Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku R^

Moje mamka jednou můj nepříliš dobrý krok v životě po čtyřicítce ohodnotila slovy : Děcko hlupé. už ti táhne na padesát! To už je snad lepší - holčičko, si kráva ;-D

A zjistila jsem, že máme autorské čtení ve stejný den, já tedy trochu dříve. Tak ať nám to dobře dopadne ;-D

0 0
možnosti
Foto

no, život to tak někdy přinese... já teda abych pravdu řekla, mám docela respekt před mámama babičkama, ať tedy na začátku řeknou dceři cokoliv - když pak při holce stojí a třeba podstatnou část života jí bez mrknutí oka opravdu pomáhají jako o život... mám to zažitý u holky, co do toho vlítla v patnácti... a máma jí na žádný přerušení nehnala... ale taky jí řekla svý...

Marku, krásný víkend přejuR^:-)

0 0
možnosti

Jako bych si připomněla svou dceru, když mi oznámila, že čeká mimi a adeptů na otcovství je víc. Ach jo, je to už dlouho a vnučka má 18 let a tátu, co ji nakonec adoptoval a dal jí jméno:-))). Je moc šikovná. A mimochodem, ta vaše čubina, jaká je to rasa? Má krásné jméno a tohle mi uniklo. Jsem pejskařka a pochopitelně mě to zajímá:-))).

1 0
možnosti

jo, Jindrisko, kdo ví... nasli ji jako stene v popelnici na Karlaku a setkal jsem se s ni v utulku par dni po nalezu v popelnici. a sedli jsme se...rasu neresim, je SKVELA! a vam gratuluju k sikovne vnucce - ono je vlastne jedno, kdo je tata a mama...dulezity je to "po tom"... krasnej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

Jo... Takové už matky jsou... Drsné i laskavé :-)

Hezký den Marku

1 0
možnosti
Foto

Hm, puding..

U nás se v kritických situacích vaří krupička.

VámR^

1 0
možnosti

tak me napada, ze v krizovy jidlo musi bejt asi rychle udelany a sladky, aby poladilo nervy, Jano

krasnej ctvrtek preju

1 0
možnosti

J32a86n 54P24a36l92l95a83s

16. 3. 2016 23:33

Dobrý večer, být starý a zkušený znám. Ale být moudrý se mi jaksi vyhýbá.

1 0
možnosti

hezky napsany! ja ale myslim, ze moudrost je prave v tom, ze si ji z urcite miry slusnosti nedovolujeme premiru

0 0
možnosti

R^ Někdy se to v životě moc nepovede.

Ale odjet pryč starat se o cizí děti, zatímco nechám doma sirotka vlastního, to už asi chce hroší kůži.

Krásný den, Marku, krásné blogy máte. R^

0 0
možnosti

to vite, Dano, nekdy dobrej kureci vyvar, jindy "jen" drozdova pomazanka...ale tak to ma bejt - jenom kure by brzy omrzelo

diky za prizen! a fajn dny preju

0 0
možnosti

Mně máma ještě přidala,že mi to říkala a že jsem si ho vůbec neměla brát ;-)

0 0
možnosti

tuhle vetu se mamy snad ucej v nejakejch specialnich skolnich krouzcich jen pro holky, Vero...

krasny dny preju

0 0
možnosti

Sic ta starší byla zprvu "nadávací", ale v závěru si u mne vylepšila reputaci, puding jistě po příchodu domů navařila, dceru do vlasů mateřsky políbila a de facto i oznámení změny stavu dcery nastávajícímu dědečkovi přislíbila... Že dcery pro otce leckdy jsou jako princezny, tak takováto pomoc ze strany brblající budoucí babči se vysoce cení R^

Marku, díky zasejc za prima čteníR^

1 0
možnosti

to vite, mamy...jednou prave vybuchujici sopky a v zapeti vyhrate plaze!

0 0
možnosti
Foto

Marku, víš že poslouchat cizí hovory se nemá? Zvláště když jsi "angličan". Máš štěstí že paní "chytřejší" se nerozhodla nahradit černocha tebou ;-D a říct to dceři.

Myslím že je to malinko smutný čtení, ale rozhodně ze života R^

2 0
možnosti

jooooooooo, zivot nereziruje jenom Lipsky, Nicol...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik