Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Poznal jsem jednu, která si mě prý chtěla vzít už jen proto, aby se mohla jmenovat Andrea Enders. Nějak jsem nechápal a radši utekl, přestože měla ochranitelské pudy a uměla skvěle vařit:-)))

0 0
možnosti
DS

Myslím, že je to věc každého... Kdo nechce, ať si nechá své příjmení; já to brala jako akt té největší důvěry, jakou můžu svému chlapovi dát, že se stanu "jeho" se vším všudy. Přišlo (a stale ještě přijde) mi to normální, že když chceme vytvořit novou rodinu, novou samostatnou a soudržnou jednotku, pak bychom měli být jednotní ve všem, i v příjmení... Přijde mi hodně zvláštní, když se každý z manželů (a tedy základní kameny nové, soudržné jednotky) jmenuje jinak, jako by už na první pohled dávali najevo "bacha, u nás to moc nefunguje"... Ale to je můj osobní pocit, jak jsem psala ze začátku - je to každého věc. Jestli nechat svá příjmení, převzít příjmení partnera, nebo spojit obě dohromady, to si musí každý v sobě srovnat sám.

0 0
možnosti
KT

Taky jsem si nechala své jméno, na nové bych si bývala nezvykla.

0 0
možnosti

Marku, to jsem se zase pobavila. S tou paní na obojku mě napadlo, že asi nemá řádný výcvik, a na pokyn:"ke mně", nechodí. A hledejte babu v divadle... Jestli Vy jste nazval fenu Stella, tak je naprosto jasné, že jde o psí hvězdu!

S tím příjmením se to řídí módou jako vše. Teď je módní nechat si svoje (možná taky kvůli kariéře či zajeté živnosti, a nebo příjmení dvě).

Díky za blog, který při nedělním popoledni rozsvítil den.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^;-)

Jejich volba. Bývalo sice zvykem cosi o tom, co po meči a co po přeslici. Něco by na tom mohlo být, ač dnes málokterý hospodář předává grunt nejstaršímu. Ale kdys když by syn vzal jméno své ženy, asi by měl s gruntem pech;-D

0 0
možnosti
MV

diky za palec, Jiri

ale kdysi taky treba syn majitele gruntu neprived na statek celedina...

vsechno frci porad dopredu

a ja ten text nedelal s nejakym mravokarnym poslanim

toho jsem uz daleko tak, jako je z Nuslí na Machu Picchu

krasnou nedeli preju

1 0
možnosti
Foto

Manžel naprosto v pohodě přijal moje příjmení.

Na obojku ho nevodím.

Je něco špatně?

1 0
možnosti
LN
Foto

Marku, velice zajímavá úvaha a s díky dávámR^;-)

0 0
možnosti
MV

to jsou, Jitko, takovy ty beznosti, ktery bereme a vubec nepremyslime o tom, proc to tak je

krasnou nedeli preju, kdyz uz sobota byla seda

1 0
možnosti
JM

To je neskutečný, kolik chlapů tu řeší za ženský jejich problémy:)))

0 1
možnosti
MV

to je neskutecny, ze jste nepochopil, ze tenhle "zenskej" problem je problem nas chlapu...copak se jako samci nezasazujeme o to, aby si zensky kvuli nasemu menily svoje prijmeni????

3 0
možnosti
JS

Karma. Moje manželka si svoje jméno nechala a svět se nezbláznil. Akorát mně někteří nazývají jménem mé manželky. :-)

2 0
možnosti
MV

Jirko, jak se teda "nekdy" jmenujete?...

to je krasnej pribeh...

hezkej zbytek vikendu preju

1 0
možnosti
Foto

Viděla jsem obrácenou dvojku ... paní si vedla na obojku pána. Bylo to na jedné soukromé párty a také se nad tím nikdo nepozastavoval ;-)

Jinak co se týká jmen, řekla bych, že je to dnes už jedno a navíc se lidé tak často nežení a nevdávají.

A submisivitu bych dnes s přejmenováním příliš nespojovala.

:-)

1 0
možnosti
MV

ja bych zase nesel na posuzovani odlehcenyho textu tak odborne..., doufam a modlim se, aby muj text tak nepusobil.

krasnej sobotni vecer, Stepanko

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik