Diskuse

Jsem krásná!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

a ten plovák bych zkusila kousek od parku, na Výtoni (č.36), tam měli fůru věcí :-)

0 0
možnosti

byla bajecna, Ivano, asi trochu zklamana a evidentne dost opila, ale byla! dneska jedu cist duchodcům do domova...jsem na to zvedavej

1 0
možnosti

Krásný článek...Už jsem se Vás jednou ptal,jak to děláte,že jste vždycky ve správný čas na správném místě,abyste nás všechny pak svou zkušeností takhle hezky pomazlil.Já vím,že hodně chodíte pěšky,jezdíte tramvají,zkrátka jste hodně mezi lidmi.Ale krucinál,není přece možný,aby se to dělo jenom Vám! No jo,mluví ze mne slepá závist,já se prostě neumím nacházet ve správný čas na správném místě...A tak děkuju,že máme pana Valička,který to zvládá za nás.Díky a těším se na příště.R^V

0 0
možnosti

Jiri, ja to asi pritahuju. Ale mate pravdu v tom, ze jsem vsechny ty pribehy kolem me zacal poradne registrovat az ve chvili, kdy jsem se rozhod auto pouzivat minimalne a bejt vic mezi lidma - nezavrenej v karoserii. Diky za cteni a fajnovej patek a celej vikend preju.

0 0
možnosti

damam se neodporuje - tak me vychovali

fajnovej den preju, Andreo

1 0
možnosti
Foto

H47a35n94a 95V30l63k31o74v63á

28. 4. 2016 20:21

Pozitivní se mi zdá, že do telefonu řekla, že je ožralá a přistává pro ni vrtulník.

Chce to velkou sílu ducha neklesnout ani v takovéto situaci na kolena:-)

1 0
možnosti

presne! me taky prislo hodne dobry sdeleni nekomu na druhy strane hovoru, ze "mi leti vrtulnik" - kor kdyz ten druhej musel slyset vrtulnikuv zvuk! krasnej den preju, Hanko a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

A já myslela, že ji ten vrtulník naloží.;-D

0 0
možnosti

mela jen odreny kolena...a asi se ji jeste chtelo v jizde pokracovat. Den byl jeste mlady....

0 0
možnosti

...s tím vrtulníkem jsi mě dostal! ;-D;-)R^

0 0
možnosti

von tady fakt pristava!

0 0
možnosti

V48l84a38s12t26a 11I37l90e97k

28. 4. 2016 13:09

Abyste se na stará kolena ještě nezamiloval;-D

0 0
možnosti

myslite na stara kolena Tiny Turner???

0 0
možnosti

no aby ne...kdy vam privatne zazpiva TT pred ceskym ministerstvem zdravotnictvi... krasnej den preju, Michaelo a diky za cteni

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS