Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dojal jste mě, mám slzy v očích a vzpomínám na svou mámu, co takhle jihla, kdykoliv viděla kvést a vonět střemchu. Moje maminka byla zadumaná znalkyně historie Francie a Anglie. Bohužel se nikdy nerozpovídala, jen občas utrousila poznámku, když zvedla hlavu od knih, v kostěných brýlích a udiveně kroutila hlavou nad zvraty královských rodů. Celý život uklízela, ale tohle byla její vášeň a žádný leopočet ji nezaskočil.Škoda, že byla takový introvert.Často na ni myslím...

0 0
možnosti

ona na vas taky, Jindrisko...

0 0
možnosti
Foto

Ty jsi prostě takový poeta mimochodem. Krásné. Mimochodem - červen je nevííííííc!

0 0
možnosti

nekdy to tak sedne do brisek u prstu, Zuzko

dekuju za cteni, udelalo radost

a mas recht - cerven je fakt nejvic - muj nejoblibenejsi mesic roku!

krasno preju, i kdyz dneska tady lehce zakaboneno

1 0
možnosti
Foto

to jsou věci neturistický, věci,kterýma do Čech nelákáme... ale to se vlastně nedá ani sdělit. (Tobě to jde.). pohled na pole těchto dnů, na máky,, na řepku, na šedozelenostříbřité mladé obilí, co umí udělat dojem vlnícího moře v podvečerním větru..to je pohled jako znovuzrození, vyvalených očí dokořán...holčičí... okouzlený... krásný blog, MarkuV:-)

0 0
možnosti

psalo to samo, ja mam cerven uplne nejradsi ze vsech mesicu v roce...odpoledne jsme byli na spaciru kolem Budce u Zakolan a zase se mi to potvrdilo... mam to po Zorine - ta je v cervnu uplne nejblazenejsi

dekuju za cteni, Radko a fajn cervnovej vecer preju

0 0
možnosti
Foto

Krásná představa, i cítím tu vůni marmelády;-)..jo a synům jsem taky přála. Holt jste naši, i kdyby vám bylo nevím kolik;-D

0 0
možnosti

Jitko, uz sem ti prece v Brne rek, ze mi mamu svym naturelem hodne pripominas...takze potvrzeno

fajn vecer preju

0 0
možnosti

D46a29v36i65d 50V14l94k

2. 6. 2016 18:41

Krásný blog MarkuR^

1 0
možnosti

Davide, diky, takovej cervnovej zapis jednoho pocitu

at se vam doma dari celej cerven!

a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

R^Taky mám ráda máky.:-)

P.S. Do lesa taky chodím bez mobilu. Když jsem si ho jednou vzala (neměla jsem s sebou foťák), hned mi volala kolegyně, co zrovna sloužila. A ještě jsem do toho zrovna potkala učitele ze ZŠ. To musel být pohled...;-D

0 0
možnosti

vy si chodte do lesa,Klaro, jak je vam libo, ale Zorka nekde skobrtne a je to hned...

dekuju za cteni a krasnej cervnovej vecir preju

0 0
možnosti

Krásně napsaný, díky, Marku! Miluju máky. Zrovna v pondělí jsem s velkou radostí koukala na červený pole, když jsme jeli z chalupy výjimečně "po starý". Fotky máků dostávám i jako přání krásného rána i jenom tak pro radost přes den. Tenhle Váš blog je přesně tak - taky pro radost :-)

0 0
možnosti

mne na macich bavi ta jejich nepoddajnost - v poli frajeri, ale beda, jak si je clovek chce odnyst domu! a taky mi par lidi rika Maku - takze ja to mam s makama jasny

a moc mi udelalo radost, jak jste zminila zpusob cesty z chalupy, Katko... z takovejch nenapadnejch vzkazu mam opravdovou radost!

mejte se fajnove, jen tak - pro radost!!!

0 0
možnosti

No a taky už kvetou bezinky a brzy pokvetou lípy.Já jsem je před víc než 30 lety touhle dobou sbírala a sušila a na půdě u našich to tak krásně vonělo.Asi se zase k tomu vrátím :))

2 0
možnosti

Kristepane, půda provonena susenym kvetem lipy! Nadhernej plan! Nepropasnete to, Vero

dekuju za cteni

0 0
možnosti

miluju barvu vlčích máků a barvu chrpy. A když se u nás na vsi, za naší bytovkou, kde se rozprostíraly lány polí a voněl les, začala ta pole předhánět, které se dřív začervená a které sebere nebi tu krásnou modř, chodila jsem, už jako větší holka, tu krásu pozorovat...nezapomenu.

A Ty jistě nezapomeneš na tu dlouhatánskou větu..;-D;-)

Marku, zase perfektně napsané, já Ti tu maminku a Tvůj talent závidím...fakt:-)

0 0
možnosti

jenom zapisuju, Mirko, dyt to vis

ale dekuju, jsem rad, ze se libilo

fajn vecer preju

1 0
možnosti
Foto

Nejen malinová krása! Jen houšť... :-)

0 0
možnosti

Pavlino, dekuju...leto je tu, to je hned lip i mezi slovama

mejte se fajnove!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS