Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZV

Keď potrebujem úsmev a inú realitu, liečim sa Vašimi príbehmi. Funguje to.

0 0
možnosti
Foto

:) Je na Tebe jak na cizího :)

0 0
možnosti
MV

hur, Karle, pred cizima se zinyruje...

1 0
možnosti
Foto

Prolistovala jsem si pár blogů uplynulých volných dnů, abych přežila v duševní rovnováze ten dnešní pracovní. Nahej chlap s lukem a šípama - hned jsem si vzpomněla na Sokolí oko (J. Bartoška) z pravěkýho seriálu (tj. pojednával o pravěku a natočen byl taky v pravěku). Kam se hrabou Klůny, Švarcnegr a Steloun. Díky za pobavení hned takhle po ránu.:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

jasne, a Gabina Osvaldová jako jeho milka...pamatuju!

0 0
možnosti
Foto

Marku, to musel být Amor. Já jsem v lese často a žádnýho jsem neviděl ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MV

jenze, Pavle, v k t e r y m lese?...

to je vzacny plemeno, vlastně už endemit!

0 0
možnosti
FV

Marku, píšete tak sugestivně, že jsem si to šel vyzkoušet. Naboso do lesa, kterej mám pár metrů za chalupou. Po spadaným dubovým listí to jde, ve smrčinách o kus dál to vskutku trochu bolí. Ale je možný, že je to tím, že jsem si netroufl svlíct se do naha a vzít s sebou luk, kterej nemám. Uvidíme příště. R^

5 0
možnosti
MV

Frantisku, to bude tím lukem a sípem, myslim. A ze nekdy nekdo prubne cast mnou sem tam popsanyho pribehu - to je velky. Za to Vam patri opravdovej dík! Mejte se krasne a dekuju, ze me ctete.

2 0
možnosti

Ale seš fešák!! To víš, že jóóó ;-):-)

zdravím z MadeiryV

2 0
možnosti
MV

ty "mrcho"! krasno mej a hodne fesaku kolem - relax bez fesaku je jako parek bez horcice. p.s. a je mi burt, esli sem nebo nejsem fesak - hlavne ze zdravi slouzi a lidi kolem fungujou!

1 0
možnosti
Foto

Nahej chlap s lukem a šípama? Kurňa to musí být magor Amor ;-)

2 0
možnosti
JN

Marku, "fešák" je označení pro vykastrovaného psa. Buďte rád, že vás takto vlastní matka nenazvala :D

0 0
možnosti
MV

fakt? tak to se kolem mamy a i jeji mamy celej zivot pohybovali sami kastrati! to jsem fakt, Jano, netusil, ze tohle slovo ma tak krutej vyznam.... u me dole vsechno v cajku... dekuju za cteni a preju fajn Husa

1 0
možnosti
Foto

..tak jsem právě přijela z lesa... měla jsem botky i ponožky, byla jsem oblečená a neměla jsem luk a šíp...ach jo...

2 0
možnosti
JR

J83a38r67a 92R27a80n68k

5. 7. 2016 20:05

Matka zavede novou disciplinu, pokud to zaradi do OH, budeme my zeny take vice navstevovat a fandit, rvat se nebudeme:-)R^

0 0
možnosti
MV

presne tak, Jaro! to bude Coubertin na nebi cumet!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik