Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co to tak musí bejt, aby se člověk v plus mínus osm večer a ještě k tomu v pátek, v Praze, kde bylo celej den podmračeno nebo drobně pršelo, nahlas a srdečně rozesmál? Notabene když ví, že autor textu je (stupňuji účinek): v teple - na Floridě - u moře - v Americe? 

Ano, byla to věta: "Pod jejim pravym nadrem vyjel ven kus kabelky."

Tak si to hezky užij, hochu :-) J.

0 0
možnosti
PZ

Jestli budete mit cas v Sobotu nebo v Nedeli dejte mi vedet.

Udelam si vylet do Sarasoty a dame si nekde kafe. Rad si pokecam s nekym Cesky.

E-mail peter.zamfir@windstream.com

0 0
možnosti
MV

Petre, dobry den, vlastne skoro pulnoc. Diky za nabidku. Doufam, ze se moje psani libi. V sobotu mizime dolu na key west a buh vi, jak nas tam dlouho zdrzi. ale diky, kafe /spis pivo/ si pripadne rad dam. drzim vas v mail v patrnosti a preju dobrou noc

0 0
možnosti
PZ

Vite clovek kdyz bere kazdyho jako cloveka a ne Cenocha nebo Hispance nebo Asiata,

je vetsinou mile prekvapen.Je to proste ten strach z neznameho.

Take jsem kdysy mel strach protoze jsme s Matkou pristali v New Yorku a pak sli bydlet do Cernoske a Puertorikanske ctvtre ale poznal jsem lidi a presvedcil se jsou lide jako my a ze nekteri jsou hodni a nekteri jsou zli.

Kdyz loni kamos prijel z Cech a mel strach jit na Gospel konzert tak jsem ho ujistit ze se mu nic nestane a mel prima zazitek.😀

0 0
možnosti
MV

gospel koncert se da vsude. ja bych si dal gospel msi, uz jsem zazadal...., to je jedno z toho, co tady musim!

0 0
možnosti

A opět super. Palec nahoru!

0 0
možnosti
MV

diky, Marie a zdravim a mejte se tak, jak si to prejete

1 0
možnosti
PJ

hihi, nejdřív jsem si, s mou totální neschopností umět ten šílenej zaoceánskej jazyk, na začátku myslel, že to byla nějaká gazeložirafí černoška, ale že se z ní vyklubala hrošice, to je smutný a vtipný zároveň

0 0
možnosti
MV

bylo to americky, presne jak to ma bejt a kdyz clovek nekde cestuje, mel by se castecne prizpusobit, nehrat...ale jen si tak trochu pohrat, to neuskodi

mejte se fajn a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem Vás hloupě peskovat, že se Vám ztratila dříve obvyklá nabodeníčka. Ale už je to jasné. Takže: báječné prázdniny za velkou louží! R^

1 0
možnosti
MV

jj, Petre, Sarasota na Floride jako vychozi bod a odtud vejlety vsude mozne kolem. zdravim do Cech

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik