Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

šmarja...neposlušná stará koťátka! Marku, ty mě zabiješ!!

0 0
možnosti
Foto

H25a51n82a 42V11l93k87o19v78á

16. 5. 2016 17:28

Kroužení znám důvěrně, bydlím v centru města, ale lovci k nám na Moravu ještě nedorazili...

0 0
možnosti
JN

Chlape nešťastná, píšu vám to furt a furt... vy mě prostě chcete uchechtatk k smrti! :D

0 0
možnosti
MV

k smrti rozhodne ne, Jano, od toho tu jsou damy jako ta, kterou jsem potkal vcera. moje mise je smich jen tak. a jsem rad, ze to funguje. preju fajnovej patek a celej vikend

0 0
možnosti
Foto

By sis s sebou měl vozit bažanta. ;-) Já takhle trpěla v autě s propletenýma nohama, když mne policajti dvacet minut lustrovali.

2 0
možnosti

No jo Helén! Ale kdo se s ním bude škubat?:-P;-D

1 0
možnosti
Foto

J58a59n47a 20M54a74j34o42v61á

12. 5. 2016 19:31

Jéééjda, to muselo být tak šílené, že....jsem se (škodolibě) smíchy taky málem....ach jo...

R^R^

3 0
možnosti
MV

pokud se "hrozne" meni ve smich, je to ta nejlepsi varianta na svete, Jano. Krasnej patek preju a diky za prizen!

0 0
možnosti
Foto

R^;-D

stará koťátka :DDDDDD, vysázený strom pro Marka Valička a lovkyně lebekR^

koťátka, koukam,ani kdyby se umňoukala, odteď budu nehorázně nemravná a trpět hurónským řevem u každého pietně vysázenýho stromu, a jak jezdim emhádé, mohu hovořit jen o jezdeckých oddílech ,,Podržtaškou,, , co taškou drží místo svý kamarádce dúchodkyni...máňo poď držim.

hezký večer, Marku, v ,, semínkách,, dotaz:-)

0 0
možnosti
MV

jj, nektery moje primery jsou divny, ja vim...ale mozek mi to tak hazi a co uz s tim pak? do seminek nahlidnu. preju fajnovej patek a 18.5. Vas, Radko, cekam pod Palmovkou...

0 0
možnosti
Foto

A vy nejste empatickej?;-) Btw. zdá se mi to, nebo to není první historka s akutně hrozící nehodou??? A to jsem si myslela, že vy to máte jednodušší!:-)

1 0
možnosti
MV

ja sem blbej, Klaro, tak mam vsechno horsi - i curani...resp. nemyslim na to, ze budu treba i 30 minut parkovat, nez se dostanu k mise...a ano...dej se mi to, vek nevoblbneš...

1 0
možnosti

...a já si dneska chtěla udělat pyžamovo-postelový den a nee prát pobryndaný prádlo a uklízet...;-D..no co už,že joV;-DV

0 0
možnosti
MV

málem jsem bryndnul taky...

0 0
možnosti
Foto

Dobrý, čtu vás rád.

0 0
možnosti
MV

tak to jsem rad, Karle a doufam, ze budete mit duvod se vracet...fajnovej vecer preju a diky

0 0
možnosti
DS

Ach jo, už si to musím napsat někam na viditelné místo : "nečíst Valíčkovy blogy při jídle ani při uspávání" ;-D. Taky jsem chtěla napsat něco poučného o tom, že to chce se před jízdou vyčůrat, ale nebudu Ti lhát, mám to podobně. čím blíže odjezdu si ještě odskočím, tím dříve se mi znovu chce. A v tu chvíli fakt nejsem empatická... navíc u mně to ten kmínek nevyřeší. Marku, měj se R^

0 0
možnosti
MV

dlouha sukne zase neni resenim pro pány, Daso...

krasnej den i Tobe!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik