Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za skvělý článek, opravdu jsem se pobavila. To je něco pro mou fantazii;-D;-D Ten úsměv ze rtů hnedle neodmontuji ;-D Díky!!!!

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, máte ode mě zprávu na fcb, zřejmě v Dalších, možná jste si toho nevšimla;-)

0 0
možnosti
JB

Ale Marku... poštěváček máte, jen větší než my:-))). Do asi 40 dnů po početí jsme totiž všichni kluci. a pak si Pánbůh nebo příroda - jak se komu líbí - řekne, z pár kluků udélám holky, ať není na světě nuda. Píše se to už v Koránu a ty to nevíš - Alláh 41. den po početí mávne rukou a praví STANIŽ SE a jsou tu i ženský. Info 1500let staré. Vědci to zkoumali a je to tak. Studovala jsem 8 let arabštinu, kvůli studiu četla jediný dostupný vokalizovaný text - Korán, v překladu pana Hrbka. Tak odtud to vím:-))) No a vám ten poštěváček dál roste a nám zůstane prťavej:-))).

0 0
možnosti
MV

jsem uplne vydesenej z tech informaci, co jsem dostal, Jindrisko...to až povim mámě...

0 0
možnosti
Foto

Úplně se rochním, nádhernej blog, Marku:-) Potkávám tu občas chlapy s drdolem na hlavě, ale maj ho schovanej pod turbanem, ty vlasy si nikdy nestříhaj, a když jim turban spadne, vlajou za nima jako sešitý vlajky všech států dohromady (případ spolužáka naší Marušky, kterému při volejbale spadnul turban, a spolužáci viděli, co se pod ním skrývá - drdol)... pak potkávám dva tři chlapíky s drdolem fousů na bradě, to jsou ale místní holiči, které podezírám, že si na bradu lepí zbytky ostříhanejch vlasů klientů, protože jinak to fakt není možný, takhle hustý ochlupení nemá ani stará bezdomovkyně z Hlaváku (ne na bradě, že jo)... Jinak imaginárně, ale radostně napřahuju nepěstěnou ruku na tykačku - ahoj, Marku:-)

0 0
možnosti
MV

Marto, ahoj! To nejdriv a s velikou radosti. A jsem rad, ze se psani libilo. A k tem drdolum: tady se zrejme "drdol" rika takovy ty maly stetce sepnuty gumickou na temeni hlavy, ktera se pod turban NESCHOVAVA, ale ktera se naopak velice jasne vystavuje. Klucici pro moje oci fungujou jako nejaky postavicky z komiksu. Ale at si kazdej na palici dela co uzna za vhodny, jen mi prijde smesny o tom psat ve stylu textu casaku drogerie dm. A kdyz ma nejakej chlapek culik na vousech, tak to mi prijde vyborny - takovy lidi nebejvaj nudny ani zbytecne postajlovany... KRasnou stredu preju a slunce na nebi!

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dmusím víc číst denní tisk!

0 0
možnosti
MV

holka, tam to nebylo. zajdi do drogerie dm a capni u kasy jeden z jejich casopisu. to si uzijes... fajn den preju

0 0
možnosti
DT

... rty přirozeně zvýrazněné pěnou od piva. R^:-)

0 0
možnosti
MV

nejlepsi panskej lesk na rty ever, Dano

mejte se fajnove a diky za cteni

0 0
možnosti
JL

Zdalipak vážený Marku víte, jak se tento orgán jmenuje polsky?... Ne?

Tak já vám to prozradím: - ŁECHTACZKA - ;-)

2 0
možnosti
MV

muj deda byl, Josefe, Polak a tak polsky mluvim, ale tohle slovo jsem fakt neznal. dziekuje bardzo! a taky diky za cteni a preju krasnej cerven!

0 0
možnosti
Foto

Popravdě u mužů oceňuji vytrhané chlupy v nose, vystříhané v uších, vláčné rty (lhostejno či po gelu nebo jelením loji), přistřižené obočí, klidně doporučím i zpevňovací gel na nehty, trhací strojky všeho druhu... ;-)

V případě tápání ráda poradím ;-D

... a poštěváčků mají někteří muži hned několik

3 0
možnosti
MV

ja netapu, Sarko. chlupy z nosu mi nelezou, rty olizuju a v zime Carmex, nehty mam v cajku a jediny v cem budu zrejme podle vas "pravek", je to oboci. nechavam to rust, jak to roste. chlap ma bejt upravenej a cistej - o tom zadna, ale ne přep....ej....rozumime si, ze jo? p.s. postevacek nemam ani jeden, za to rucim.

diky za cteni a preju fajnovej cerven

0 0
možnosti
MV

dekuju, Mirko

mej fajnovej celej cerven!

0 0
možnosti
Foto

Dobře, vytáhnu tu brožuru z koše na papír (kam letěla hned, jak jsem ji vytáhla z časopisu) a prolistuju si to, ať vím co je teda letos cool ;-)

0 0
možnosti
MV

posad se k tomu a udelej si grog, Nikol

1 0
možnosti
Foto

Mě zajímá, co by na to řekla tvoje máma.:-) Myslela jsem, že to s ní prokonzultuješ:-)

0 0
možnosti
MV

vim presne, co by rekla: na takovy hovadiny uz nemam, hochu, moc casu..

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik