Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádhera a já ji málem prošvihla.;-) Píšeš moc rychle:-P

0 0
možnosti
Foto

H28a69n39a 70V27l77k73o13v67á

28. 6. 2016 21:50

Tam museli mít FKK, protože mít v té kose na sobě ještě mokré plavky si nedokážu představit. Naštěstí mne to potkalo pouze na výměnném táboře v šesté třídě, naši raději obětovali 4 dny na cestu tam a 4 dny na cestu zpátky a jezdili jsme do Bulharska přes Maďarsko a Rumunsko. Obzvláště v Rumunsku to bývalo také dobrodružné...

0 0
možnosti
MK

Krása. Ďakujem za spomienku.

Rujana, výmenný pioniersky tábor. V mori som bol raz, pretože mi mama vravela že klamať sa nemá. A bolo mi jasné, že sa bude pýtat či som bol vo vode. Ale bolo tam krásne. Exotická krajina a exotický sortiment v obchodoch. Také žuvačky u nás neboli. Ani šnaps.(viem, kradnúť sa nemá, ale veď by nám ho nepredali...)

0 0
možnosti
MV

a ja dekuju za cteni

je fajn si dovolit se cas od casu utrhnout od dneska a vratit se...

preju fajn dny

0 0
možnosti
LK

Pěkná vzpomínka, Marku. Já byla poprvé jako dítě na ozdravném pobytu v bývalé Jugoslávii, paráda. O tři roky později na táboře na Rujáně jsme spali v základní škole, k Baltu to bylo asi půl hodiny a voda byla strašně ledová. Dodnes z toho mám občas noční můry a jezdím už jen k teplému moři. Ale je fakt, že děti asi vydrží víc, protože dcera vlezla do 13 st. oceánu v USA, protože nutně musela mít fotku... Mějte se hezky.

0 0
možnosti
MV

ja sem taky echt teplomilnej, ale nemeli bychom se nechat zmast detskymi vzpominkami. vyzkousejte Balt jako dospela....je fakt krasnej!

diky za cteni a preju fajnovej den

0 0
možnosti
JB

mé první moře byl taky Balt. a v sedmi letech mi vůbec studený nepřišel. to o pár let později, v šestnácti na výměnném školním pobytu, jsem si v moři namočil akorát palec u nohy. a došlo i na FKK, jenom vidět nahatou naší němčinářku nebyl zrovna estetický zážitek

1 0
možnosti
MV

deti nic nestudí! a ta nemcinarka - na ja...

fajnove den a dekuju, ze me ctete

0 0
možnosti
KL

Grüss aus Rostock, Marku!! Taky jsem klepala kosu na FKK pláži v tom šíleným větru a modraly mi nohy v 15ti stupňový vodě, těch jantarů co jsme nasbírali a pazourkovejch kamenů, kolik bylo srandy se zákopovejma lopatkama, medůzama a chaluhama, Do teď vím, že v letním kině hráli E.T mimozemšťana, jak chutnala maracujová limonáda za 50 fufniků, a děsí mě bramboráky nečekaně stánkařem sypaný cukrem krystalem ... :-):-):-) Vrátila jsem se o 30 let zpátky k první návštěvě moře. Vielen Dank !!V

0 0
možnosti
MV

tak to jsem rad, ze jsem vratil do detstvi. to delam nejradsi. a ty bramboraky s cukrem taky pamatuju (bracha si pod vlivem toho zazitku od te doby cukruje i sunkofleky!!!!). a kdyz hrali E.T.ho, byl jsem zrovna u Balatonu... ty vzpominky. fajnovej den preju a diky za prizen

1 0
možnosti
Foto

Já byla poprvé u moře v patnácti, právě u Baltu..v Polsku. První dva dny jsme chodili po pláži zachumlaný v bundách, a pak se oteplilo a bylo i sluníčko a koupačka.:-) celé 4 dny jsme se slunili, pak se zas ochladilo,ale to už jsme jeli domů.

A ty ceny, ze zlotých jsem taky valila oči...zmrzka za dvacet tisíc apod:-)

1 0
možnosti
MV

plna kapsa u plavek penez na jeden kornoutek, co?

diky za cteni a fajn zbytek pondeli preju

2 0
možnosti
DM

jojo, balt - studený jak panelák v mukačevu...

1 0
možnosti
MV

nekdy se i zadarilo, Dusane

fajn dny preju

1 0
možnosti
Foto

Já to tam milovala... Asi mé drobné německé geny, možná původem mroží... Tobě, Marku R^ a večer nashle!:-)

1 0
možnosti
MV
DP

My jsme měli výměnnej zájezd v chatce s plnou penzí. To překvapení, když byl eintopf......;-D JInak jsem vodomil, koupala jsem se za každého počasí, ale to mi bylo cca 8.

1 0
možnosti
MV

no jo vlastne, eintopf! diky za pripomenuti

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik