Diskuse

Jsem marnivej

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, my všichni jsme tam byli s Váma... hlavně se díky Vám zvýší počet cestujících ve vlaku, aby též zažili a prožili nevídané dobrodružství česko-moravské pouti...R^

0 0
možnosti

Marto, ja tam byl i diky Vam. A nebylo by mozny mi tykat, kdyz uz mame tak dlouholetou znamost???

0 0
možnosti

Bože! To bylo krásný počteníčko! Jo Pardubice jsou plný "Indů", to je fakt. Já nerada cestuju, protože to, co se ti přihodilo jednou, já mám pokaždé. Taky jsem jela sama v kupé s úchylem, co mával na lidi v každé stanici a mně říkal, že jsem veselá kopa. Až při vystupování jsem si všimla, že jsem vlezla do Služebního kupé a on mával baterkou odjezd. To jsme se nasmáli a zamával mi!!!

1 0
možnosti

veselo je treba, Jindrisko....

diky za ctení

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem vás v Brně prošvihla....Buď je to tím, že sem s jarem nechodím tak často a nebo to tady na iDnes nebylo inzerováno? V každém případě gratuluji k brněnskému čtení a s ohledem na termín vím, že bych stejně nemohla přijít, takže se (pro mne) zas tak moc nestalo...:-)

0 0
možnosti

Hanko, ja uz toho v zivote propas! treba se to podari priste - nejak v lete, ale to zas budete mi plnou hlavu slunicka a Buh vi, jak to dopadne...

krasne se mejte a casto se smejte!

dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

Marku, fakt jsem se pobavila... ;-D Brno je srdeční záležitost :-)

0 0
možnosti

to teda, Heleno, sem netusil, jak se mi brno prijemne vlísá...

diky za cteni a fajn ctvrtek preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, Jitka mě též zvala, ale já bych musela zpět na sever v noci tím autem. Nemohla bych si dát pivo či víno a ta pohoda by nebyla úplná. :-)

1 0
možnosti

Ivano, nejde stihat vsechno, hlavne ze jde stihnout to dulezity.

Preju krasny dny a vonotonekdyvyjde.cz

1 0
možnosti

...doprkvančic,já Vás prošvihla:-(...

0 0
možnosti

no do prkvancic....teda! sem oznamoval u sebe na fb a info davali i z iDnes na jejich fb profil...tak priste, Katko

doufam, ze se mate skvele a vsechno jede do leta!

0 0
možnosti

;-D;-DR^R^

Marku, pobavilo, zlepšilo dnešní blbou náladu, hned se mi bude líp spát ;-)V

Ten popis Brna sedí...a mně právě tohle fšecko chybí, nemůžu si na tu naši Matičku nějak zvyknout:-/

0 0
možnosti

takovy vsechno na jednom miste, kopecek ve meste, tramvaje mezi lidma, pekny podniky a svitilo slunce...Mirko, vono to bude mit taky svoje šajzy, ale to clovek v ajfru moc nevidi... ale pekne tam je, o tom zadna

0 0
možnosti

Marie, slovo reportaz mam dozivotne spojeny s Fucikem....neeeeeeeeeee...priste se pokusim o pribeh

fajnovej den preju a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

J85a82n84a 12M35a52j58o56v54á

25. 5. 2016 19:33

To musel být fajn večer a vlastně den :-).

2 0
možnosti

Jano, zacalo to nefunkčni lokomotivou a koncilo chlapem v plazovejch damskej satech u obecniho domu.... lip bych to ve vlastni fantazii neposkladal

dekuju za cteni a pekno mejte

0 0
možnosti
Foto

Pěkně jsi to celé popsal, já už nemám co dodat, jen fotky;-)bylo to fajnR^

0 0
možnosti

dekuju za rum, Jitko, jeste jednou a mas velice sikovnou budouci tu, jak se...jo, snachu!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,58
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik