Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Na co si sáhnete ve sprše?

"Hele, já nevim, kdo a jak to zařizoval, ale je to zkrátka tak, že chlapi se maj fyzicky rádi víc, než se maj rádi ženský."

Seděla v nedělnim horkym odpoledni na zahradní židli krytá před srpnovým sluncem ve stínu jeřabiny. A jak jsme tak kolem ní polehávali všichni ostatní v trenkách a plavkách, spustila matka úvahu o tom, jestli se fyzicky vic maj rádi chlapi nebo ženský.

Počet žen ve skupině šesti lidí byl "dvě". Zbytek byli mužský.

"Víc se naparujete, když v okolí zahlídnete nějakej objekt. Je to tak. Netvrďte mi, že ne...", říkala jasně a koukala přitom skrz sluneční brejle na obzor polí za naší chalupou.

"No...", navázal jsem, "když se ženská vyštramandí, tak to dělá i proto, aby se chlapi kolem ní začali svým způsobem naparovat, ne?"

"Jo, jasně", zasáhla do rozhovoru druhá ženská - mladší než moje máma, mladší než já, máma dvou holek, "jenom kvůli vám se budeme ráno malovat a česat a vonět! No to bysme dopadly, viď, Zorko?"

"Já se už nemaluju. Na to nemám čas. Je léto.", odpověděla máma a z misky po ruce si vzala kus rudýho, snad v cukru týden macerovanýho melounu.

"No, vono taky,", reagovala ta mladší ženská, "kdyby jen chlapi byli důvodem toho, že se žensky vylepšujou, tak se dneska už nemaluje skoro žádná - leda nesmrtelná optimistiska", dodala zkušeně a zakřičela: "Holky, nervěte se!"

"Co má líčení a naparování se vlastně společnýho s tim, co tvrdíš, mami? Co má společnýho s tvojí teorií, že chlapi se maj fyzicky víc rádi než ženský?", chtěl jsem se vrátit k prvotnímu tématu diskuze.

"Nic", řekla suše máma a z pusy do trávy postupně vyplivávala černý melounový semínka. Chvilkama se kadenci výstřelů semínek blížila legendárnímu kalašnikovi.

"A proč jsi o tom teda začala mluvit?", zeptal se další mužskej z party.

"Tak já vám řeknu, proč", poposedla si matka na zahradním křesílku a lehce si srovnala stále ještě lehce bolavou páteř po jejím červencovém "bác" ze schodů.

Taky jsem si poposednul, protože mě to fakt zajímalo.

"Tak...", nadechla se máma.

"Ráno jsem si v koupelně čistila zuby a Marek se přišel sprchovat."

Lehce jsem znervózněl, protože teorie o tom, že chlapi se maj fyzicky víc radši než ženský, bude pravděpodobně postavena právě na zážitku z ranního setkání 70ti leté matky a 50ti letého syna v jedné malé koupelně.

Ostatní mlčeli a čekali...

"No a...?", poznamenal jsem ve snaze poznámku pronést ledabyle a rozpohybovat matčin jazyk k dokonání díla skázy.

"No...", zakousla se máma do dalšího kusu melounu a sousto zpracovávala - tedy mlčela.

Všichni ostatní jsme na ni koukali, já hodně nervózně, zbytek s očekáváním.

Polkla.

Utřela si z okolí pusy sladkou melounovou šťávu a ruku s ještě jedním soustem posunula tak, že šťáva z melounu kapala dolů do zelené trávy.

"... když vleze do sprchy ženská, dotkne se nejdřív oběma dlaněma, s hlavou zakloněnou proti vodě, svého obličeje. To mám léty zjištěný. V životě i ve filmu to tak je."

Ticho ve skupině rušil jen vítr v malinní za našimi zády a sekačka na zahradě souseda.

"A...?", zeptal jsem se velmi troufale já.

"No...a chlap pustí sprchu a zkontroluje rozkrok", řekla jasně. "Dneska se mi to zase potvrdilo! Chlapi se maj fyzicky prostě tak nějak radši."

"...já vim.", přiznal jsem hned a Zorina se zakousla do dalšího kusu srpnového melounu.

 

 

Autor: Marek Valiček | pátek 15.8.2014 12:47 | karma článku: 25,59 | přečteno: 2231x
  • Další články autora

Marek Valiček

... máte doma ženu, nebo něco takovýho?

Zdvořilosti stranou. Na plaché dotazy není v letech gendrového rozpoznávání čas. Kdo jsi, co máš? A odpovídej rychle.

6.4.2024 v 12:13 | Karma: 25,26 | Přečteno: 815x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma: 33,21 | Přečteno: 1927x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma: 28,86 | Přečteno: 753x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma: 24,43 | Přečteno: 785x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma: 31,60 | Přečteno: 927x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Kdo je Matěj Ondřej Havel? Skaut a učitel dějepisu může nahradit Langšádlovou

26. dubna 2024  10:37

Za jeho životopis by se nemusel stydět ani Mirek Dušín z legendárních Rychlých šípů. Nástupcem...

PŘEHLEDNĚ: Češi vyberou 21 europoslanců. Kandiduje i Mourek s mimozemšťany

26. dubna 2024  10:37

O křesla v Evropském parlamentu se na začátku června utká třicet uskupení. Podle průzkumu agentury...

Řecko Kyjevu PVO nedodá, potřebujeme ji sami, říká. Španělé pošlou jen rakety

26. dubna 2024  10:35

Španělsko ani Řecko nedodají Ukrajině systémy protivzdušné obrany, které Kyjev žádá k obraně před...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  10:24

Přímý přenos Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik