Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J77a61n 30P25a22l11l22a64s

4. 3. 2016 22:38

Dobrý večer, mám Vás v oblíbených a nepamatuji se, že bych Vám někdy nedal karmu. Umíte psát – obsah, forma, styl – fakt pošušňáníčko. Tentokrát mě ale při čtení trochu rušilo střídání spisovné a obecné češtiny (myslím mimo přímou řeč).

Osobní názor, nikolivěk kritika.

0 0
možnosti
Foto

No proto jsem začala ve zvýšené míře po padesátce sportovat, Marku. Abych nevěděla z čeho se potím víc ;-D

0 0
možnosti

No jo,no,zase jsem tohle prošvihl a četl napřed "žížaly".Zase na druhou stranu,na noc je lepší být lehce připraven na brzký ranní příchod mé milované ženy,anaž (ježíš,co jsem to vytvořil,je to vůbec alespoň staročesky?) tráví noc v pekárně a stará se o to,abych náhodou nezhubnul.Totiž přichází ve značně zdevastovaném stavu,čemuž se vůbec nedivím.Ale díky "žížalám" jí mohu předložit jiný pohled na svět.Bohužel ve 4 hodiny ráno to asi neocení...No,tak snad někdy jindy.Marku děkuji,jako vždy.V:-)

1 0
možnosti

Ták Marku, a už Vás nečtu!!!;-Dex tatarského atamana v beranici mi stačila;-D;-D Už bych hnedle potřebovala papírové plíny. Minule jsem psala, že Vaše přirovnání jsou vražedná - přece se nenechám zabít! ;-D

Díky za pobaveníR^

0 0
možnosti

do stoupi se mnou, Marie!!!!

1 0
možnosti

;-D;-D;-D a tohle mne doma čeká jo? A ona se na to těší;-D

0 0
možnosti

jedna z tech dam byla vase manzelka? poznal jste podle popisu, Vlasto?

0 0
možnosti

Nu, tak nějak nevím, tentokrát bych to na ukázkového džentlmena nešacovala. Přemýšlím, jestli nemám nějaké zarputilé genderové kamarádky, že bych je sem poslala, aby to tu trochu rozsvítily. ;-O

0 0
možnosti

s radosti...., Lido, nazente je sem. Gendrove kamaradky neprochazeji klimakteriem a nepovidaj si o tom? preju krasnej brezen

0 0
možnosti
Foto

Spravedlivé je, že přechodem procházejí obě pohlaví. Moji mužští kolegové do šedesáti milí, šarmantní, zábavní a tolerantní, se jako mávnutím proutku začali měnit v trudomyslné puntičkáře a věčné stěžovatele na chod domácnosti, politickou situaci a pracovní podmínky.

Ale tak jako každá pohádka má svůj dobrý konec, tak i období přechodu dostalo na frak a při našich pravidelných měsíčních setkáních jsou z nich zase lvi salonů a příjemní společníci, kteří nezkazí žádnou legraci a dokáží mě rozesmát a pobavit.V

1 0
možnosti

no samozrejme, ze obe pohlavi, Marie. lidi se daj delit i na partaky a nepartaky bez ohledu na muzskej nebo zenskej prechod. preju vsem lvi a lvice salonu - pred, v prubehu nebo po prechodu. diky za cteni a fajnovej brezen preju

0 0
možnosti
Foto

no teeda...mrtvej lišák! ;-D

0 0
možnosti

mrtvej, tak trochu mokrej lisak, Zuzko

fajnovy dny preju a diky za cteni

0 0
možnosti

No, Marku, nachomýtáte se k zajímavým hovorům, jen co je pravda. R^Zase jste mne chlape rozsekal, tedy smíchem odrovnal. O konzumaci utěrky jsem zatím v rámci zvýšené žravosti nepřemýšlela, ale ta vize mi v hlavě asi utkví na sakra dlouho. A představu další "přechodové" budoucnosti - tu raději zaženu okamžitě a střelhbitě, bych nezhynula na úbytě ;-).

1 0
možnosti

diky za cteni, Mirko a zahanejte, zahanejte...a az prijde - prijmete. vono nam stejne nic jinyho, nez prijimat to co ma prijit, nezbyde. ale mezi tim se muzeme mit krasne - treba s uterkama. diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Já nevím, Marku, padesátnice jsou dneska "holky v rozpuku" a jsou jich plné kurzy salzy, cyklostezky...

Moje babi už v tom věku byla šedovlasá bábinka. Dneska je to čas jít ještě do školy, ještě změnit práci, ještě cestovat, ještě se zamilovat...

6 0
možnosti

moje rec, Jano

ale tyhle dve holky zhodnotily aktualni stav, nekdo tady v diskuzi psal, ze se "sebelitostily" - tak mi to rozhodne neprislo

p.s. nekdy to ale padesatnice v rozpuku prezenou - ruzovejch víl lehce nebo uz v menopauze potkavam cim dal tim vic...

krasnej brezen preju, Jano

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik