Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ten je mámin, Andreo, rad vyridim a preju fajnovej den

1 0
možnosti

Já mám semínka ráda, naučila jsem se jíst na Slovensku, kde jsem bydlela. Tam má každý plné kapsy pražené nasolené tekvice (to je delikatesa), slunečnice a podobně. Jen jsem, jako Češka, neměla ten správný grif a neuměla je dobře loupat - nakousnout zlehka šlupku, vycucnout semínko, vyflusnout šlupku.

0 0
možnosti

tohle sem se naucil v Recku! jen pak resim, co s tou pusou rozpalenou od soli... preju fajn den a diky za to, ze me ctete...

0 0
možnosti

Kdybychom měli jíst zrní, tak nám dal pánbu zobák!

2 0
možnosti

nebyl bych az tak rezolutni....panbu nam nedal napriklad ani kridla a presto - sem tam - litame!

0 0
možnosti
Foto

No nevím... zrní prý drápe střevní sliznici! Třeba děti do 3 let by zrnit neměly vůbec, četla jsem někde v moudré knize, neb mají slizničku ještě heboučkou a bezbrannou...Já jsem spíš stejného názoru jako paní matka: takovej chleba s tvarohem a pažitkou, škvarkovou pomazánkou, máslem a medem....No?;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Někdo dokonce říká, že by zrní z tohoto důvodu neměl pojídat nikdo... I tady bude platit, že všeho s mírou...;-D

0 0
možnosti
Foto

H27a85n90a 95V17l55k15o18v52á

11. 5. 2016 15:15

R^Zrovna uvažuji o nějaké jarní startovací kúře a Váš článek mi připoměl, že má známá původem z latinské Ameriky zásadně nakupuje v Albertu pouze semínka. Vždycky jsem jí záviděla velikost nákupní tašky, teď chápu hlubší význam a aspoň na pár dní vyzkouším.

0 0
možnosti

no...zpocatku divnej pocit v puse s nabobtnalejma seminkama - takovej puding, ale pak tomu clovek prijde na chut. a souvislost s lehkou taskou me nenapadla, ale mate recht!

0 0
možnosti

Maminka je moudrá! Mně nesedí tahle cizokrajná jídla. Já raději naše, chleba s máslem a medem, chleba se sádlem a s cibulí, je toho dost.;-D

0 0
možnosti

sem tam to mixnu rad, ale zaklad mam ceskej, to je jasny

diky za to, ze me ctete, Jindrisko a preju fajnovej den

0 0
možnosti
Foto

Hele, Marku...měl bys být rád, že se maminka nerozhodla pro kompromisní řešení u těch semínek a nemluvila o nich ve smyslu:

" -Chčija- semínka já pamatuji si." ;)

0 0
možnosti

jj, chčija...taky jsem zaslech, ale moji matku zajimaji spis rozdily mezi psanim a ctenim, nez ty urolo logické a jinak sexualne tematicky zakodovane..., Karle, mej se fajnove a jeste lip, zdravim!

1 0
možnosti
Foto

Jojo, semínka ... chroupeme je ve víře, že nám bude lépe. Ale slaninu s vajíčky to k snídani nenahradí. ;-)

0 0
možnosti

no....prubnete, Vaclave, slaninu s vejci a nahoru nasypat neco oprazeny slunecnice....nejni to blby! diky za cteni a mejte fajn stredu

0 0
možnosti
Foto

Poznámka o semínkách u mě vyvolala jistou asociaci, ovšem v případě této konkrétní asociace si neumím představit, jak by je někdo jedl. Ale o tom až někdy jindy.

0 0
možnosti

nekdy uplne jindy a jinde, Martine...

0 0
možnosti
Foto

Semínka a zrní si občas musí vyzkoušet každý. Ale chleba s máslem a medem má též své kouzlo;-DR^

0 0
možnosti

dyt to mama, Ivano, rikala: kazdej si tim projde a vrati se k chlebu s maslem a medem...ale ja si dam za chvili zase jogurt se seminkama...zatim mi to jede. krasnej den preju

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS