy do mísy kapaly nahlas poslední kapky toho všeho zlýho.

Posadil jsem se, opřel o stěnu a z okna romantického podkrovního pokojíčku jsem sledoval sluncem ozářenou hladinu rybníka.

"Ta Zdena je rok od roku tlustší, všim´ sis?", rozezněl se ve vedlejším pokoji opět ženský hlas.

Konec věty se ztratil v mohutném zvuku z koupelny. 

Milan smrkal.

"...nesmrkej do toho ručníku, Milane.", pokračoval ženský hlas s k němu se přidaly hlasy ze zapnuté televize.

"Nechtěla bys už jít na kafe?", opáčil mile Milan a třísknul dveřma tak, až se na střeše renesančního domu uvolnily dva hřebenáče.

"No snad půjdem spolu, ne?", nalila mi paní naději, že oba zmizí a bude klid na spaní.

"Ty ses zbláznila, ne? Kup mi venku pivo a já si dám zatím sprchu a záznam z toho hokeje.", zhatil mé těšení Milan a do mého pokoje se přes tenkou příčku dostal zvuk vody padající z talíře sprchy.

VRRRRRRRRRR RR - další pšouknutí.

"To je smrad!", zařvala už paní Milanová, "otevři okno, ať tu nechcípnem.", dodala. "A vypni tu sprchu, ať ta voda neteče nadarmo."

Ráno k pomilování...

"Dneska máme ty kola, jak jsme pronajali, tak sem ti nachystala šortky a triko. Máš to tady přes židli.", zaslechly další část ranního rozhovoru lidí od vedle moje uši. "A nechoď tady nahej, kdo se na to má dívat?"

Některé ženy se po delší soužití s jedním mužem nechtějí dívat na jeho nahotu.

PLÁC PLÁC. Zaduněly další zvuky.

"No, to panděro máš taky jako balón.", vletěla ke mně další věta popisující zřejmě plácání dlaněmi o bříško Milana. "Žádný pivo po ránu!"

"Dej mi pusu, ty moje holka.", zaburácel Milanův hlas.

"Až se umeješ a vyčistíš si zuby."

Dusot nohou nesoucích Milanovo tělo s panděrem jak balón rozezněl můj i sousedovic pokojíček.

"Co to máš za kalhotky?", zeptal se Milan paní Milanové.

"Nový. Koupila jsem si je na vejlet.", odpověděla radostně.

"A nejsou ti malý?"

Můj unavený obličej se začal usmívat.

Představoval jsem si nahýho obra a jeho paní v malých kalhotkách. Moje nové sousedy.

"Kde mám fusekle?", zeptal se Milan.

"No snad se nejdřív osprchuješ, ne?", durdila se paní Milanová.

"Nejdřív se musim vykadit a je mi zima na nohy, kde mám ty ponožky?", trval na svém Milan.

Bude kadit! - vyděsilo mě.

"Vem si nový, jsou v šuplíku pod skříní a hoď sebou." instruovala paní Milanová svého muže.

VRRRZ VRZ - zasupěl šuplík vytahovaný ze skříně.

"Kurva, že si to nemažou mejdlem, vůbec to neklouže.", a PRRRRRRRRRRRRD další pšouk. Asi jak byl Milan předkloněnej k šuplíku.

"Kristepane", zařvala paní Milanová, "já ti včera řikala, ať se zase nepřežíráš, ale to ty nééé, ty si ještě přidáš a pak takhle prdíš. Di už na ten záchod.", zavelela.

Chviličku bylo ticho. Milan se už zřejmě dostal k ponožkám a v tichu si je natahoval, aby mu nechladly chodidla, až bude trůnit v místnosti za mojí hlavou.

"No vidíš, hekáš a rudneš v ksichtě. A to si jen natahuješ fusekle. To sem zvědavá, jak zvládneš tu cestu na Landštejn na kolech. Tě klepne pepka.", hodnotila při natahování ponožek paní Milanová zdravotní stav svého dlouhodobého muže.

"Volební místnosti ve druhém dni voleb do evropského parlamentu se uzavřou dnes ve 14.00 hodin.", vmísil se do hovoru Milanových další hlas. Tentokrát z televize.

"No to sem zvědavá, jak to dopadne.", reagovala na něj paní Milanová.

"Já sem spíš zvědavej, jak dopadnu já, mám ti, Marti, v břichu nějaký divný pnutí.", oznámil nám všem Milan, i když chtěl původně sdělit tuto novinku pouze své Martě.

"Cha chááá, žádný výmluvy. Kola jsou už zaplacený, tak se di konečně vysrat, ať už to máme za sebou.", zhodnotila účinky možné výmluvy z cyklovýletu Marta.

"Dej mi osušku.", řekl Milan rázně.

"Máš jí v koupelně. A osprchuj se pořádně. Znáš se, ty prase, ať na ní zas nezůstanou nějaký šmouhy."

Romantický podkrovní pokojíček renesančního domu se měnil v předpeklí. Vymanění z něj  nezachránilo ani okno, ze kterého bylo vidět na stříbřitou hladinu rybníka.

Zvuk zpráv z televize byl změněn ve zvuk melodie písničky od Dalibora Jandy.

"Říkal si hurikáááán, kluk jako ty...", dal si Daliborem Milan duet.

"No přesně, hurikán, to seš od rána ty", připomněla nešetrně Marta Milanovi jeho střevní potíže, "tak už di.", vyzvala ho opět k návštěvě koupelny spojené s toaletou.

PRÁSK - bouchly dveře a další dva hřebenáče na střeše pořádně poposkočily.

GRRRUUUUM, GRRRRRRRRRRRRR, GRCH.

Milan začal trůnit.

Zvuk telefonu. Ne mého, telefonu od vedle.

"No ahoj. Jo jo, už deme." začala Marta mluvit a pustila víc nahlas muziku u nich doma.

"Jo jo, slyšim tě. Ne. V pohodě. Já tě fakt slyšim. Povídej. Už jste dole?"

GRUUUUUUUUUUM. GRUM. GRUUUUUUUUUUUUM. GRCH a do toho Dalibor: "kola se kroutí dál, motor už práci vzdal." a GRUUUUUUUUUUM. GRUUCH. "Ne, Ivanko, já tě fakt slyším. Už jste dole?", maskovala Martička všemožně zvuky písně i Milanova zadku a opakovaně se ptala, jestli je už Ivanka dole.

Spláchnutí a do ztichlé koupelny od vedle opět Milan.

"Jaká to nááááádhera, to snad se zááááázrak děl.... a na zem vstoupil Archanděl....", proslunil Milan naše společné ráno v telčském penzionu přednesem Margitova hitu. Štefan by to Milanovo aktuální hlasové nasazení nepřekonal ani náhodou.

ŠPLOUCHY ŠPLOUCH a nádhera zmizela někde v kanalizaci.

"Jo jo, Ivanko, Milan je už ve sprše. Za minutku jsme dole. Pa pa.", křičela Marta do mobilu, aby přehlušila zvuk splachujícího záchodu.

"Hoď sebou." zařvala pak, "Rajtrovi už čekaj dole."

Vysvobození se blížilo. Milan měl po vodopádu i nádheře. Marta si přes malý kalhotky natáhla sukénku nebo kalhoty, Milan natáhl šortky a tričko na kolo k výletu na Landštejn a rádio zmlklo.

"Vokno nech votevřený a zavaž si tkaničky, ať se nepřerazíš hned tady na schodech.", zavelela ještě Marta a pak jsem zaslechl dvojí otočení klíče v zámku a zvuky kroků mířích po schodech dolů tam, kde čekali Rajtrovi."

Nastal klid.

Podkrovní pokojíček renesančního domu na telčském náměstí zase ztichl. Lehce oknem k mý posteli šuměly jenom listy na stromech, mezi kterými se proháněl lehký květnový ranní větřík. Hladina Štěpnického rybníka se leskla a dělala, že nic z toho, co se dělo vedle v pokoji, nezaregistrovala.

Padnul jsem hlavou na polštář, zavřel oči a začal pomalu zaspávat všechno to, co mi osvěžilo nový den.

Jaká to nááááádhera....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Marek Valiček | pondělí 27.5.2019 11:07 | karma článku: 33,55 | přečteno: 1467x
  • Další články autora

Marek Valiček

... máte doma ženu, nebo něco takovýho?

Zdvořilosti stranou. Na plaché dotazy není v letech gendrového rozpoznávání čas. Kdo jsi, co máš? A odpovídej rychle.

6.4.2024 v 12:13 | Karma: 25,25 | Přečteno: 794x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma: 33,21 | Přečteno: 1922x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma: 28,86 | Přečteno: 749x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma: 24,43 | Přečteno: 779x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma: 31,60 | Přečteno: 924x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Tady prostě mlčet nemůžeme

Národní politika je rozpolcená. A i když je Česká republika proti současným mrazům připravená a nikdo nezmrzl, byť měl na sobě jen trenky a trička s krátkým rukávem, existují skupiny lidí, které mlčet nemohou... Mají totiž rozum.

12.1.2024 v 9:48 | Karma: 30,57 | Přečteno: 1377x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... jako když z penálu vysypeš pastelky

Téměř na den přesně jsme zase ponořili chodidla do vanové teploty vody Indického oceánu, nad hlavama nám v tu chvíli proletěla padající hvězda a mně nějaká mořská mrcha lehounce popálila nárt na levý noze...

8.1.2024 v 14:02 | Karma: 23,61 | Přečteno: 852x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Kližka na houbách a roztančená matka. Prostě krásnej den!

Některé matky to tak prostě mají. K narozeninám si nepřejí žádné dárky, ale rády si zatancují v restauraci, kde se... netančí.

29.11.2023 v 10:37 | Karma: 30,97 | Přečteno: 761x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... já věděla, že jsem neporodila blbce

Přešel jsem celou naší rozlehlou zahradu, která kdysi bývala olympijským stadionem, zelení prosycenou džunglí nebo jen mým obyčejným útočištěm. Loktama jsem se opřel o plot a podíval se přes něj do daleka. Do dětství...

17.11.2023 v 9:14 | Karma: 40,68 | Přečteno: 4907x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Vliv stravy a alkoholu (v době krize) na dlouhodobé vztahy

Krize všude kolem nás! Nemít v restauraci zarezervovaná místa, těžko bychom se někde kolem vytipované hospody v pražském centru v sobotu večer usadili...

9.8.2023 v 12:49 | Karma: 26,13 | Přečteno: 1150x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... proboha, kdo vás tak příšerně oblík?

Pokaždé, když je na place trochu času, když se svítí, nebo líčí, nebo čeká na slunce a jindy na mraky, se s bandou mých kolegů posadíme a jedeme zážitky z natáčení. A že se zážitky jen hemžíme...

30.7.2023 v 11:34 | Karma: 36,51 | Přečteno: 5075x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Proč ten teplouš z Ukrajiny neválčí?

Pokud se určitá mozková nedostatečnost propojí s klasickou závistí, dochází k situacím, které je opravdu lepší úplně minout.

28.7.2023 v 10:23 | Karma: 43,45 | Přečteno: 15533x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... vy prej máte černýho ptáka. A mohla bych ho vidět?

Ani požáry, jaké v těchto dnech tančí po Rhodosu, nejsou štont rozpálit debatu tak, jak se to před nedávnem podařilo jedné malé holce z Toušně.

26.7.2023 v 11:43 | Karma: 43,33 | Přečteno: 7418x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Bylo to tu dobrý, ale zejtra už nepřijdu

"Tělo vašeho bratra bylo nalezeno na ubytovně ve Vysočanech. Abychom vyloučili cizí zavinění smrti, byla nařízena soudní pitva a vy musíte čekat na její výsledek", tak prosté bylo květnové oznámení Policie ČR.

21.6.2023 v 11:19 | Karma: 43,81 | Přečteno: 8014x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

53 pohlaví country

O tom, co se aktuálně děje v Cannes mám málo informací. Jenže... i ten červenej koberec na hvězdami prošpikovaném Boulevard de la Croisette včera večer jistě ještě více zčervenal závistí při porovnání s eventem ve Středoklukách.

27.5.2023 v 10:12 | Karma: 29,80 | Přečteno: 1245x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Nejdřív se stydíte koupit kondom, pak viagru a nakonec jste skoro všichni svatí...

"... od bezzubýho k bezzubým. To je tak v kostce život každýho chlapa. Ale co ti budu vyprávět. Sám to znáš nejlíp."

25.5.2023 v 8:31 | Karma: 27,22 | Přečteno: 1162x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

O polykání žab a o tom, že už nejni, jak to bejvalo

V pátek jsem ráno sedl do auta, nastartoval a z rádia se ozvalo "...to je celé, ten příběh končí...". Hanička tam nahoře v nebi asi ví, co se tu děje. Můj další film skončil a já jel na Barrandov odevzdat klíče a říct ahoj.

1.5.2023 v 11:01 | Karma: 28,31 | Přečteno: 1089x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... stejně, jako když malé dítě vyráží na výlet

Na dnešní den jsem se těšil moc. Těšil se stejným očekáváním, jako když jsem jako malej kluk vyrážel na výlet. Dospal jsem na rozdíl od dětství klidněji, ale to očekávání v sobě mělo velmi podobnou radost. A mít radost...

9.3.2023 v 15:10 | Karma: 27,11 | Přečteno: 1001x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... tak si to číslo napiš na předloktí, když si ho nepamatuješ

Lidská neomalenost až blbost je nezničitelná. Lehce omluvitelná je blbost mladá. Stará blbost - to už je kategorie k nepřekousnutí.

8.3.2023 v 11:37 | Karma: 32,48 | Přečteno: 3236x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Malorizace, aneb "proč bych se měla bát?"

"A najednou jsem ti viděla Jirku ve čtverečkách, zamotala se mi hlava a tak sem si řekla "pozor, holka, jdi si lehnout" a šla jsem, protože když je člověku ouvej, má si lehnout a počkat, až to přejde."

7.3.2023 v 9:59 | Karma: 28,00 | Přečteno: 1050x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik