Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si celou dobu myslela, že jde o vepřová kolínka. Až teď podle diskuse jsem zjistila, že by mělo jít o těstoviny.

Připomněl jste mi, jak jsem si za studentských let v restauraci objednávala jahody s cibulí, se šlehačkou a s křenem. Jednou mi je bez mrknutí oka opravdu donesli - nedala jsem to. ;-)

0 0
možnosti

jezismarja, Heleno, o veprkolinkach bych basnil!!! v tomhle pripadu slo o normalni sajrajt a cekam, kdyz toho pan Hruska udela šmakuladu - nebo jak tem svejm dobrotam rikal. zkuste jahody s cerstve drcenym peprem (idealne barevnym), zakapany pomerancovou stavou a nasekanym fenyklem - nejlip to funguje v letnich hicech! jahody s cibuli bych taky nedal! fajnovou sobotu preju

1 0
možnosti

J64a54n 18P84a89l63l13a29s

15. 4. 2016 23:13

Dobrý večer, za socíku jsme říkali „proti Gustovi žádnej dišputát“. Přiznám se, že když přijdu hladovej z práce, tak bych sežral i tohle. Hlavně, když je tam česnek. Na tom jsem fakt závislý. A studené těstoviny? Ty jsou v každém těstovinovém salátu. A když je v něm dost česneku...

0 0
možnosti

ja bych to nedal ani 2 minuty pred uhynutim hlady! nejsem vybiravej, ale jedna z mala veci, kterou fakt nemuzu, jsou salaty, ve ktery jsou studeny testoviny. to radsi vlezu do vozíku a projedu se strasidelnym hradem.....ale cesnek, to jo...jen v jinejch kombinacich.... at vam pres vikend chutna a diky za cteni

0 0
možnosti

Dobrý večer, Marku, Vaše příběhy bych slisovala do tabletek a předepisovala na blbou náladu! Je v nich nádherná směsice humoru, laskavosti i drsné reality života. Moc za ně děkuji, jejich čtení mě moc baví. A oprotože jsem je objevila teprve nedávno, pilně doháním starší články a svět je hezčí.Velké díky a dejte vědět, kdy bude další čtení, klidně na ně pojedu 100 km do Prahy.

0 0
možnosti

Ivano, dobre rano! dekuju vam - to se fakt prijemne cte! pokud takhle moje slova fungujou, tak mam radost. Na tabletky to sice nejni, ale jestli treba fungujou jako flastry na blby dny - hura. Vypada to, ze pravidelne cteni jednou mesicne bude v kavarne Divadla pod Palmovkou. Termin dalsiho cteni dam vedet. preju fajnovej vikend a diky jeste jednou

0 0
možnosti

"....jen chleba tam nedali....! Karel Čapek

1 0
možnosti

To je hůůůstýýý, řekl by můj vnuk:-)))! Někde v půlce jsem se ztratila. Ale ty buřty v eidamu potřeným česnekem by zase špatný bejt nemusely... Ale žlučník, no jo, to je prevít. I když ho už nemáte, nechal po sobě nějaký revizory či co, a ti upozorní na nevhodnou stravu úplně stejně:-))).

0 0
možnosti

zlucnik mam a burty jedine v lete na "vohni"....zamotany do ajdamu s cesnekem bych asi nedal...

dekuju za cteni a fajnovej patek preju

0 0
možnosti
Foto

Tak ingredience budiž ... teda až na ta kolínka. Ale raději bych to poskládal na talíř a uzobával dle chuti než dělat takovej mišmaš.

0 0
možnosti

me zabila hlavne ta majoneza s kolinkama...., Vaclave

0 0
možnosti

Pane Valíčku, zapomněl jste, že do toho dortu patří ještě kuřecí kůžičky.

0 0
možnosti

Vero, dobre rano preju, kuzicky neprobehly, leda ze pani Mozkova zatim netusi, ze celou tu jeji nadheru by slo zamotat do kuze z krocana....

1 0
možnosti

...a po upečení za stálého míchání vylejeme do záchoda...zlatý Olšany:-)

pro Vás Marku opět karmaR^

0 0
možnosti

u nas se rikalo "do hajzlu", Nike....fajnovej patek a celej vikend preju a diky za prizen

0 0
možnosti
Foto

A není to nebezpečný?8-o;-D

0 0
možnosti

malo platny, Klaro, Milan to rad...

mejte krasny dny!

0 0
možnosti
Foto

J62a64n74a 98M14a92j38o58v55á

14. 4. 2016 20:20

Tak tenhle postup jsem vůbec nepobrala.

Naštěstí...R^

2 0
možnosti

ja, Jano, bohuzel ano....vypraveno bylo tak sugestivne, ze majonezu nechci tak pul roku vubec videt

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik