Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-Dtak, mouchy moc neřeším. Ale mucholapky, Marku, toť mě dětství u babičky...

Co se jmen týká, mám toho víc, ale v testu při dějinách umění ověřovaný můj německý renesanční miláček grafik a malíř Albrecht Dealer asi vede;-D

R^ a ten palec patří i za Tak si to poplivej...protože. Protože nostalgie a hledání v českém drátěném rozhlase oblíbeného Kolotoče a ...zprávy o tom, jak to má dneska Praha Vrané... A já sedim na gauči a skládám si kostky paní Kvěchové...

1 0
možnosti

Moc krásně se s váma vzpomíná,Marku. A píšete úžasně. Někdy bych se rád zúčastnil vašeho čtení. Určitě je to ještě větší zážitek

0 0
možnosti

Vlasto, ja zapisuju. ale kdyz se libi, tak jen dobre. v srpnu budu cist v Susici jako jediny prazdninovy cteni a po prazdninach se zase objevim v Kavarne divadla Pod Palmovkou....termin dam vcas vedet. Dekuju za Vas zajem, fakt me tesi. A fajnovej konec cervence a libovej srpen preju.

0 0
možnosti

Ten závěr: "Stejská se mi..."

To moc dobře znám.R^

0 0
možnosti

nekdy je dobre "prijemne si zastejskat"

0 0
možnosti

Vás nechala babička spát až do osmi ? Naše byla bývalá kantorka, v hlavě rozvrh hodin a v osm už muselo být ustláno a umytý nádobí od snídaně.:-/

0 0
možnosti

moje babička byla volnomyslenkarka - zdedili jsme to po ní - ja i mama

0 0
možnosti

Joj, díky, Marku, na chvíli jsem se ocitla u mé babičky Růži, ale čůrat jsem chodila do kadibudky pod kůlnou. Neměla dveře, takže se občas na mne přišla podívat slepice, srandovně naklonila hlavu a dělala to své mrkáhmmr.

0 0
možnosti

my na mezi, čmelaci a motyli mrkáááhmmmr nedelaj...

0 0
možnosti
Foto

Nááádherná retrospektiva!!

Škoda loňských sněhů...:-)

0 0
možnosti

Pavlino, pro me "snehu" nikdy nebylo skoda - skoda toho malo rozhicovanyho letosniho leta. Doufam ale, ze nas to este ceka. Diky za cteni a fajn den preju

0 0
možnosti
Foto

A máslo k housce rozpečené v elektrotoubě bylo? R^:-)

0 0
možnosti

bylo ho hodne, na rozdil od detsvi mi nikdo jeho spotrebu uz nekontroluje, Ivano

a pochutnanicko obrovsky!

0 0
možnosti

Děkuju mnohokrát za počteníčko, píšete skvěle! R^

0 0
možnosti

ja dekuju za cteni, Radku, jen zapisuju, ale jsem rad, ze to sem tam funguje

fajnovej den preju

0 0
možnosti

Chvílemi jsem měl pocit, že je to psané maďarsky. :-D Co je to culifinda? A mycák s vajdlyngem?

Stejně je zajímavé, že na tak malém prostoru, jakým je ČR, existuje tolik různých nářečí a dialektů. Nejpikantnější jsou případy, kdy se v nějaké vesnici mluví určitým dialektem a hned ve vedlejší vesnici užívají nářečí zcela odlišné.

0 0
možnosti

Aloisi, culifinda je kava taky zvana "cikorka". Mycak je pracovní stul v kuchyni, v jehoz utrobach jsou dva plechove "vajdlingy", coz je jinak receno "lavory". A mate "recht", Cesko je na nareci a dialekty bohate - a to se mi moc libi!

2 0
možnosti

Pěkný! I já si stýskám...babička, housky, kakao, jahody v mlíku který dělá škraloup...ach jo!

0 0
možnosti

jj, skraloup - v detstvi strasak, v dospelosti (alespon pro me) lahudka

dekuju za cteni a mejte se krasne!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik