Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H69a44n42a 69V36l61k93o97v49á

16. 8. 2016 19:38

Mám krásnou dceru 20 letou dceru (jo, je to mateřská pýcha, ale také názor okolí a vůbec) a děsí mne představa, že by svůj dar od Přírody používala nějakým podobným způsobem a někdo příčetný o tom potom napsal blog...

Karma, Marku.

0 0
možnosti
Foto

H93a17n21a 91V46l29k52o70v62á

16. 8. 2016 19:59

Pardon, mám sice dvě dcery, ale ta druhá je mladší...Ta, o které je řeč není dvojitá :-)

0 0
možnosti

Vtipně jsi to zaonačil s tou večeří, jen co je pravda! Jo, my tlustý žraví celoživotní štvanci po čemkoliv na hubnutí jsme snadná kořist...

0 0
možnosti

Jindrisko, nebylo uniku. Bud vyhodit tisicovku za nejakou nefungujici blbost, nebo obalamutit. Vsadil jsem na druhou moznost.

dekuju za cteni a krasnej patek a celej vikend preju

0 0
možnosti

To mi připomnělo, jak mě po revoluci oslovila na ulici dealerka Herbalife a na klopě měla obr placku "Zeptej se mě,jak?"...já v té době byla holka krev a mlííko, ale nejspíš jsem se jí zdála tlůůůstá. Začala vykládat, jak jí nikdy nebylo líp a jaký TO je zázrak ! Nedala se zastavit, tak jsem měla čas si jí prohlédnout. Byla zmalovaná, na prsou pokecaný kabát a zapnutá "ob knoflík", botky rozšmajdané. Na pomoc ji přiběhl chlapík, celý béééžový, ramínka jak sešlapanej rejč. Tehdy mě napadlo, jak musela takhle duos vypadat před požitím toho zázraku....no, a odolala jsem;-D

0 0
možnosti

herbalife mi vzdycky prislo jako neco, co nekdo smet do krabic na stary, leta nenavstevovany pude...

mejte se fajnove pri patku, Marcelo

1 0
možnosti

J39a61n 83P87a79l25l48a91s

11. 8. 2016 20:43

Marku, moc hezké jako vždy. A hangár na vzducholodě? Pche, ten mám taky... místo bříška.

0 0
možnosti

Honzo....mate hangar na vzducholode, nebo vzducholode sami...to je trosku rozdil...

a diky za cteni, je patek....mala sobota, tak ho uzijte

0 0
možnosti

J10a21r14a 10R28a47n52k

11. 8. 2016 19:02

FantastickyR^ Mne vyskakuji reklamy na pilule, ktere zazracne nici tuky na brisku, dokonce i 2x e-mail od zdejsich krajanu, tak nevim, je to asi celosvetove:-)R^

0 0
možnosti

mne zatim po siti nic nevyskakuje, za to po mne skocila ona Pocahontas

Jaro, mejte krasny leto - tady to stoji dost za prd - luft se me snazi presvedcit ze je skoro podzim...

0 0
možnosti

naprosto skvěle jsi popsal tu slečnu...to jsem se fakt zasmála! ;-D A ještě líp jsi ji odpálkoval ;-)R^

Jukni do mailu, jsou tam nové termíny čtení. V případě zájmu se ozvi...a dostaneš něco...do bříška :-);-)

1 0
možnosti

kouknu a dam vedet, Mirko

a diky za vzkaz - udelal radost

1 0
možnosti
Foto

To je škoda, že jste přeci jen neobětoval těch deset krabiček kuřiva za ten mazací zázrak. Mohl byste pak na pokračování sdělovat svým čtenářům, jak to případně funguje či nefunguje. Myslím, že bych se při tom čtení mlátila smíchy (jako u tohoto článku) a tím vlastně spalovala přebytečné kalorie, takže účinek Vámi zakoupeného mazadla by se vlastně znásobil.:-):-):-)

2 0
možnosti

Pavlo, kdybyste videla tu dozu, tak byste me do ni takhle prijemne nenutila...vim, ze ke mne prijdou jiny pribehy. stejne necekane, jako ta Pocahontas vcera

dky za cteni a fajnovo mejte

0 0
možnosti
Foto

;-DA kdyby tohle fungovalo, nikdo by nebyl tlustej.;-) Aspoň, že to pokoukání stálo za to.

1 0
možnosti

vsichni stihli, krasni, nadani, neodolatelni - neco jako my ted, Klaro

TAK TO TEDA NE!

diky za cteni a hezky prej od zejtrka bude - tak se tesme!

1 0
možnosti

tak to jsem rad, Jitko! ja si zase rochnam v tvejch zapiscich

jak pocasi? taky takova kosa?

0 0
možnosti

Měla pravdu,Marku.S vámi je fakt sranda :))

0 0
možnosti

sem tam, Vero, sem tam - nekdy mam dny, kdy bych si dal par facek, to mi verte

hezky se mejte a dekuju za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,60
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik