Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych se vrátil k té vaší myšlence, že pes se neptá jak je, pes prostě vyrazí...nemohu s ní totiž tak úplně souhlasit. Mám takovou zkušenost, že když prší a zvláště v zimě, tak se mu moc nechce, vystrčí tlapku, jak moc chčije a vlastně nebýt toho, že cítí potřebu vykonat potřebu, tak by prostě nešel....ne nadarmo nás učili pořekadlu, že tam by ani psa nevyhnal. Když ho nutím do deště, tak prostě nechápavě čumí a ťuká si na čumák:-)

2 0
možnosti

to mate recht, Frantisku, ale az tak hnusne v nedeli nebylo...moje Stella by pri obr chcancích nejradeji sublimovala....

0 0
možnosti

:-) Hezky odposloucháno :-) úplně vás vidím, jak si balíte cigaretu, Marku. R^

0 0
možnosti

musel jsem nejak maskovat neslusny zajem, Dano

0 0
možnosti
Foto

Sice jsem polovině nerozuměla, ale ta cizinka zřejmě taky ne R^;-D

1 0
možnosti

slova byly zvoleny dobre, hodne kreativne a to ja rad, Ivano

fajnovej den preju

1 0
možnosti

diky, Radko

je u vas dneska taky bilo?

0 0
možnosti

Už dlouho jsem se tak nezasmála ;-D;-D! Ale klučina se holt snažil dobře!

2 0
možnosti

ja se az tak smat nemoh, ale ocenoval jsem prave tu chut "to dát"

0 0
možnosti

diky, Ladislave a peknej brezen vinsuju

0 0
možnosti
Foto

R^Tak to byl borec:-)

2 0
možnosti

to teda, Jane! mejte se fajnove

1 0
možnosti
Foto

Zajímavá vycházka;-)

(Mimochodem, psala jsem ti zprávu na FB)

0 0
možnosti

Jitko, zdravim. Zadna zprava na fb od tebe nedorazila. Doufam, ze nemam "fejkovy" fb profily.... krasnej den preju

0 0
možnosti
Foto

Podobných ptákovin v angličtině vyslechnu denně nepočítaně. Úplný překladatelský oříšek je pro některé studenty i nevinná větička typu ́zítra půjdu nakoupit ́. V papírovém slovníku totiž nebožátka nenajdou ́půjdu ́ a mobilní slovník jim ta mrcha úča (tedy já) zakázala. A pak se maj ́ domluvit cizí řečí!:-)

1 0
možnosti

i will walk for shop tomorrow? - treba takhle, Pavlo

mejte krasnej brezen a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

H68a88n81a 50V32l41k36o52v25á

29. 2. 2016 18:27

V zásadě měl pravdu;-):-)

0 0
možnosti

ano...a doved ji prezentovat velmi neotrele - to me bavi

mejte se krasne, Hano

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,55
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik