Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nohy jako klacky na dráždění opic! Dokonalý!!!

0 0
možnosti

od toho kafe je porad vyhlizim, Jindrisko, musi to bejt pohled! az je zaznamenam, umistim foto

preju fajnovej ctvrtek a dekuju za prizen

0 0
možnosti
Foto

:-) Marku, jsem trochu mejdlo a štve mi to... Vám karma a prosba... zprávy, tam to máte... díky moc.

0 0
možnosti

zpravy, tam to mate, Radko

a diky za cteni!

1 0
možnosti

Michaelo, dekuju. A kdyz bude chut a cas, dorazte na cteni: to jen tak sedite, nemusite nic, jen si dat dvojku nebo pivo a oci maj klid od radku. Rad Vas priste na cteni potkam. Fajnovej ctvrtek preju.

0 0
možnosti

jako bych byla na nákupu a "káfě" s vámi, Marku :-) Díky!

0 0
možnosti

priste prijdte, sedavam v sobotu kolem 9. rano u "mamakofi" a sleduju zivot, prisednete

mejte se zatim krasne a dekuju za prizen

0 0
možnosti

Marku, já takovýhle sezení se ženskýma u kafe nemám ráda. Sedne se, začne se mlet pátý přes devátý, výsledek - pomluvy, drby a kdo s kým, kde a jak...to mi pak to kafe nechutná...

Někdy je to fakt otrava, ale na Tvým blogu mi to nějak nevadí, tady mi chutná ;-)R^

0 0
možnosti

a to ja si zase kafe zkazit nenecham, Mirko, kdyz uz je tech keců moc, tak se proste seberu, hodim kelimek do kose a vyrazim za jinejma recma... dekuju, ze ses vcera stavila na Palmovce a preju fajnovej ctvrtek

0 0
možnosti
Foto

Že vy s sebou nosíte nějaký citlivý diktafon. Abych si dával pozor na pusu, až vás někde potkám. ;-)

0 0
možnosti

hlava je diktafon a usi jsou mikrofony, Vaclave... tak bacha na me

0 0
možnosti
Foto

Až neskutečně nadupaný odposlech, Marku... Dneska u mne vedou "nohy jako klacky na dráždění vopic" :-) A zítra na Tebe budu myslet - nechť se ti čtení vyvede!

0 0
možnosti

to je primer, co? vcera bylo zase milo. a docela plno....v utery jedu do brna...zacina mi krajankovskej zivot...tesim se na nej. fajn dny preju, Sarko

0 0
možnosti
Foto

R^Normální pokec, když se ženský sejdou... A co máte proti strouhanýmu mejdlu? Taky ho používám, dělám z něj domácí gel, je to levný a šetrný k přírodě i kůži. Chcete návod?;-)

0 0
možnosti

nechci navod - ja jedu v overenym arielu a dalsich vonavejch mejdlech do pracek. a nic proti nemu nemam - jen nejsem tak dobrodruzna povaha, abych krome parme strouhal i mejdlo! fajn dny preju

0 0
možnosti

Tedy Marku... Takto popsat obsah nákupního koše, to chce mít dar. Ten máte. Tedy krom daru naslouchacího a posléze vyprávěcího, o kteréžto též nejste ochuzen ;-)

A to povolení ruční brzdy, to je nejen k zamyšlení, to je přímo hodno realizace ;-)

Jsem začala povolovat dnes ráno, tak jen doufám, že mám k dispozici fajný kompas, abych se neřítila jinam, než do Říma. Dle úsloví, že všechny cesty vedou do Říma, jen jedna do "pedede";-D

1 0
možnosti

me to pozorovani bavi, Mirko, proto asi ty popisy, ktery Vam ladej...

a hura do Rima...tam je pekne!

1 0
možnosti

Jak připravujete ten tuřín ? Už mi to docela dlouho vrtá hlavou, co s ním dělat.:-)

2 0
možnosti

kouknete, Dano, na nas profil "Nejen teple talíře" na facebooku, tam je salát z něj popsanej! ale jen v rychlosti tady, kdyby se vam nechtelo na fb:

turin omej a odkrojit tu cas, kde jsou zbytky nate - NELOUPAT

na suche panvi opecu buraky

turin nakrajeny na tenke prouzky smicham s opecenejma burakama, hrsti koriandu a zaleju zálivkou: med, citron, oliv olej, chilli papricky

a to je cely!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik