Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo a říkali jsme si příjmením. Já milovala Nezavdala, ale on zase Mertovou, co byla hubenější než já, a to mě pěkně žralo.:-)))

0 0
možnosti

Jak já jí rozumím, Marku. Taky mi lhali, že z toho vyrostu:-). Víte, kolikrát jsem toužila být malá, blbá, hubená, krásná a opečovávaná? No Bůh mě vyslyšel a aspoň na sklonku života jsem... opečovávaná ;-D;-D

0 0
možnosti

Daso, urcite ne jen opecovavana! krasnej patek i celej vikend preju

0 0
možnosti

V deseti letech na Facebooku? To není dobré. Každopádně jako vždy - krásný příběh,Marku.R^

0 0
možnosti

dvorky uz tolik netahnou, Petre...diky za cteni a mejte se fajnove!

0 0
možnosti

J32i93ř18í 52J39o77n72á28š

25. 2. 2016 10:46

Díky Vám,pane Valíčku,jsem si vzpomněl na moje roky právě kolem deseti.Tedy,v roce -63 nebyly žádné laiky,snad někde ve vesmíru létala fakt nějaká Lajka. Já byl takový lehce kulaťoučký chlapeček a jako ta holčička jsem holdoval bonbonům.Raději se nebudu rozepisovat,jaké to byly druhy (ale ty koňakové,žluté,na těch jsem ujížděl), jen chci říct,že jsem taky měl nouzi o dívčí zájem a kompenzoval jsem si to "koňakem".No,když se ohlédnu nazpátek - tři manželsví,tři děti - asi jsem ještě nedopadl nejhůř.Tak ještě jednou děkuji za hezký článek a přeji hodně dalších "odposlechů".JirkaR^R^V:-)

2 0
možnosti

ty jo...bonbony s vajecnakem vevnitr...uplne jsem na ne zapomnel....diky za pripomenuti...uplne se mi vratil pocit rozdrasanyho patra v puse - ty bonbony totiz trochu "dřely".... mejte fajn dny a diky za cteni

2 0
možnosti

Blbou bych nechtěl, i kdyby vypadala jako Taťána Kuchařová v roce 2006. :-)

0 0
možnosti

Tatanu z ty doby si fakt nepamtuju...

0 0
možnosti
Foto

R^Není nad kyselý gumový bonbón. V mládí, kdy jsem byla tlustá jsem je paradoxně nejedla. A dnes to jsou moje úlety za endorfiny, kdy jsem (skoro) hubená, blbá taky někdy, a stará ;-D

0 0
možnosti

Ivano, proste rosteme a moudrime...to je cely. vic bych se v tom nepatlal... krasnej den preju a diky za cteni

1 0
možnosti

no, pravda, nemluvila od "spokojenosti", ale bylo ji teprve 10 let, to jsou priority uplne nekde jinde, Ivano. diky za cteni a fajn den preju

0 0
možnosti

Sarko, diky. Vede se dobre?

0 0
možnosti
Foto

;-DJá jsem ještě ve dvanácti brečela, že nemůžu už vozit panenku v kočárku. Holky se mi smály.;-( Ve třinácti jsem dostala první pusu od kluka a bála se jít domů, že to naši poznaj.8-o

0 0
možnosti
Foto

A teď jsem hubená a blbá, jen s tou krásou, no...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik