Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Maminka nebila, ale stačilo jen když pohlédla vzhůru na skříň, kde ležel proutek-"preventista"a bylo po zlobení. Daleko horší, než jakýkoli výprask, bylo promlouvání do duše, pálilo až do morku kosti;-)

1 0
možnosti

Moje maminka nás ze zásady nebila. Říkala, že pod karabáčem vyrůstají otroci, klasický citát. Já taky nebila, ale asi jsem měla:-))). Na druhou stranu Makarenko říkal, že bití je někdy potřeba, a měl pravdu. Takový výchovný pohlavek neublíží a je důrazným varováním. Za měR^

1 0
možnosti

bít deti je hnusny, Jindriško, ale ustedrit v pravou chvili "štilec" nemůže bejt nikdy na škodu

krasnej vikend preju

0 0
možnosti

dekuju, Hanko a fajn vikend preju

0 0
možnosti

Jo, my mámy to víme nejlíp...;-)R^

0 0
možnosti

mamy a Einstein, Mirko

mej se moc fajn!

1 0
možnosti
Foto

Tak to, Marku, přesně je. A přesto jsou na sebe lidi hnusný. Viz dnešek, jehož francouzský bodec ve Tvém vyprávění cítím. Moje máma mě taky fackovala. A taky vždycky říkala, že lidi by na sebe měli bejt hodný, protože by pak bylo všechno jednodušší...

0 0
možnosti

jestli jsi tam ten "bodec", Sarko, ucejtila, tak mam radost: ta prisernost v Nice me sejmula, ale nechtel jsem prvoplanove popisovat pocity - na to jsou tu jini. TAK DEKUJU...taky jsem byl fackovanej s laskou...krasnej vikend preju

1 0
možnosti

dyt je to mama, Zuzko!

krasno preju, zacina se oteplovat - konecne!

0 0
možnosti

Alzbeto, dekuju za prizen a cervenec at je priznivej Vám!

0 0
možnosti

Jene, diky a vlídnydny preju

0 0
možnosti

"lehounce, jako když si vážka prdne".... Takovéhle přirovnání nevymyslí ani Ruda Havlík.;-D....Marku, těžce válíteR^

2 0
možnosti

Valicek vali? no co jinyho s takovym prijmenim, ze jo?

dekuju, ale Ruda je vic originalnejsi, nez moje popisy

krasny dny preju, Petre

0 0
možnosti

Osobně si myslím, že metoda "cukroví a biče" funguje. Já a můj muž jsme její pomocí vychovali tři děti a mám neodbytný pocit, že to dobře dopadlo...

Tobě karma a přání hezkého víkendu!

1 0
možnosti

Zuzko, funguje urcite lip nez vsechny mozny "pokusy" o vychovu

krasnej vikend i k Vám!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik