Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PG

Marku, co dodat? Jako obvykle skvělé a dávám karmu R^ Vaše blogy jsou jedny z nejlepších tady. Prosím, jen tak dál:-) Krásný pátek 13.

0 0
možnosti
MV

ja mam patky 13. rad uz proto, ze jich je tak malo

a minority vzdycky nejakym zpusobem ovlivnej vetsinu

a diky za to, ze me ctete! krasnej 13. preju

0 0
možnosti
Foto

.... jsem netušila, jak se vyznáte nejen v kabelkách, Marku ;-D

Obdivuhodné postřehy R^

Jsem typ, který nemá rád věci na povel a tak si "Valentýny" užívá zcela neplánovaně, kdykoliv i bez PINů ;-)

0 0
možnosti
MV

Stepanko, pohybuju se mezi zenskejma a posloucham, co si rikaj.... to ke kabelkam

a s "valentynem" to mame stejne

krasnej den!

1 0
možnosti
RK

Luxusni clanek ... R^

U hesla: "Ne každý ale máme doma místnost plnou plísně." jsem hnedle vyprskl nahlas ...

2 0
možnosti
MV

kdyz text rozesmeje (nebo rozbreci), co chtit vic?

dik za vas vzkaz a fajn den preju

0 0
možnosti
MV

dobry textovy spojeni!!!!

0 0
možnosti
ZS

R^dost dobrý, pobavilo... ani jsem nějak nepostřehla, že se Valentýn blíží, předpokládám, že má drahá polovička je na tom stejně...;-)

1 0
možnosti
MV

a bacha..., zrada...., pred nim patek 13

to vypada na peknou melu, kdyz se to seslo takhle vtipne po sobe

diky za cteni a fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

že někdo ještě na americké svátky konzumu skáče...

0 0
možnosti
MV

nepsal jsem o skakani na Valentyna...

a navic...americkej svatek to puvodne fakt neni, Simono

ale diky za cteni a preju peknej patek 13.

1 0
možnosti
KT

Tak tentokrát ne jedna, ale mnohonásobná karma. Jelikož to nejde, budu muset tisíckrát kliknout na článek, aby se trochu zvedla.R^

Ráda bych vás nominovala na blogera roku, ale představa, že bych mohla vyhrát víkend v hotelu Villa Memories mě natolik děsí, že se bojím kliknout. Navíc byste musel jet se mnou, neboť žiju sama.;-D

4 0
možnosti
MV

ja si teda docela dobre umim predstavit leccos, a vikend s vama ve villa memories by byl urcite zabavnejsi nez vsechny ty odstiny sedi...

ale radost mi dela jen to, ze se moje psani lidem libi - bez cen, bez villy

krasnej patek 13. preju, Klaro

co houpacka? uz mate vyhlidnutej strom? (jezisi, dopr.ele, to by mohlo vyznit i jinak, nez jak jsem planoval...)

2 0
možnosti

Na Valentýna nehraju, i když svého muže miluju V

1 0
možnosti

ale pobavil jste mne velice R^

1 0
možnosti
Foto

R^;-D Mí milenci byli vždy šťastní chlapi. Valentina bojkotuju! ;-)

3 0
možnosti
MV

a mate, Sarko, recht! jen jsem chtel napsat, ze 14. unor by rozhodne nemel byt dnem ztrat soudnosti!

2 0
možnosti
Foto

Marku;-DR^...jdu chystat vázu a preventivně k ní i tužku ...už nyní nemůžu dospat8-o

1 0
možnosti
MV

vaza a tuzka...co by to mohlo byt za symbol, Jitko?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik