Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

skvělý recepis pro někoho, koho popadne horká nemoc ;-D R^ Mamince karmu a Vám ostatně taky, Marku ;-)

0 0
možnosti
MV

vidite, Jano, jako zabaly proti horecce by to mohlo fungovat skvele

diky za cteni a fajn dny preju

0 0
možnosti
MV

dekuju Mirko a dobrej den preju

1 0
možnosti
Foto

J39a53n30a 28M48a52j67o93v83á

24. 8. 2016 18:51

Mamka je exot :)), fakt :-)R^

0 0
možnosti
MV

no...a k exotovi prece jednodilny plavky NUDA, ne?

diky za cteni a krasnej vecer, vypada to na pekne letni vecer

0 0
možnosti
Foto

ted je řada na tobě :-)

0 0
možnosti
MV

jako ze plavat v kabatu? vzhledem k tomu, ze jsem plaval zavodne, bych se nebal utopeni. ale takovou bejkarnu po me, Jaromire, fakt nechtej...

diky za cteni a fajnovej zbytek stredy preju

0 0
možnosti
Foto

;-DAle ono se v tom fakt musí blbě plavat.R^

1 0
možnosti
MV

a este hur opalovat, Klaro

2 0
možnosti
Foto

Marku,moc tě zdravím...:-)

ano... tohle, že to musí být vážně těžký koupací ohoz, je asi to, co mne nejvíc rejdí hlavou...a taky jediné, o čem si troufnu opatrně tvrdit, že je v celé té vyhrocené věci pravda... jako to taky říká po zkušenosti tvoje máti..

.a...že bych si docela přála, aby - pokud by ty holky chtěly, protože to jinak opravdu i vážně samy chtějí nosit...aby dostaly chuť si to srovnat... Jak lehýnce jim být může... s málem nebo i takhle někde bez...;-) nojetosložitécézet.R^:-)

0 0
možnosti
MV

vono je to, Radko, takovy vobousecny, jako s vírou. jak lehynce nam muze byt bez viry a jak lehynce je tem, co verej...clovek si nevybere

diky za cteni a fajnovy zbytky prazdninovejch dni preju

1 0
možnosti
LK

U nás v Brně nedávno otevřeli pod Špilberkem protiatomový kryt. Byla jsem se tam minulý týden podívat a dost mě zaujal věšák s gumovými kabáty, které si máte obléknout k plynové masce... Mám docela velkou představivost a už jsem se viděla, jak se v tom topím ve Svratce. Jsem ráda, že to Vaše maminka opět dotáhla do konce svým způsobem i za mě :-) . Díky za blog a přeji Vám, Marku, pěkný den.

1 0
možnosti
MV

matka je vecna experimentatorka, Lucie, vona se vlastně tak trochu obetuje v celkem dost oblastech

dekuju za cteni a peknej den i Vam, Lucie

0 0
možnosti
MV

takovy multikulturni alias moje mama, Katko

fajnovej den preju a diky za cteni

1 0
možnosti
ŠM

Co fotku,já chci video,jak se souká do toho mokrýho baloňáku a zapíná si na něm knofliky ;-D;-)V

1 0
možnosti
MV

a co teprve ta uterka na hlave, Sarko...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik