Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak to, ze jsem tenhle článek prosvihla? Takže pozdě, ale přece R^

0 0
možnosti
Foto

I já....takže to samé R^;-)

0 0
možnosti
NP

Všechno, co se s námi v životě děje, má nějaký význam i když tomu nerozumíme....časem to pochopíme.

Každý konec je vlasně nový začátek....pecky to jistí...R^

0 0
možnosti
RE

Zrovna jsem vypnul gulášovku, abych jí nechal ,,odpočinout" a než jí zhltnu, tak právě čtu tady tohle...R^;-D

0 0
možnosti
MV

doufam, ze gulasovka potesila

diky za cteni a fajn duben preju

0 0
možnosti
DP

Díky, dostala jsem chuť na bramboračku, pivo a život. Hezký den

0 0
možnosti
MV

fakt se moc rado stalo!

krasnej duben preju, dneska tady bylo tak, ze jsem vytah ze skrine sortky a vyrazil na dlouhej spacir kolem Vltavy - ouplny leto!

0 0
možnosti
DP

Díky, dostala jsem chuť na bramboračku, pivo a život.  Hezký den.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik