Diskuse

Medúzy a jelen

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sssssaaakra, až mám slzy v očích....

0 0
možnosti

a proc ne?

dekuju za cteni a jsem rad, ze se libilo

0 0
možnosti
Foto

doporučuju kafe vylepšit rumem:-)

0 0
možnosti

moc hezky napsaný, to vezmi babičkám do Slunečnice, to se bude líbit...a nejen jim;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, jo, útlé dětství a vzpomínky.....R^ Dnes by valcha mnohým prospěla

0 0
možnosti
Foto

Vune po mydle (bez kvetin a oceanu), velke prani od sesti od rana az skoro do poledne, stany ze svlecenych povlaku na periny tesne predtim nez se promeni v meduzy ... na "automaticke" obdobi takovy vzpominky nebudou :-)

0 0
možnosti

Kamilo, cejtime to presne...presne na to jsem myslel vcera rano, kdyz pracka za mejma zadama pistela zastrcena v kuchynsky lince a ja stal s kafem u okna, cumel do zahrady a lilo.... fajnovej den preju a moc dekuju za cteni!

0 0
možnosti
Foto

Stačí zavřít oči a člově vidí a cítí :-) MarkuR^

0 0
možnosti

je moc dobre, si tenhle luxus dovolit, Pavlino

krasny dny preju a diky

1 0
možnosti

Marku, mydlo s jelenem a plechova vanicka s valchou...pleny mych dcer ...to jsou leta...rocni obdobi😁 na chalupe ..bylo to krasne

1 0
možnosti

a muze zase klidne bejt, ne teda, ze byste musela k valse a jelenovi, ale jinak...vy vite, jak na to, o to se nebojim, Ivano

preju zazitky!

0 0
možnosti
Foto

Babička měla na dvorku takovou jako vanu betonovou, teda jako spíš bazének. aAv tam jsme se taky koupali! Když vymáchala v poslední vodě prádlo, tak jsme tam vlezly my děti. V pěti letech mi tam bylo po bradu.

0 0
možnosti

to jsou krasnoty, co, Zuzko? kazdej si v hlave a srdcich drzime pribehy, ktery nas formovaly a ktery z nas udelaly to, cim jsme ted - tim jsem si jistej. mej se letne!

0 0
možnosti

Měla jsem štěstí na nevlastních stařečků. Chalůpka s velikou kuchyní, kde se vařilo, stloukalo se máslo, dralo peří a žilo.

Parádní izbu s vyšívanýma firhaňkama a vysoko nastlanými duchnami provoněla jablka na skříni, ale spalo se v kuchyni.

Stařeček a strýc někdy mlátili obilí vypůjčenou mlátičkou, ale často cepem.

Přístavek byl ověšený turkyňů (kukuřicí), cibulí, česnekem. V maštali Karel (kůň), brávek (vepř), koza, kráva a vlaštovičky.

Slépky, husy, kačeny........ovoce, zelenina, brambory.......a dřina a dřina.

To podstatné ale neuvidíte ve Strážnickém, ani jiném skanzenu. U stařečků v Radějově jsem poznala nejútulnější domov a dobré lidi s velkým srdcem.V

1 0
možnosti

zacla jste moc dobre: mela jste stesti!

a to se povede malo lidem ... krasny!

dekuju za cteni, Vero a stesti preju i nadale!

1 0
možnosti
Foto

R^Moje babička prala na valše, i když jí teta dovezla pračku.;-)

0 0
možnosti

to je jasny, i kdyz jsem dostal krajec na syry a salamy, skoncil jsem zase u klasickyho noze...

Klaro, krasnej zbytek srpna preju! a diky za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik