Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Marku, tak už mi konečně došlo, proč se asi ptali na to Německo. Zřejmě se domnívali, že omlyem vlezli na soukromou nuda pláž Vaší mamky, na takové věci si Němci potrpí:-)

2 0
možnosti

soukromou nocni plaz, Jene....a navic chalupu mame 30 kilaku od Drazdan - to by mohlo bejt!

0 0
možnosti
Foto

R^ta vlhká ulepenost letošního léta...už jsem myslela, že mám vysoký tlak. Jen už si do sprchy neberu ručník, protože odpařováním vody se tělo ještě chvíli ochlazuje. Čímž jsem si evidentně ušetřila nějaké nepříjemnosti.;-)

0 0
možnosti

to rozhodne! bryle odkladate na dosah?

0 0
možnosti
Foto

... má pravdu :-)

Ovšem takový zaplavání si na ostro v půlnočním rybníce za úplňku má taky úžasný kouzlo.

P.S.: "Vyjíždění po starý" už jsem našla. Díky za tip kde hledat, Marku.

0 0
možnosti

Stepanko, vcera sice jen bazen, bez uplnku, ale za to s natocenou plznickou. Taky dobry.

A jsem rad, ze jste nasla to, co Vam ladilo. Krasny dny preju

0 0
možnosti

opět výborný, narozdíl od Šárky ( příspěvek níže ) Tě pořád chválím ráda! ;-)R^

0 0
možnosti

Mirko, co je vsechno tohle proti cteni v duchodaku... fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

...tak koule nemám, ale zpocená teda jsem.

0 0
možnosti

pockej, jak budeme v zime s laskou vzpominat na aktualni teplo!!!

0 0
možnosti
Foto

Tak tak, ještě, že z toho nebyl úraz!:-)

0 0
možnosti

uraz ne, ale Ein Kessel Buntes jako vysitej!

0 0
možnosti

bomba, souhlasím. Jen jsem nechápala, co proti té sprše na Pálavě u kamarádky na zahradě mezi meruňkovými stromy má můj milovaný, když plodu naší lásky, co jsem tenkrát nosila uvnitř, ta ledová sprcha ani náhodou nevadila a čvachtal si tam, jako teď v bazénu.

Tvoje maminka mi připomíná mojí babičku. Její hlášky musím někdy se sestřenkou sepsat.a znesmrtelnit taktéž. Myslím hlášky typu :"Co si jako ten chirurg (ten, co jí chtěl odstranit hemoroidy) představuje? že na stolek vedle postele odložím hodinky, brejle a zuby a vystrčím na něj holou řiť? S mým chromým hřbetem?"

0 0
možnosti

"plodu nasi lasky" - ouplne Vrchlickej, Daso...a to je pekny!

a vzpominka jakbysmet...jen jsi mi trochu vykourila tema dalsiho blogu...

0 0
možnosti

Taky jsem se dneska v noci převalovala a potila. Před chvílí mi zavolala nějaká ženská, že prej průzkum zdravýho spaní. Byla jsem celkem slušná, ale dalo to práci.

1 0
možnosti

tomu se rika "puvab nechteneho", Dano

chapu, ze to dalo praci, ja jsem v poslednich dnech "nastartovanej" az hanba!

0 0
možnosti

Docela to vidím! Maminka je super! VR^

0 0
možnosti

taky jsem si to predstavoval, Jindrisko...

fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

Hlavně, že to byli český pokémoni. Dovedeš si představit zmatenost mokré víly, kdyby na ni mluvili nějakou neznámou hatmatilkou? ;-D Tobě zase R^R^R^ (už mě to nebaví, jak tě furt chválím :-))

0 0
možnosti

ja myslim, ze Pokemoni nemaj narodnost a umej vsechny jazyky sveta...takze to by bylo vyreseny

a priste jen cti a bav se, karmovat nejni nutny..., ale sem rad, ze te to baví

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik