Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Já lítám zpátky skoro každý večer,když nemůžu usnout a honí se mi hlavou,co jsem nestihla a co mě zítra čeká.Tak se raději přenesu na chalupu s dědou a s babičkou,projdu se po zahradě,vylezu si na svoje sedátko na  stromě,který už tam dneska nestojí a ještě než doběhnu ke kamarádce v sousedství,tak už většinou spím...

1 0
možnosti
Foto

Marku, moc hezkýR^...jednu letenku si rezervuji :-)

0 0
možnosti
MV

takze economy class, Jitko, predpokladam

hezky v klidu zpatky do detstvi

budu na vas pamatovat

0 0
možnosti
AAP

Marku, čím jsem starší, tím víc se opět k dětství s radostí přibližuji :-)

1 0
možnosti
MV

nekdy az cumim, jak mi to jde taky, Andreo

krasnej prvni jarni den preju

1 0
možnosti

Čím je člověk starší, jsou lety zpátky do dětství častější.

Marku, dík.R^

1 0
možnosti
MV

vite?

krasnej vikend preju, Marie

0 0
možnosti
Foto

R^:-)Fantazie a vzpomínky. Bohatství a poklady. Ne každý má ten dar, či ho jen tak nepřizná;-)

0 0
možnosti
MV

je skoda to nepriznat, protoze se tim o vsem muzou dozvedet ti, kteri, jak pisete, "ten dar nemaji"

fajn vikend preju

1 0
možnosti
NP

i pro mne bylo místo, kde to vonělo důvěrou dětství. Bylo krásné a to hlavně díky mámě, která byla báječná, laskavá a moudrá. V jejím náručí se mi i když už jsem měla vlastní rodinu vracely vzpomínky na dětská léta a hlavně na ten pocit bezpečí.

Máma tu už není, ale na ten čas často vzpomínám.

Díky Marku za dnešní letenku i když mě rozplakala...

1 0
možnosti
MV

to bezpeci...

hezkej prvni jarni vikend roku preju, Nike

0 0
možnosti
Foto

Létám do dětství každou chvilku a rád :) R^

2 0
možnosti
MV

doufam, ze nas bude vic, Karle

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik