Ahoj mami - great, extra large a bily zuby

6. 11. 2014 16:25:35
To je tady takovej narodni zvyk. Porad se usmivat a ukazovat bily zuby a s absolutni samozrejmosti povazovat vsechno dobre za americke a vsechno americke za dobre.

Mestskou hromadnou tady jezdej hispanci a cernosi, fetaci, chudy lidi a ja. Prumernej American autobusem nejezdi a po me prvni jizde jsem byl temer mistni atrakci. Predstavte si, on jel autobusem... Kdybych z more vytah topici se dite, nevzbudil bych tolik pozornosti, jako kdyz jsem na Beneva Str. nastoupil do autobusu cislo 6 a zamiril na down town.

V busu byla strasna zima. Klima pustena tak, ze mi behem 10 minut zacaly mrznout kotniky. Uvnitr opravdu dva/tri starsi lidi, mladej hispanec s malinkejma detma na kline, tri amisky s bilejma capkama na hlave, zrzavej kluk ve veku studenta, ja a jeste jedna cernoska.

A ta cernoska byla extra large s extra bilejma zubama.

A v ruce mela extra large kybl s nejakym pitim /tipuju dietni kolu/ a extra large vydani Vogue, ktery melo hrbet vyssi, nez je hrbet bible - knihy knih. Vogue byl bibli ty extra large holky.

Sednul jsem si na dvojsedacku, kde nikdo nebyl.

Na pristi stanici cekal na autobus chlap sedici na voziku. Evidentni paraplegik. A cekal v kresle na stanici uplne sam.

Pani ridicka zastavila a pomoci hydrauliky snizila predni cast autobusu. Proste klesnul. Pak dalsim cudlikem vysunula z busu najezdni plosinu a pozadala lidi sedici kolem mist pro invalidy, aby se presunuli do zadni casti autobusu, tedy smerem tam, kde jsem sedel ja.

Chlapek na voziku VJEL do autobusu a vmanevroval elektricky vozik do casti vozu urcene handicapovanym. Ridicka zpod sedacek kolem vytahla remeny - u nas tomu rikame "gumicuky" a chlapka priksirovala s vozejkem ke konstrukcim sedacek. Porad se u toho smala a usmivali se i ostatni cestujici...

Ke mne na dvojsedacku si to namirila ta extra large cernoska.

"Can I'? How you doing?, ptala se zdvorile ve chvili, kdy svoje telo spoustela na vedlejsi sedacku a jeji bok pohltil ten muj. Normalne me ten jeji, v tesnem tricku zafixovany bok, zacal pozirat.

"Fine", zalhal jsem po americku a pokousel se delat, ze mi vubec nevadi, ze se moje zaplacena plocha zmensila temer o dve tretiny a leve rameno zatlacene do okna autobusu v nem udelalo zcela urcite z venku viditelnou bouli.

Mezi svoje telo a operadlo pred sebou zasunula za vydatneho funeni velkou kabelu, ktera uplne zmizela ve chvili, kdy pres jeji horni cast polozila svoje nadra. Kabela nebyla.

A rozlozila ten Vogue a mohutne potahla z kyblu brckem.

Vis, ze nejsem zrovna drobnej chlap, mami, presto jsem se citil jako maly dite, ktery jede se svoji velkou prsatou babickou autobusem na prazdniny.

"Where you come from?", zeptala se me najednou ta pani vedle a ja se bal neodpovedet, nebo odpovedet ledabyle, protoze jsem mel strach, ze by me mohla, kdybych ji ignoroval a nastval, uplne jednoduse spolknout. Spolucestujici by si toho ani nevsimli...

"Evropa. Jsem z Evropy", rekl jsem plase a podbizive se usmal.

"That' s great", temer zarvala na celej autobus. Nasi spolucestujici ale byli decentni. Tak se ani neohlidli. To me trochu vydesilo. V pripade, kdy by se ona cernoska rozhodla si me dat, nikdo by nezasahl. Nepomohl by. Zbyl by po me jen batoh a v nem nevyuzita cestovni pojistka.

"Z Ceska, z Prahy", dodal jsem, abych odpovedel do detailu a pani extra large nenastval nebo nenutil k dalsi otazce.

Americany k otazkam nutit nemusite. Maji nejak zakodovany se ptat a zjistovat. Podeziram je ale, ze se ptaji proto, aby mohli s nadsenim prijimat odpovedi a radovat se z nich.

Kdo ma pravdu? Ja, podeziravy evropan, nebo oni - rozzareni Americani. Americani s velkym "A", protoze maji vsechno large a greate.

"That' s great, I love Europe!", zahucela nadsenim, zaklapla vyrocni Vogue a skubla sebou na sedacce. Pod jejim pravym nadrem vyjel ven kus kabelky.

Usmal jsem se. Co jsem mel taky rict? Odpovedet "I love US" mi prislo blby.

"Holiday?" pokracovala ona a natahla brkem limonadu z kyblu tak, ze jsem jasne slysel, jak o sebe tlucou kostky ledu, ktere do centra nadoby stahuje vir.

"Ano, dovolena.", odpovedel jsem zase plase.

"That' s great!", vyslehlo zase z jeji pusy a ja uz cejtil vznikajici podlitiny na mym pravym boku.

"With the family?, vychrlila dalsi otazku. Americani se chteji bavit. I kdyz sedej v autobusu vedle evropana, kterej by rad diky dlouhy jizde mestem objevoval a cumel a vstrebaval.

"Ne ne, jsem na dovoleny sam, chci si ji uzit", odpovedel jsem po pravde.

"That' s gorgeous", temer vzdychla a otocila oci v sloup, jako ze tohle je opravdu bozsky.

"Ano, to je skoro bozsky", odpovedel jsem po pravde, protoze to taky tak cejtim.

"I'm sorry, I have to go", rekla smutne a natahla kolem myho obliceje mohutnou damskou krasne cernou ruku a zatahala spagatkem, ktery vedl pres okno, u ktereho jsem sedel. Kraaaasne vonela!

Autobus zacal pribrzdovat, extra large cerna holka capla obema rukama operadlo sedadla pred nami a pritahla se.

Jeji obrovska cerna prdel napasovana do dzin vyjela z jeji sedacky jako spunt ze skveleho Chablis, mezitim co jeji kabela, dosud v prostoru drzena extra large brichem a mega prsama, spadla na podlahu. Ohnul jsem se a kabelku jsem me spolucestujici podal.

"That' s nice. Thank you.", podekovala mi. "And have a nice holiday!" poprala mi uprimne a pridala usmev tema extra large gorgeous bilejma zubama. Tim, jak mela cernou plet a velky telo vznikal dojem, ze se se mnou louci velryba Willy. Mhadeckem s milou velrybou.... Komu se tohle postesti?...

Mestskou hromadnou tady jezdej hispanci a cernosi, fetaci, chudy lidi a ja. A jeste lidi, co hledaj pribehy...

a to je dneska, mami, vsechno

pusu marek

Autor: Marek Valiček | čtvrtek 6.11.2014 16:25 | karma článku: 24.26 | přečteno: 1474x

Další články blogera

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 32.75 | Přečteno: 1745 | Diskuse

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma článku: 28.66 | Přečteno: 728 | Diskuse

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma článku: 23.93 | Přečteno: 669 | Diskuse

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma článku: 31.60 | Přečteno: 817 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 17 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 11.81 | Přečteno: 216 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 15.82 | Přečteno: 370 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.98 | Přečteno: 101 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.88 | Přečteno: 570 | Diskuse
VIP
Počet článků 1307 Celková karma 29.23 Průměrná čtenost 2417

muzskej, co rad zije

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...