Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D13a43v10i69d 38V53l64k

4. 7. 2016 15:43

Marku ten je;-D;-D;-D;-D;-D!!

0 0
možnosti
MV

jahodovej, Davide, jahodovej

pozdravuj ode me pljeskavicu a dekuju

0 0
možnosti
Foto

Marku, pěkné počtení R^

0 0
možnosti
MV

mam radost, Pavle, ze to lidem prineslo zabavu - o to jde predevsim! bajecno preju

0 0
možnosti
DP

;-DJá hnojím koňským hnojem, ten je bez příchuti. Hezkej jahodovej víkend.

0 0
možnosti
MV

takže koblížky...

0 0
možnosti
JB

Tak přesně takovéhle podprsenky si dávala šít moje první tchýně. Měla je jak špičky. Až po letech jsem zjistila, že nemá prsa, zatvrdlo jí mléko při kojení a vzali jí obě. Ale to snad nikdo ani nevěděl, měla výstavní figuru! Díky za krásné čtení, i já jezdila ráda, za babičkou mé kamarádky. a spolu jsme řádily jak tataři, a měli průjem po mlíku od krávy:-))). Kadibudka čněla na kopci nahoře v zahradě, neměla dveře a každý mohl vidět východ slunce vsedě a každý viděl, jak často nás prohání ten průjem... Ach jo!

0 0
možnosti
MV

ty vzpominky co? to je ledo medo cuc na kládě!

0 0
možnosti
Foto

Se mi vybavily hned dvě připomínky. Jedna na začátku a sice kresba od Renčína doplněna slovy: Tohle je šoufek. Já nevím co vás na tý vysoký škole učí.

A tou druhou byl skvělý Menzelův film Neuvěřitelná dobrodružství vojáka Ivana Čonkina, kde na dotaz z čeho je pálenka, kterou právě propláchl hrdlo zněla odpověď: Z hoven, Váňo, z hoven.

Díky za lahodné čtení po ránu. R^

0 0
možnosti
MV

a jeste neco, Vaclace: "....a co víc, pane doktore, to h.vno svítí!", nesmrtelnej Mensik a Vomankovy vino

preju krasny prazdniny, Vaclave a dekuju za prizen

0 0
možnosti

Marku, dej si všechny ty svoje texty dohromady a napiš scénář! Z těch Tvých geniálně psaných textů mi vyplývá jen jedno - jsi scénárista, jen o tom ještě nevíš! Tak Ti to píšu!! ;-);-D:-)V

0 0
možnosti
MV

scénárista je Hubač, Kolečko a podobně, Mirko, ja jsem zapisovatel..., ale dekuju a krasnej den preju

0 0
možnosti
Foto

Právě mě přešla chuť na jahody. A že vydržím docela dost.:-)

0 0
možnosti
MV

tak si dejte maliny, Klaro

fajnovej den preju a diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

Marku... neni to možný, ale asi je... ty podprsenky, možný, nutný , taštičky, prsa... léto, babi, teta...prázdniny, kam jsme hned ve dvě po vízu jeli po normální, tedy po starý...buď jsme si ,Marku,pujčovali voči , nebo nevím...R^:-) a mimo jiné, často když vyváželi prasečák, jsme chtěli něco dobrýho, abysme zajedli smrad;-D

0 0
možnosti
MV

vidíme podobně, to se jeste porád - diky bohu - stává

a zajíst smrad ... to se mi moc libí

fajnovej start to tvych dnu volna preju!

1 0
možnosti
Foto

R^Marku, připomněl jste mi babičku z matčiny strany. Jestli je ve mně maličký drobek něčeho dobrého, tak to mám právě od ní.R^

0 0
možnosti
MV

to je přece jasný, Jene!!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik