Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Měla jsem kamaráda a jeho tatínek byl učitel tělocviku. Obr se jmenoval, suchý stařík, ale sveřepý. Když dělali nástavbu na domu, tahal po schodech kýble cihel, jen z něj lilo. Syn, můj kámoš mu povídá - táto, proč si tam nedáš kladku? A on mu na to po chvilce dumání řekl - ty jsi línej! Ne chytrej! Hodně zdraví do houstnutí tobě i mamince!R^

0 0
možnosti

Skvělá žena - a má skvělého syna. R^:-)

0 0
možnosti

..tak já bych ještě chvilku chtěla být hustá. A až přestanu zajímat "okolí", v klidu si zalezu někam do pelechu a budu si pomalu a tiše řídnout...;-D

Tobě i mámě R^

1 0
možnosti

to je idealni plan, Mirko, nevahej ani sekundu

krasnej vecer preju

0 0
možnosti
Foto

Já už dnes obstojně tuhnu:-)

0 0
možnosti

"houstnu" myslíš...

0 0
možnosti
Foto

jsou lidi, co jim jen závidět, jak řídnout umějí... nadvěcáci,co si to už urovnali, že svět se z nás nepo.a oni ne z něj... a kolikrát v tomhle řídnutí...jsou tak hustí, že to mohou učit ty,co jim to z pusy leze jak na běžícím pásu i ty, co nad nima kroutí hlavou a slovo hustý nesnášej... lidské pinožení jako nepatrná saze v kosmíru...Dneska zase hustý...Linejmarku.:-) zase jsi víc zařídil naše zřídnutí

0 0
možnosti

to ne ja, pozor, to ne ja...to moje mama

a ani mi nepoprala ke dni deti...ja puvodne myslel, ze vola kvuli tomu...

diky za cteni, Radko

1 0
možnosti
Foto

;-DSprávně, idioti nestojí za to, aby člověk šel sedět.;-)

0 0
možnosti

ale obcas je echt kopnout do riti - to se jednomu ulevi

1 0
možnosti
Foto

R^Línej? Dneska se tomu říká prokrastinace a člověk za to prej ani nemůže. Moderní věda se o nás holt stará;-D

1 0
možnosti

moje mama, Jene, nepouziva cizi termity...

fajn zbytek dne preju a diky za cteni

1 0
možnosti

Matka a její stejně hustý syn.;-D

0 0
možnosti

ja uz taky ridnu, Vero

dekuju, ze me ctete a preju hezkej den

1 0
možnosti

Jo jo, všichni jsme líní, to jenom naše matky můžou bejt unavený..... To znám a dneska tam jedu si to poslechnout.;-D

1 0
možnosti

Ano, tohle slýchám. Z čeho prosím tě? Ty? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik