Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na chalupě nás před lety navštívila sousedka, také asi 70, ovšem taková vznešená paní, řekl bych distingovaná, také měla jednodílné plavky a nějak to nahoře nesedělo, tchýně na ni koukala, ona si toho všimla, taky tam koukla a řekla: jé, mně ty kozy nějak propady, hrábla tam rukou, vytahala je nahoru a bylo.

1 0
možnosti
MV

normalni zenska - vazte si ji! je jich cim dal tim min...

dekuju za cteni a fajnovej den preju

0 0
možnosti

To je ale pořádná porce zábavy! ;-D;-DR^

0 0
možnosti
MV

Mirko, ahoj, prosim te, kdy je cteni pro senioři? Myslis, ze tohle by je pobavilo? krasnej destivej den preju a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

;-D;-DA mně bylo hned divné, že by plavky po tolika letech pozemské existence byly v pohodě. Hned má nové téma na nákupy.;-)

1 0
možnosti
MV

moje mama nema rada nakupovani - tim se dost vymyká vetsine zen a ma za to u me hodne bodů, Klaro

1 0
možnosti
JR

J22a90r45a 62R38a10n51k

13. 7. 2016 19:45

Rusim hlasitym smichem sve okoli:-)R^R^

1 0
možnosti
MV

smichem ruseni okoli povoleno, Jaro

mejte se bajecne - je leto!

0 0
možnosti
MR

Jako vždy bomba.;-D. Vzpomněla jsem si na sebe před 30 lety,tudíž blby,pubertalni věk,kdy jsem se nesla jak pětka do záložny,hrdá jak jsem neodolatelna,když po mě cumi i ženský. Pak mě něco zaskrabalo na zadku,tak jsem se nenápadně podrbala a málem zemřela. Sukni pěkně narvanou do puncochacu. Bohužel nebyl poblíž kanál,kterým bych mohla lézt domů. :-)

1 0
možnosti
MV

ze lidi cumej vzdycky nejvic ne, kdyz nam to slusi, ale kdyz jsme neco po.rali, ze jo?, Moniko...

dekuju za cteni a fajnovej cervenec preju

1 0
možnosti
LI

;-Da MÁM OPĚT utrum - právě jsem chtěla psát o svém krkolomném pádu ze 13-tého schodu z půdy na chalupě, odkud jsem snášela velikou duchnu. Auuu, ještě teď mě ty partie bolí, když na to pomyslím.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
MV

a proc jste, Ludmilo, nepadala do ty perinky, co jste nesla...takovej airbag a Vy ho nevyuzijete...

dekuju za cteni a fajn ctvrtek preju

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem se po chuti zasmála ;-D;-D;-D Zorinka musí být úžasná ženská! Připomnělo mi to můj vlastní zážitek z lázní, kdy jodová voda poněkud načala černé gumičky v plavkách a já měla na sobě černé fleky, jako bych se pomazala asfaltem. Stejně jako asfalt, nešlo to dolů..... Krasavice k pohledání ;-D

1 0
možnosti
MV

takze za šmudlu...me jednou, uz davno!, na velky party, kdy jsem proste po tom vsem prijatem tvrde usnul, popsali kamaradi telo lihovym fixem - napsali mi na bricho, zada, boky, stehna, krk, ruce a vsude, ze me maj radi, ze jsem udelal dobrej mejdan, ze jidlo bylo skvostny a ze se tesej na dalsi.... bylo to v lete a nevypadalo to jako tetovani....3 dny jsem nosil dlouhy kalhoty a kosile zapnuty az ke krku...

1 0
možnosti
MV

rad jsem pobavil

mejte se, Vladimire, skvela a dekuju za cteni

0 0
možnosti
MV

Emrichu, diky za cteni a bajecny pokracovani cervence preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik