Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

No jo, čas her a malin nezralých...:-)

0 0
možnosti
VI

V54l84a23s18t59a 46I56l31e62k

19. 6. 2016 10:33

tak tohle bylo moc krásný vzpomínání, Marku. Díky za něR^

0 0
možnosti
MV

rado se stalo, Vlasto

fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

Dětské léto a prázdniny - tam bylo vždycky plno překvapení a nečekaných tajemství... R^

0 0
možnosti
MV

uz se blizej sedmimilovymi kroky....ja ted ve Spindlu, modry nebe, na nem mracky a labe hučíííííí

0 0
možnosti

No jo,čas letí jako bláznivý...nedávno byl člověk dítě a teď naráz vyrostl.Ale vzpomínky jsou v hlavě pořád,nejvíc ty hezký :-) a to je fajn...

Já zase byla jediná holka v ulici,tak ty klučičí hry byly normální...fotbálek,hokej s tenisákem,líný tenis,na partyzány,na čtyři z tanku a psa(to jsem byla já) a jiné lotroviny...odřený kolená,okopaný prsty....sousedovy třešně a jahody..houby z Rajnochovic...jo...jo ..jo

Hezký čtení a hezká atmosféra z tohoto blogu čiší na dálkuV

0 0
možnosti
MV

Katko, dekuju, jsem rad, ze moje psani takhle funguje

fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

Tak tohle neznám... Nás bylo pět holek a jeden kluk, ten nejmladší... Vozil plyšáky v kočárku.;-D Ve městě si holky hrály na maminky a kluci na poldy a na zloděje, co kradli kočárky. To už je let...

0 0
možnosti
MV

u nas byl pomer holky/kluci opacnej a kluci u nas nikdy nemuseli vozit v kocarku plysaky, holky mely v zadni kapse teplaku ale temer vzdycky prak!, Klaro

krasnou stredu preju

1 0
možnosti

hned se mi vybavilo, jak jsme si s manželem dělali tu naši holku, pěkný to bylo...;-);-D

Tobě i manželovi R^

1 0
možnosti
MV

to je primo vosrce....dekuju, Mirko

0 0
možnosti
Foto

... tak už jsem to popátý smazala... no jak jsem v Bulharsku jako pětiletá dělala kluka...celkem nevinný to je, ale možná bych si tu udělala špatnou pověst nebohé africké dívky, co pak jednou nemá nic cítit.... a to není pravda!!!:-) Ale pro ten pokus být Honzíkem tu bolest jako Ty jeden překoná;-DKrásný, Marku a karma jako BulharskoR^

0 0
možnosti
MV

Radko, čtení pod Palmovkou 27.6., pondeli, 19.30 hod

davam vedet, jak jsem slibil

a diky za cteni a "porozumeni", fajn dny preju

2 0
možnosti
DV

D23a34v66i49d 45V39l16k

14. 6. 2016 13:22

Ta nostalgie, ta nám všem dává zabrat. Já mám takový pocit, že když mi bylo třicet neměl jsem potřebu tak vzpomínat. Čím je člověk starší, tím víc je pro něj důležitý i to co má za sebou a nejen před sebou. Hlavně,aby bylo na co vzpomínat. Hezký blog Marku.

1 0
možnosti
MV

kdyz ti bylo 30, Davide, tak jsi "budoval", aby bylo ted, lehce pred 50 na co vzpominat a rikat: za nas to bylo lepčejší...

dekuju za cteni a krasnej tejden preju

1 0
možnosti
MS

Máme jedny známé a ti jednou, když byli v dobrém rozmaru, sehráli před ostatními scénku, kdy ona jemu vášnivě řekla "Vašku, udělej mi dítě !", načež on zkřížil ruce na prsou, nahodil příšernou grimasu a začal vřeštět jako novorozeně. :-)

1 0
možnosti
MV

no vidite...na co si hrajeme v různých obdobich zivota

diky za to, ze me ctete a preju fajn den

0 0
možnosti
Foto

jo...voněla tráva a letní jabka, v kůlně bydlely vosy, zrály maliny a jahody...dětství...

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik