Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

teda chlape, vy tak hezky píšete...... Nemít vedle v pokoji toho svého drahého, hned bych se chtěla seznamovat....

0 0
možnosti

A mě vozíval starý taxikář, pan Stejskal, vždycky u spuštěných závor, které blokovaly cestu do naší vesnice vyběhl ven, třikrát oběhl auto, pomlátil vzteky kapotu, že musíme čekat než projede vlak a pak zase s úsměvem pokračoval v jízdě:-)))

0 0
možnosti

R^:-) Lidi, co mají pejsky, jsou hodní lidi.

0 0
možnosti
Foto

Blog pěkný jako to pohlazení Julinky. Já to mám přesně naopak, když mám alkohol v krvi, jsem děsně ukecaná. Takže bych spíš taxikáře zpovídala já:-)

0 0
možnosti

Sarko tak v tom pripade by Vam mozna jeste drockar neco strcil do kapsy. To jsem teda prokaučoval. A diky za zhodnoceni blogu, udelalo radost, Fajnovej ctvrtek preju.

1 0
možnosti

taxík v práglu a zadarmo? To jsou mi událostě. Nebyl to jen sen?;-D

2 0
možnosti

jj, zadnej sen - pokud bych snil, buh vi, jestli bych "to" ještě odnes domu

0 0
možnosti
Foto

;-DKdyž jsem posledně jela tágem, řidič ze mě tahal rozumy. A jel jak prase, takže se mojí BFF následně stala podlaha v koupelně... Mikropes na předním sedadle je ovšem vcelku v ohrožení. I když já také sedám dozadu.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Taky jsem si říkal, že to asi bude cvok, ale jakmile se z něj vyklubal pajskař s yorkshirem v dročce, tak u mě stoupl nejmíň o 100 bodů:-)

6 0
možnosti

jen moh bejt min zvedavej, Jane...

0 0
možnosti

dekuju a preju fajn den

0 0
možnosti

Skvělý taxikář, uměl poznat kdy se chce Julince čurat, to není marné :-);-D

0 0
možnosti

jen by se mel jeste naucit rozpoznat, ze nekteri zakaznici jsou proste nemluvove...hlavne ve dve rano po par pivech a neco rumech, Nado...

0 0
možnosti
Foto

:-) si chtěj taky občas pokecat... tenhle z toho už začal vozit i tu němou Julču... dobře, že jste mu jí na přednim nezased.:-)R^

1 0
možnosti

ja mam psy rad, Radko

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik