Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

taky se připojuju, je nás pět, to už je kolektiv :-) a dovolím si dotaz mimo mísu (kapkejků)... je potřeba 5. 4. rezervace, prosím?

0 0
možnosti

super, kolektiv uz je síla!

a k tomu cteni: az nas to s kavarnikem zarazilo, jsme, az na par zidli, obsazeni a premyslime o premisteni cteni do divadelniho klubu v tom samem dome, ale jestli mate v planu, prasknu vam rezervacku na me (1 nebo 2 zidle?)

fajnovy Velikonoce preju

0 0
možnosti
Foto

Připojuji se k petici.:-)

1 0
možnosti

tak už jsme 4

Unilever se už asi klepe strachy...

0 0
možnosti
Foto

A právě proto jsem dnešní den věnovala pečení krásných žlutých a voňavých velikonočních mazanců... Přeji Vám krásný předvelikonoční čas Marku

1 0
možnosti

oh la la...to bych si dal k snídani. fakt ze jo. zavidim stolovnikum u vas

krasnou nedeli preju

1 0
možnosti
Foto

Nevím, co je kapkejk, ale v nedalekém učnovském středisku mám od budoucích profesionálních pekařů zamluveného jak klasického berana, tak i mazanec, tudíž letos to budou příjemné Velikonoce. I kdyby kapkejk na kapkejku jezdil.

1 0
možnosti

a beranek zlutej nebo hnedej cokoladovej pokakanej? ja se tesim na mamin mazanec, vcera jsem ji telefonicky nahlasil prijezd....

fajnovou nedeli preju, Martine

0 0
možnosti

Emerické nesmysle a jiné vymoženosti jaksi ignoruji a poslední dobou, jsa bombardována již od ledna Velikonocemi, od srpna svátky vánočními, již několik let ignoruji Vánoce i Velikonoce... ztratily půvab. Dělat si radost navzájem - to lze kdykoli, kterýkoli den... Jinak atˇ si každý vyznává jakou chce tradici, pokud mi nebude říkat, čeho všeho se zříkám, nejdu-li s davem... Pěkný den všem "s" i "bez" tradic či novot ;-)

0 0
možnosti

s vanocema souhlasim, ale Velikonoce...to je jina liga

krasnej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

Mazanec je mazanec, beránek k tomu patří, ale u mě vede jasně klobásník - štrůdl vycpaný mletým masem. A kapkejky, ať si hera strčí kamsi ;-D Marku R^

1 0
možnosti

fíha - klobasník...to zni veledobre!

fajn dny preju

2 0
možnosti

R^ Rozhodně jsem pro evropská velikonoční jídla. Letos, jako každý rok, udělám ruský mazanec, promázlý rýžovým sirupem, máslem a sypaný skořicí. R^:-)

1 0
možnosti

recept na ryzovy sirup - prosim a moc dekuju...

a taky diky za info, ze mazanec je z Ruska, to jsem netusil

krasnej vikend, Dano, jdu na trh pro zeleninu

0 0
možnosti
Foto

ukážu se starašně... jsem rodu pana Jiřího zde....já to neznám, vůbec mi tyhle věci neosloví...reklamy nevnímám...

těším se na nádivku - takzvanou hhlavičku a jak budu zas někde lovit mladý kopřivy u plotů a dědečkové mi budou řikat - mladá pani, ty sou pochcaný vod psů...teším se na velikonoční mazanec. co si upeču, berana a zajdu a mašlí, a upletu velikonoční kynutej věnec, a když přijde nějakej chlap, ťuknu si s nim frťana a udělám ale voči, že mi nemá moc mlátit.

Marku, pokud pořádáte v praze demonstarci.... budu s Váma jako jana z arku... i když vůbec nevim, jak to kepkajkový vypadá:))))R^:-)

0 0
možnosti

a bez demonštrancí se někdy srazit nemuzeme? vy jste vylozene velikonocni holka jak ma bejt...vcetne hlavicky (tak to rika moje mama) s koprivama pochcanejme od psu (a kdyby jen od nich)

1 0
možnosti

Kapkejky ignoruji. Nikdy.

2 0
možnosti

dalsi pro petici. vyborne! uz jsme TRI !!!!, Terezo

mazanec, co?

diky za cteni meho blogu a preju a fajnovej vikend

0 0
možnosti

Řvu NEEEEEEEE!!!!! ;-O

A Vám R^;-)

2 0
možnosti

navrhuju do Ustavy CR implementovat stat o zakazu "velikonocnich kapkejku", "valentynskych srdicek od Milky" a "darku od Santy"....

a Vam fajnovej vikend s vuni buchty, nebo kolace preju

3 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik