Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Já jsem si ze svých andělů udělala knížku.

0 0
možnosti

Marku, jasně - jako vždy: Váš blog - moje potěšení. A kupodivu vím, že strážný anděl určitě existuje. Už se nade mnou vznášel v životě aspoň dvakrát, když šlo do tuhého. Jiné vysvětlení jsem nenašla.:-)R^

0 0
možnosti

p.s. s tím psem je to pravda, ale jenom v létě.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Ležím celej den v posteli a pročítám kde co. Tohle je první čtení, který nejenže se příjemně četlo, ale potěšilo na duši.R^

0 0
možnosti
MV

Vaclave, dekuju, pokud neco v dnesnim blazinci, do kteryho kazdej den vstavame, potesi - tak to je nejvic. Diky!

0 0
možnosti
JP

J67a64n 10P37i78l20n36ý

4. 3. 2015 14:37

Tvl tohle je snad první článek z"doporučenejch blogů" za poslední dva měsíce, kterej jsem dočet do konce, a nejni mi šoufl, nebo nejsem nasr...., a navíc jsem se fakt pobavil. :-) R^

1 0
možnosti
MV

no to je prijemny cist (myslim, Vasi reakci) a zaroven se lehce klepu, protoze sem tam jsem na titulce i mejma jinejma textama

kazdopadne diky a fajn den preju

0 0
možnosti
NP

Zdravím Marku,

 myslím, že v každém z nás je kousíček anděla i ďábla a

záleží jen na tom,  pro koho se v daný okamžik právě rozhodneme...přeju hezký den

1 0
možnosti
MV

Nike, zdravim Vas, dlouho jsme na sebe nenarazily.

Ted jdu spis do dabelna, abych rek pravdu

fajnovej den preju a diky za to, ze me jeste porad ctete - jak vidim.

1 0
možnosti
Foto

Já teda marjánu nee, ale když jde o anděla a ještě k tomu Vašeho...:-)

0 0
možnosti
MV

ten vas bude mit v puse treba nejakou dobrou pralinku, nebo kus uheraku...nevim, co vam ladí víc

diky, Ivano, za cteni a peknej brezen posilam

0 0
možnosti
MM

...jdu tam odpol., třeba tam lítá i ten "můj" a ne a ne mě najít...a že by měl u mě práce...nebo povinností?

0 0
možnosti
MV

ani praci, ani povinnost - andely to proste bavi

rozhlizejte se dukladnejc....nekde bude

fajnovou slunnou stredu preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, Vy ale máte štěstí! Byla jsem celý víkend v Praze a po andělech ani stopy:-)R^

0 0
možnosti
MV

no, nevim, Jitko, jestli andely strazny spis nepotkavame v dobe, kdy je trochu vic potrebujeme

takze u vas zrejme vsechno v cajku

fajn stredu preju

0 0
možnosti
Foto

Hezky andel. Do Prahy ale nepojedu, kdyz uz ho mate zarezervovanyho!

0 0
možnosti
MV

Kamilo, toho svyho mate urcite za zadama!

fajn den preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik