Diskuse

4x4

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Teda Vy jste stěhovavej. To je, myslím, po čtvrtý za tu dobu, co čtu Vaše články. Máme chalupu na Vysočině a tam se taky rodí perly, akorát, že to neumím tak podat.

0 0
možnosti
MV

to mi dela zivot, Dano....tentokrat to vypada na "zakotveni"

krasny utery preju

0 0
možnosti

Přesně v takovém prostředí jsem vyrůstala...panímámy v zástěrách, buď koukaly z okna nebo "jako" pracovaly na zahrádkách před domy, aby měly přehled o dění na vsi nebo postávaly u jednoty s rukama v kapsách a drbaly...a právě o podobných tématech. Něco jim nešlo do hlavy a mlely o tom třeba celý půlden. Mezitím stihly nakrmit dobytek, nakoupit, uvařit, vyprat, pověsit prádlo, obdělat zahrádky a napéct jahodový bublaniny s hovnama;-D;-) Vzpomínám ráda, byl to takovej vopravdickej život. Hezky jsi to napsal R^

Jo a včera jsme jeli na Okoř, kousek od "Centralboys"..:-)

0 0
možnosti
MV

presne tak, zivot jak je - nebarvenej, nekorenej a presto to krasne staci.

a priste, az budes mit Okor v planu, dej vedet! krasnej tejden preju

0 0
možnosti
JP

J42a71n 49P51a86l56l77a45s

9. 7. 2016 21:37

Pane Valičku, jsem pilným čtenářem Vašich blogů. Nepamatuji se, že bych někdy nedal karmu. Tak jsem si řekl, důchod se blíží, třeba bude čas na založení blogu, napíšu si něco do šuplíku, začnu odposlechem v MHD.

Dnes po obědě jedu na zahrádku, za mnou na čtyřce čtyři -náctiletí, šance jako hrom. Jedna: „Nevíš, proč se Franta rozešel s Mařenou?“ Jeden: „Co já vim, asi mu špatně vykouřila č...“ Druhá: „To neni možný, Mařena prej hulí líp než já.“ Naštěstí jsem vzápětí vystupoval. A málem mě srazil mladík na kole. Zařval jsem za ním: „Chodník je od slova chodit!“ Ještě stihl přes rameno odpovědět: „Vyhul si, dědku.“

No, s tímhle matrošem asi blog nedám. Ale vždyť on i ten na kole jednou pochopí, že od určitého věku to bez Mařeny nejde.

P.S.: Nepřibarveno.

0 0
možnosti
MV

to matros je, Jene, jen budete muset zrejme ze zacatku dost "vypípávat". tak se do toho dejte - tesim se.

a dekuju za prizen a preju fajnovej tejden

0 0
možnosti
Foto

Před 18 lety jsem ohledně České pošty vyslovila naprosto shodnou myšlenku. Pár (dva plnohodnotné a asi osm dojezdových) let jsem žila v srdci Vysočiny, v úchvatném městečku Svratka. Mnozí jeho obyvatelé si jeho úchvatnost neuvědomují, nicméně mně, když se zde přihodí něco podobného jako Vám v článku, mám pro to vždy vysvětlení - Svratka!

0 0
možnosti
MV

...na brehu reky Svratky, kvete rozrazil. na brehu reky Svratky, roste nizka trava. rad chodil jsem tam denne, koupal se a snil. na brehu reky Svratky, kvete rozrazil a voda je tu tezka, kalna, tmava....Nezval vedel, Hanko

fajnovej tejden preju a diky za prizen

0 0
možnosti
MV

dekuju, Dano.

jak to tak vidim, materialu na zapisky tu bude dost

krasnej tejden preju

0 0
možnosti
ŠM

;-) až teď mi došlo (díky Marku), že zubní pasta 2 x 16 znamelala počet zubů v plném chrupu...byla gelová,žlutá,modrá, zelená a červená.. jenže to mi bylo tehdá o 38 let méně... tak díky za 4 x 4;-D

0 0
možnosti
MV

pastu pamatuju, ale vyznam jejiho nazvu jsem neznal - diky

mejte se bajecne, Sarko

0 0
možnosti
Foto

R^Až nějaký takový potkám, budu mu muset přepočítat kola, jestli jich náhodou nemá šestnáct - pak by ten příklad byl správně:-)

0 0
možnosti
MV

a zase bude mit mozek co delat - tak to ma bejt

fajnovo preju, Jene

0 0
možnosti
FV

Taky jsem se stal na středně stará kolena venkovanem. A je to paráda. R^

2 0
možnosti
Foto

Já též, před deseti léty, je to bezva:-)

1 0
možnosti
VF

No jo, ti Pražáci, obyčejní venkované jsou jim k smíchu......;-O

0 0
možnosti
VF

PARDON, kromě Pražáka Jana;-D

0 0
možnosti
Foto

... a je třeba přibrat i věci další, Marku... třebaže tvaroh ? tvaroh vozej ve středu.... a knedlíky? v úterý a v pátek:))) a ... bude toho víc.Každopádně sen se stal skutečností a já k tomu blahopřeju a přeju hodně ....čtyři srdce poskládaná špičkami k sobě

0 0
možnosti
MV

Radko, ve ctvrtek prijede dodavka z farmy. Vozej mliko, tvaroh a hovezi maso. Dobroty za skvely ceny. A v patek na rohu krizovatky starej favorit s privesem a na nem jabka, rybiz, angrest, mosty. A lidi od nas si jeste nechaj vozit bedynky s mrkvi. Ja na to ale vyzral - pozvali jsme sousedky na seznamovaci veceri a po ni doslo ke kseftu - budou dodavat produkty z hospodarstvi rodicu jedne z nich - maso, vejce, brambory a dalsi a my uvarime. Zacina to tu dobre fungovat. Lepsi brambory jsem dlouho nejed... krasny prazdniny preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik