Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

kde to sehnala??? Já to toužím ochutnat,s mojí permanentní rýmou,to půjde, já ty sračky neucejtim ;-);-D

2 0
možnosti
Foto

To opět nemá chybu! to se ani nedá popsat!;-D

0 0
možnosti
MV

odpovidam pozdeji, pac nejak nechytam v poslednich dnech cas, ale moc dekuju, Jitko

0 0
možnosti
Foto

J17a16n78a 70M68a49j17o30v81á

23. 8. 2016 22:37

To jsem vůbec neznala :-). A asi se ani nepokusím o změnu :-).

Mámě;-D, ToběR^

0 0
možnosti
MV

Jano, zdravim a rad vidim zase v diskuzi. O zmenu se nepokousej, tak dobry to zas nejni. Fajnovej zbytek prazdnin preju. A diky za cteni.

0 0
možnosti
MV

uz jo, uz je vyvetrano, Johano

dekuju za cteni a fajn zbytek dne preju

0 0
možnosti
DV

D70a35v17i27d 49V77l79k

23. 8. 2016 14:50

Ale prý je to lahodné. Díky za pobavení Marku.:-)

0 0
možnosti
MV

kdyz jis a nedejchas, da se to, ale staci jeden neopatrnej nadech a to co mas v hube a dal jde ven...ja nedejchal a je to sladky...ale podruhy nemusim... fajnovej den preju, Davide

1 0
možnosti
Foto

R^Tak tohle neznám a jak se znám, asi ani znát nechci. I když, jeden nikdy neví;-D:-)

0 0
možnosti
MV

netusim, esli se to da pestovat v nasich zemepisnejch sirkach...treba jo..., Jene

1 0
možnosti
Foto

;-DO durianu jsem slyšela, že nemusí každému vonět, ale až tak?

0 0
možnosti
MV

von fakt smrdí, Klaro!

1 0
možnosti
DS

Tak duriána neznám, ale doma se vyjadřujeme obdobně. Takže jako bych ten rozhovor s dětmi vedla já ;-D. Díky, Marku, za pobavení

0 0
možnosti
MV

nejste segry? co takhle prubnout Postu pro Tebe?...

0 0
možnosti

Hmm, tak jsem se dozvěděla něco nového... ale teď už vím, ze to doma nechci!;-D

Marku, máš mimochodem ode mě mail...děkuji za reakci;-)

0 0
možnosti
MV

vlezu do mailu, prisaham, Mirko

fajn zbytek utery preju a diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

O nepopsatelných věcech se u nás doma mluví podobně: "Takový to tamto, jak jsme to tenkrát, no víš vo čem mluvím, že jo?" Tato tradice se zřejmě dědí po přeslici, dost často se přistihuju, že občas mluvím taky takhle ́exaktně ́ a pak se následně rozčiluju, když posluchači předstírají, že mi nerozumí.:-):-):-) Durian neznám, ale už jsem si ho vygooglila.

1 0
možnosti
VK

U nás v rodině zase muži rádi ukazují při vyjíždění ze dvora.Pak má člověk co dělat,aby jednak neodřel auto a jednak nepřejel ukazujícího :))

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik