...s Leninem jsem do postele nikdy nevlezla

25. 04. 2017 10:10:07
Něco se chlapskýmu pochopení prostě vzpírá. Třeba fronty na poště, ústřice pokapaný citrónem, listování v Padesáti odstínech šedi nebo rudě nalakované nehty na prstech ženských chodidel.

"Protože to chtěj chlapi!", odpověděla máma na můj dotaz. "Nebo si myslíš, že je extra potěšením se zatajenym dechem šmidlat malym štětečkem po nehtech u nohou a nepřetáhnout barvu na celý prsty?"

"Se zatajenym dechem?"

"Chvílema i bez dechu, chlapče, si to zkus. Sedni si na kraj postele, předkloň se k chodidlum, vem si do ruky sirku a jezdi s ní po nehtech u nohou. Za chvíli se ti začne motat palice a k tomu ten smrad..."

"..no...tak snad si ženský malujou umytý nohy, ne?"

"Smrad z laku!, ne z nohou, ty pitomče.", dovysvětlila máma její životní poznatky.

"Takže ženský se málem udusej - jednak z omezenýho přístupu vzduchu z toho, jak seděj při malování a pak taky ze smradu, kterej se táhne z laku na nehty. A výsledkem je pár barevnejch bodů na jejich nohách. Stojí takový úsilí vlastně za to?", shrnul jsem nově získané vědomosti o jedné z mnoha ženských aktivit.

"Pár barevnejch bodů, chlapče, který ale dokážou některý chlapy rozparádit jako Berousek lvy v cirkusový aréně."

"Foot fetišisti", dodal jsem jenom.

"Jako že rychlý uspokojení potřeb? Něco jako fast food?", potřebovala se máma zorientovat v mojí odpovědi.

"Foot s "t" na konci, ne s "d". Foot je noha, ne jídlo.", upřesnil jsem.

"Eště, že tě mám!", sykla ironicky Zorina. "Ale ty fetišisti, to máš recht. Sem někde četla, že jsou chlapi, který při sexu vzrušuje ženskejm olizovat prsty u nohou. Nic víc nechtěj. Jen to volizování prstů. Taková pohoda. V mym životě jsem na podobnýho chlapa nenarazila."

"Jaká pohoda?", potřeboval jsem tentokrát pomoct já.

"No, pohoda. Chlap olizuje prsty a ženská si třeba čte, nebo kouká na televizi, nebo spí. Neočekává se, doufám, že ona bude na oplátku olizovat prsty jemu, ne?..."

"Co dělaj ženský, kterejm chlapi lížou prsty u nohou, fakt nevim. Ale nemyslim, že by u toho ženský spaly. Co když ten chlap potřebuje ještě nějaký verbální rajcování?"

"Verbální rajcování?

"No. Že chce třeba slyšet nějaký ponoukání vedoucím k vyšším výkonům v rámci lízání nehtů u nohou."

"Tak ponoukání, nebo rajcování? To je, panečku, rozdíl! Ponoukat tě můžu k provedení něčeho ne zrovna obvyklýho."

"...třeba k olizování prstů u nohou.", nedal jsem se.

"Ale to pro chlapy, co to maj rádi, neni ponoukání. To je rajc. Nedokážu si ale představit, co rajcovnýho by z mý pusy takovej chlap vlastně očekával... Že lak stál čtyři stovky? Takový informace ženská chlapovi přece neřiká, protože se každej normální chlap rovnou zeptá, proč je to tak drahý a je po sexu natotata. Mužský drážit chtěj, ale nesmí to stát moc peněz."

"...no, to jsme se teda moc neposunuli.", řekl jsem zklamaně. "Nevím, proč si ženský lakujou nehty u nohou, ty máš za to, že je to hlavně kvůli chlapum fetišistum, ale nesmí jít o držgrešle. Kolik takovejch chlapů po světě vlastně lítá? A kolik jich v tu pravou chvíli mine ženskou se zmalovanejma nehtama? Souhra všech těch potřebností je, mi se zdá, opravdu mini minimální."

"Náhoda je vůl.", řekla Zorina, "to je přece jasný. Co já ale vim, kolik těch foot fetišistů kolem mě za mýho života proběhlo... Buď jsem měla blbou barvu laku, nebo byli moc plachý. A co já tehdy, když jsem byla šťabajzna, věděla o fetišistech. O Leninovi jsem toho věděla víc, můj milej, i když jsem s ním v posteli nikdy neskončila ..."

Proč si ženský malujou nehty u nohou jsem se tedy nedozvěděl, ale vim, že moje máma nikdy nic neměla s Vladimirem Iljičem...

Autor: Marek Valiček | úterý 25.4.2017 10:10 | karma článku: 32.87 | přečteno: 1698x

Další články blogera

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 32.75 | Přečteno: 1747 | Diskuse

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma článku: 28.66 | Přečteno: 729 | Diskuse

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma článku: 23.93 | Přečteno: 670 | Diskuse

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma článku: 31.60 | Přečteno: 817 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 29.80 | Přečteno: 593 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 52 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 25 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.66 | Přečteno: 302 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 528 | Diskuse
VIP
Počet článků 1307 Celková karma 29.23 Průměrná čtenost 2417

muzskej, co rad zije

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...