Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně stačilo přečíst jen nadpis, Marku, haha.... Vaše krásné psaní pilujete čím dál lépe, mám pocit, že to už dál nejde, a vono jo - jste dobrejR^

1 0
možnosti

co bys dělal?! Piš, piš, piš nebo Tě sní myš!! ;-);-D:-P

0 0
možnosti

chtěl bych hodně létovat..

0 0
možnosti

jj, clovek si ji obcas musi udelat, aby aspon tusil, jak idylka vypada, Ivano

krasnej vecer preju. bude zase ruleta?

0 0
možnosti

D47a25v81i42d 10V23l22k

30. 5. 2016 11:54

Hezký poznatek s těmi prsty na noze. Je fakt že jsem jimi ještě na nikoho neukazoval. Já vlastně nevím jestli bych tak vysoko zvedl nohu. Hezký blog jako vždycky.

0 0
možnosti

Davide, ukazovat se da i vleže...prece...

Fakt by me zajimalo, kdo kdysi schvalil, ze se prsty na ruce budou pojmenovavat stejne jako prsty na rukou - dyt je to blbost!

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, ten úplně vobyčejnej život je nejlepší:-)

1 0
možnosti

stejne jako treba brambory s tvarohem, Jene

fajnovy dny preju

1 0
možnosti
Foto

Jak to tvá máma ví, co já vařím?;-D hezký!

0 0
možnosti

mamy prece vedi vsecko, Jitko

krasne se mej furt a porad!

0 0
možnosti

Jé,já se taky těším,jak si lehnu na mez a budu se dívat na ty bílý oblaka,co mají tvary zvířat nebo hradů.Náš pětiletej už se dívá se mnou,takže přenos do další genetace zajištěn.

2 0
možnosti

tak to moc schvaluju, detem je treba lehce mile zamotavat palice...pak je sance, ze si tyhle "krasnoty" prenesou i do dospelyho zivota a budou "ucit" dalsi a dalsi lidi se do nebe divat z mezí...

dekuju za to, Vero

1 0
možnosti

......jako, kdyby to bylo vo mě:-);-D;-DR^

0 0
možnosti

dyt jo, je to o nas vsech, co se na leto tesime jako na nanuka v hicu!

0 0
možnosti
Foto

?.... no přece válet se na té krásně oslavené mezi a spřádat další psaní pro blog, Marku;-):-) anebo na nějaké jiné... která Vám ji připomene...

1 0
možnosti

Líp bych to nevymyslela.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik