Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bylo moc fajn, Marku, slyšet a vidět tě na živo :-)

Zvlášť oceňuji body v detailu a druhém plánu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, zažila jsem si ten pocit pár hodin před Vámi, taky o tom něco napíšu R^:-)

0 0
možnosti

tak se tesim, Ivano a fajn wknd preju

0 0
možnosti
Foto

Byla jsem kousek od Palmovky... bohužel u mě pesimisticky zvítězila představa narvaný kavárny, kam už se nevejde ani noha, což by ve mně navodilo fakt pocit velký nelibosti srovnatelný s pocitem malýho špunta, kterýmu odepřou hračku..

Třeba se jednou zadaří! Čímž Vám maskovaně sděluju, aby Vás ani ve snu nenapadlo skončit s touhle pozoruhodnou schopností odezírat, vnímat a zaznamenávat neobyčejný obyčejnosti a obyčejný neobyčejnosti nás všech! R^R^R^

PS Vešla bych se?

:-)

0 0
možnosti

Pavlino, par zidli jeste bylo, ale plno taky...tak tedy priste

mejte se moc fajn! a diky za prizen

0 0
možnosti

Tetelit se vidím jako zvukomalebné slovo, vzduch se cuká do stran a dělá to tetetete.Asi jako španělsky vodopád - catarata. Taky v tom slyším to padání vody. Ale myslel jste to asi spíš jako řečnickou otázku, co? Jinak pište dál, jste úžasný!!!

0 0
možnosti

me spis lita hlavou slovo "teteleni" jako vyraz nečeho spojenyho s teplem az horkem....jako kdyz se v lete "klepe luft". dekuju za cteni, Jindrisko a fajnovej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, to je škoda, že jsem to prošvihla. Tak snad to není tvé poslední čtení, že ne?

0 0
možnosti

se uvidi, Sarko, jak to bude lidi dal bavit - zatim to vypada, ze neni....ale kdo vi... dyt to znas...ten zivot...fajnovej patek a celej vikend (vlastni prvni) s novym coklikem preju

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, pro maminku mám pochopení. Taky to svým dětem s tou peckou tak dělám:-/

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, lituju, že jsem tam nebyl:-)

0 0
možnosti

Jo, Jene, se stane. Ja taky nebyl na ruznejch mistech a svet funguje porad stejne. ... Rad bych Vas tam videl, ale zrejme to neslo. Tak treba neky priste...uvidime, uslysime... krasny dny preju

1 0
možnosti
Foto

Marku, tak je dobře, že se zadařilo... tak i pro mne tahle radost snad někdy příště... Ke krásnému pocitu vám blahopřeju, snad ve vás zůstane dlouho, Užijte si ho:-)R^

0 0
možnosti

taky jsem si to uzil - myslim ten pocit z prijemne odvedenyho cteni - uz to prirozene slabne, ale lezi vevnitr porad jako neco, co v danou dobu fungovalo. Stejne jako vcerejsi koncert Ceu v Akropoli a nasledna hospoda a plzen a topinky se syreckama k ní. diky za prani uzivani si...a krasny dny preju, Radko

1 0
možnosti

...Marku, že bude Vaše počteníčko, jsem zjistila, až když bylo vyprodáno a to mám Palmovku ve vzdálenosti téměř v domácích bačkorách, tak, jak to příště neprošvihnout ?...to bych si fakt přála a Vám přeju ten krásný pocit tetelení...se..

0 0
možnosti

jak vyprodano....? kdo vam tohle nakukal? bylo plno, ale tri čtyři zidle k posezeni byly....s kavarnikem to vypada, ze se domluvime na rezidentnim cteni u nej jednou do mesice. sledujte teda fb profil kavarny nebo to dam vedet nejak sem.... pristepridte.cz.... a fajnovy dny preju

1 0
možnosti
Foto

Marku, máma je prostě boží, rozveselila mně podvečer;-DR^

Na té židli, jak jsi seděl, bych to fakt nedala, připadala bych si jak na Petřínské věži:-)

0 0
možnosti

dekuju, Jitko, s mamou bych se mel o vikendu videt, tak ji to vyridim. a ta zidle? Hele, ja skoro v tu chvili nervama nevedel, kde bydlim. Zidli jsem neresil, ale pravdou je, ze pohodlnej fotel by me trochu uklidnil. Fajnovy dny preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik