Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, jak málo stačilo, abych tak nádherně srdcem napsané vyznání nečetl. Prostě by zapadlo mezi spousty jiných. Jsem rád, že tomu tak není.R^

0 0
možnosti
Foto

K tomu nelze nic dodat.

Tedy jen přání příjemného víkendu.

0 0
možnosti

utek rychle jako kazdej prazdninovej den, Vaclave

ale bylo fajn - doufam, ze i u Vás

0 0
možnosti

R^Krásné, lidské...Vzalo mě to, přímo dojalo.;-)

0 0
možnosti

jen takovy zapisovani, Lido, ale dekuju a mam radost, ze se libilo

0 0
možnosti

Vždycky, když někdo umře, máte pocit, že jste mu chtěli ještě spoustu věcí říct. Zmáčknout ho... Já vím, nemají se srovnávat lidiua psi, ale já mám psy stejně ráda jako lidi, někdy i víc, pro jejich "čitelnost" v chování. Včera mi odešel pejsek, starý hodný taťka Mošan, pečovatel o vše živé v domě, ztělesněné dobro. Mopsík. Stal se obrazem smutku v tom smyslu, že po veškeré péči a lásce, kterou rozdával všem, kočkám i psům, umřel když jsem byla v práci, opuštěný a sám. Moc to bolí, že na mě nepočkal a já ho nemohla "zmáčknout" a držet a držet...

0 0
možnosti

D24a44v57i43d 32V42l58k

8. 7. 2016 13:40

Super a vlastně nevím, jak to máš? Máš to komu zase předat dál?

0 0
možnosti

dostal jsem od zivota hodne, Davide, ale deti mezi tim hodne nebyly a sem tam schazej...

0 0
možnosti
Foto

A co štípaná pusa, to né?;-)

0 0
možnosti

Klaro, u nas rodove pri setkani nebo rozlouceni, zmacknuti predlokti. Jsem zvedavej, kdy tenhle ritual prejde instinktivne i na me.

fajn patek preju

0 0
možnosti
Foto

jojo, stisknout...to bych si taky moc přála....

0 0
možnosti

cas vod casu je to treba! hezky dny, Zuzko!

0 0
možnosti

No vy to máte v rodině, už třetí generace..... A třeba i předešlé, akorát to už nevíte.

Gratuluju.

0 0
možnosti

prababička Marie chodila do kostela a co ja vim, nepsala pribehy, ale dopisy - krasnym uhlednym pismem - ale nekam zapadly...tak mozna 4 generace, Dano

krasnej vecer preju a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, co říct? Přeju babičce moc a moc dalších zápisků, Vám, čtenářům a sobě moc a moc dalších takových článků. A gratuluju k té osmistovce:-)

0 0
možnosti

Jene, babicka toho uz pro nas moc nezapise, ale mama snad jeste jo. a diky za gratulacku a fajn vecer vinsuju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik