Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach jo...;-(;-) Jinak ale jedině R^

0 0
možnosti
LB

Vase maminka mi hodne pripomina moji babicku. Je to uz devet let, kdy se rekla, ze tu tu snad zvladneme i bez ni, ale ja stejne mam pocit, ze diky vsem tem historkam a neuveritelnym zazitkum je porad mezi nama. I kdyz to zni trochu morbidne, takovymto lidem se prote umrit nepodari nikdy:-)

0 0
možnosti
Foto

Je to smutný, ale je to tak. Moc krásně napsaný, čte se to jedním dechem. Moje dvě úžasné babičky si to ´zařídily´ přesně uprostřed léta, bohužel ve stejný rok. A nikdo jim ani nemohl ´vynadat´, že si vybraly nevhodnou dobu. Je to sice už fůra let, ale jakoby tu s námi pořád ještě byly.....:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

to moc dobre znam...moje babicka se rozhodla fyzicky zmizet 6. července - vcera, a i kdyz je to uz hodne davno, porad mam 6. červenec usi i oci dokoran - co kdybych ji nekde zahlidnul...

0 0
možnosti
MR

No,Vase maminka by si mela uvědomit,ze umřít třeba před Vánoci není také moc zodpovedne;-).I když bude mit uklizeno,napeceno,tak ale zkazí svátky ostatnim.Za chvíli jsou Velikonoce,to je taky blby.Po prázdninách?Blbost..;-DHlavně at je dlouho zdravá a ma humor co ma,vždy se u vašeho blogu pobavim.

0 0
možnosti
MV

O VANOCICH...nejhorsi je v takovej moment uz mit nakoupeny darky, penize fuc a ani si neuzijete radost ostatnich (i kdyz vim, ze darky nosi Jezisek, prece).... Jsem rad, ze vas moje mama bavi. Mejte fajn cervenec!

0 0
možnosti
MP

Chlap je holt vždycky sviň.. zvláště když umře :-/

0 0
možnosti
MV

dicky ne! krasnej vecer preju, Martine

0 0
možnosti
Foto

Marku, mamince se neodporuje, musíte to prostě zařídit;-)R^

1 0
možnosti
MV

ja vim, jen netusim, jak na to!

0 0
možnosti
RE

Jémine, co já jsem vybílil kuchyní, vyvezl žump a odstěhoval skříní....a to přesto, že se teď furt píše, jak muži, co jim vzali lov a boj, tak jsou chováni už jenom pro ozdobu, jako doplněk morčat, psů a koček:-):-)

0 0
možnosti
MV

doplnek morcat - to jste me dostal! mejte se fajnove, Romane

1 0
možnosti
ZV

Zanechalo to vo mne taký horkosladký pocit. A tiež som si pri čítaní spomenula na vetu z môjho obľúbeného filmu Ducháček to zařídí: "... a pak to tady klidně všechno nechá a zesne v Pánu, chlap jeden zatracená ..."

2 0
možnosti
MV

"zesne" - krasny slovo, ne?

0 0
možnosti
ZS

Vyřiďte ode mě mamince, že na smrt není nikdy vhodná chvíle;-)

2 0
možnosti
MV

no...u lidi typu Stalin, Hitler a Pol Pot treba bych polemizoval, Zuzko

krasnej prvni cervencovej vecer preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik