Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, jste génius v odposlouchávání a nádherný psaný interpretaci. S Váma bych jela z konečný na konečnou i načerno! Ciao;-)

0 0
možnosti
MV

tak to musime vybrat nejakou specialne dlouho linku...ja mam zas chut s vama poradne popovidat! krasnej den, Marto

0 0
možnosti
Foto

Kam se na pražskou tramvaj hrabe Platon...;-)

1 0
možnosti
MV

jj, to jsou studovny!

0 0
možnosti
DT

Tatínek to dobře zmákl. :-) Asi už má u kluka praxi. :-)

Mějte krásný den a otevřené uši pro všechny krásné příhody, které vás potkají. R^:-)

0 0
možnosti
MV

tatinek byl trosku prekvapenej, az vydesenej, Dano....a prave jsem vylez ze sprchy a poradne jsem si vypucoval usi - vyrazim do mesta! krasnej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

Takže nejenom moje děti v tramvaji pokaždé rozjedou kompromitující verbální teroristickou akci.....:-)) P.S.: Tak jsem Ti dala hlas:-)R^

0 0
možnosti
MV

no jasne ze nejen Vy mate vychovany potomky, Ivano.... a sdílný! diky za hlas, ale cenou pro me je spis "cteni" lidi nez soska a poukaz do knihovny. ale jeste jednou dekuju - krasnej patek posilam

0 0
možnosti
Foto

Kluk se taky docka az ho v tramvaji pusti sednout ... seumdesat let utece jako voda! :-]

0 0
možnosti
MV

to uz ale asi zadny tramvaje jezdit nebudou...

0 0
možnosti
Foto

Kluk na to kápnul.R^ Aspoň nějakou výhodu máme.;-D

0 0
možnosti
MV

mate jich spoustu, Klaro!

2 0
možnosti
VI

a nemá to logiku? Má;-D

0 0
možnosti
MV

no tak určitě.... Vlasto, fajnovej patek preju a diky za prizen

0 0
možnosti
MV

copak mile, ale....maj teda zizaly sestrenice????? to je otazkou tydne, Jano. Fajnovej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DR^Mariko, já věděla, proč se dokážete tak vciťovat tam, i tam - zkrátka chlapi ženský vem to čert, umíte to... oslovení tolerujte, ženský jeden skvělá, nevím tu ženskou podobu jména a to si představte, že marekmůjdennarozeninový...a teď zas už z tý sedačky honem vstaňte;-D příjemný večer přeju

1 0
možnosti
MV

protoze jsem jednou bratranec, jindy sestrenice - tak, jak to zivot posila, Radko...diky za prizen a prosim jeste o vysvetleni "marekmujdennarozeninovy" - taky slavite na Halloween?

0 0
možnosti
JJ

Pane Valičku,jste hroznej !!! Já občas napíšu blbě Vaše jméno,ale za to si můžete sám !!! Já jsem ten člověk,který vlastně už předem vaše nádherné příspěvky pořádně nevidí,páč(jak se říká u nás ve Žďáru) už vlastně předem lehce očně teču.Děvčata prý mají podobný pocit při sledování svých idolů,ale někde jinde. Já Vám chci poděkovat za ty krásné chvíle při čtení Vašich blogů a neustále kroutím hlavou nad tím,jak někdo může být tak často poblíž,pro mne naprosto neuchopitelných situací. Tak ať Vás tady na blogu máme co nejčastěji,Vy můj poeto.R^:-)VHezký večer přeje Jirka Jonáš.

0 0
možnosti
MV

očně teču - tak to je nejvic, Jiri

diky za prizen a uzivejte brezen!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik